La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam
ÇOK KURU
ATOPİYE EĞİLİM GÖSTEREBİLEN CİLTLER İÇİN
BEBEKLER-ÇOCUKLAR-YETİŞKİNLER
NEDİR
LIPIKAR Baume AP+M cilt mikrobiyomunu dengeler. Cildi yatıştırır ve kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur. Atopiye eğilim gösterebilen ciltlerde kuruluk sonucu oluşan kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olarak, tekrarlama karşıtı etki gösterir. Cilt bariyerini güçlendirerek, ciltte rahatlama sağlar. Çok kuru, atopiye eğilim gösterebilen cilde sahip bebekler, çocuklar ve yetişkinler için.
DOKU
Günlük uygulamayı kolaylaştırmak ve hızlandırmak için çabuk emilir. Yağlı ve yapışkan his bırakmaz.
La Roche-Posay Termal Suyu içerir.
ÖNEMLİ AVANTAJLAR
Lipikar Baume AP+M atopiye eğilim gösterebilen cildi yatıştırır. kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur ve cilt mikrobiyomunu dengeler.
BİLİMSEL FORMÜL
La Roche-Posay mikrobiyom biliminde öncü LIPIKAR Baume AP+M, Aqua Posae, Shea Yağı ve niacinamide ile zenginleştirilmiştir.. Tüm aile içindir.
Dermatolojik ve pediatrik kontrol altında test edilmiştir.
Parfüm içermez.
Nasıl kullanılır?
Yüze ve vücuda günde bir kez uygulayın.
Temizleyici olarak LIPIKAR Syndet veya Huile lavante AP+ ve gün içerisinde kuruluk kaynaklı kaşıntı hissini azaltmak için Stick AP+ kullanın.
Puan dağılımı
Öncelikle yağlı ve aşırı hassas cildime duş sonrası uyguladım. Krem bayağı katı formda biraz zor sürülüyor. Sürerken yüzümde yapış yapış etki bırakacağını düşündüm ama inanılmaz şekilde hiç yağlı bir doku oluşturmada. Cilt çok güzel emdi kremi parlama ve kaşıntı sorunum olmadı. Yumuşacık ve pürüzsüz yaptı cikdimi açıkcası uygularken çok tereddüt etmiştim aşırı yağlanma yaparsa diye. Ürünü çok beğendim bitirene kadar kullanıp tekrar değerlendireceğim bir ürün oldu.
Kuru hassas kızaran pul pul dökülen bir cilt için mükemmel bir ürün.Sürdüğünüz andan itibaren güzel nem veriyor.Cildinizdeki parlaklığı anında farkediyorsunuz.Vermiş olduğu nem oldukça kalıcı bu da balsam özelliğinden geliyor.Bu ne nedenle oldukça yoğun bu yüzden az miktarlarda yüzünüze sürmenizi tavsiye ederim.Bu performanstaki bir ürün için fiyatı oldukça uygun .Bebeklerde çocuklarda ve yetişkinlerde kullanılabilmesi gibi oldukça geniş bir yelpazesi var ve aynı zamanda hem yüz hemde vücut için kullanılabiliyor.
Bu markayı çok severim ve kullanırım fakat bu ürünü ilk defa duydum. 5gün düzenli kullandım. Karma cildim var kış aylarında t bölgem yağlı olsa da kuruluk yaşıyorum. Yüzümü yıkadıktan sonra hafif nemli cildime sabah akşam kullandım. Nemlendirme çok başarılı. Kaşlarım ve üstü çok kaşınıp pul pul dökülüyor bu ürünü kullanınca azalma hissetim hatta kaşıntı sıfıra indi. Dermatologların önermesi önemi benim için ve bunu çok öneriyorlar. Düzenli kullanımda faydasını gördüm kesinlikle kendime alacağım.
Bu nemlendiriciyi yine ilk kez denebunu kutusundan çıktığında kullanmıştım. Ve bayılmıştım. Deneme boyu bitince büyük boyunu almıştım. Ben bu nemlendiriciyi hem vücudumda hem de cildimde kullanıyorum. Cildim kuru olduğu için çok faydasını gördüm. Özellikle de duş sonrası kullandığım zaman neme doymuş hissediyorum. Her hangi bir kaşıntı alerji de yaratmadı bana. Aksine daha önce denediğim bir çok üründen sonra güzel bir keşif oldu benim için. Bence kuru cilt sorunu olan herkes gönül rahatlığı ile kullanabilir :)
Kuru & hassas ciltler için geliştirilmiş; yüz ve vücut için kullanıma uygun bir nemlendirici krem diğer isimleriyle de balm, balsam. Yatıştırıcı özelliklere sahip. Cildimi derinlemesine besliyor, kaşıntıyı hissini azaltıyor ve rahatlatıyor. Yağlı veya yapışkan bir his oluşturmuyor; cildim kolayca emiyor. Günde bir kere temizlediğim yüzüme ve boynuma; hafifçe masaj yaparak uyguluyorum. Ailemin her yaştaki üyesi için tereddütsüz kullanıyorum. Hem yüzüme hem vücuduma gönül rahatlığıyla kullanıyorum.
Kış aylarında daha da artan cilt kızarıklıklarımı başarılı bir şekilde yatıştırdı. Ürünün kıvamı oldukça yoğun. Kullandıktan hemen sonra yağlı bir his bırakıyor ama kısa sürede emiliyor ve yerini yumuşacık bir his alıyor. Parfümsüz olduğu için kokusu için ne iyi ne de kötü diyebilirim. Beni rahatsız etmedi standart bir krem kokusu gibi geldi. Etkisi o kadar iyi ki kötü de koksa kullanılırdı zaten.
Diğer nemlendiriciler gibi hoş kokularla ve sürüldüğü an ferahlık sağlayan kimyasallarla insanı kandırmıyor. Yoğun ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ve açıkçası la-roche ürünleri parfümlü olmaması dolayısıyla beni daha iyi hissettiriyor, daha doğal, daha az kimyasal var hissi uyandırıyor. Aynı zamanda ben makyaj altına kullandım, çok kuru bir cildim olmasına rağmen, ıslak ışıltılı bir görünüm sağladım fondötenle.
Cildinde pul pul dökülmeler ve kaşıntılar yaşayan biri olarak bundan sonra tercih edeceğim tek marka nemlendirici oldu. Formu çok iyi normal nemlendiriciler gibi katı formu yok su bazlı nemlendirici formu var gibi geldi. Ne kadar farklı ürün kullansamda bir türlü yüzümdeki kaşıntıyı geçirememiştim. La Roche-Posay yüzümdeki kızarıklığı gözle görünebilir bir şekilde geçirdi. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Merhabalar 😊 markayı daha önce duymuştum fakat ürünlerini kullanma fırsatım hiç olmamıştı. Bu ilk deneyimim ve çok memnun kaldım. Beklentiyi gerçek anlamda tamamen karşılayan bi ürün. Genel olarak Kaşıntı sorunu çeken biri değilim ara sıra kuru havalarda olur cildimde kaşıntı. Bu yüzden bununla ilgili yorum yapamayabilirim. Ama onun dışında gerçekten beklentiyi sonuna kadar karşılayan bi ürün tavsiye ederim 😊
Bu kremi çok çok beğendim. Hali hazırda kullandığım kremden de memnundum ancak bu ondan da iyi.cok kuru neredeyse pütür pütür denecek ellerim var ne yazık ki.sabah evden çıkarken kullandım ,ellerim nasıl zarif, güzel, nemli göründü. Çok hoşuma gitti. Bir diğer güzel yanı hemen emilmesi ve elde yağlı yağlı bir his bırakmaması. Bundan sonra bu kremi kullanmayı düşünüyorum merak edenlere denemelerini öneriyorum.


