Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam
amazon-image
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.75  (14112 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

ÇOK KURU

ATOPİYE EĞİLİM GÖSTEREBİLEN CİLTLER İÇİN

BEBEKLER-ÇOCUKLAR-YETİŞKİNLER

NEDİR

LIPIKAR Baume AP+M cilt mikrobiyomunu dengeler. Cildi yatıştırır ve kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur. Atopiye eğilim gösterebilen ciltlerde kuruluk sonucu oluşan kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olarak, tekrarlama karşıtı etki gösterir. Cilt bariyerini güçlendirerek, ciltte rahatlama sağlar. Çok kuru, atopiye eğilim gösterebilen cilde sahip bebekler, çocuklar ve yetişkinler için.

DOKU

Günlük uygulamayı kolaylaştırmak ve hızlandırmak için çabuk emilir. Yağlı ve yapışkan his bırakmaz.

La Roche-Posay Termal Suyu içerir.

ÖNEMLİ AVANTAJLAR

Lipikar Baume AP+M atopiye eğilim gösterebilen cildi yatıştırır. kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur ve cilt mikrobiyomunu dengeler.

BİLİMSEL FORMÜL

La Roche-Posay mikrobiyom biliminde öncü LIPIKAR Baume AP+M, Aqua Posae, Shea Yağı ve niacinamide ile zenginleştirilmiştir.. Tüm aile içindir.

Dermatolojik ve pediatrik kontrol altında test edilmiştir.

Parfüm içermez.

Nasıl kullanılır?

Yüze ve vücuda günde bir kez uygulayın.

Temizleyici olarak LIPIKAR Syndet veya Huile lavante AP+ ve gün içerisinde kuruluk kaynaklı kaşıntı hissini azaltmak için Stick AP+ kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%15
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fulden D.
Fulden D. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı çok beğeniyorum ve fırsat buldukça her ürünlerini denemeye calisiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra A.
Büşra A. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirmesi mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek O.
Dilek O. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
la roche posay günlük kullanım için bütün ihtiyacı karşılıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar mustafa T.
Pınar Mustafa T. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuruluktan kaşınan pul pul dökülen ve kızaran ciltler için gerçekten çok iyi bir krem. Kışın sıcak bir banyo gibisi yoktur ama sonrasında nemini kaybeden, kızaran, yanan, kuruyan cildi nemlendirme kaşıntı hissini gidermek için birebir. Kremin güzel yanı bütün vücuda ve tüm aile fertlerine gönül rahatlığıyla kullanılabiliyor olması. Parfümsüz olduğu için dudakta kullanımı çok güzel. Ben en çok dudağımı nemlendirmesine bayıldım. Dirseklere dirseğin iç kısmına, kıyafetlerin yakasından kızaran boyun ense kısmına ellere kısacası istediğim her yere sürebildiğim harika içerikli bir krem. Sadece uygulama sırasında rahatlatmanın yanında cilt bariyerimi güçlendirip daha iyi bir cilt yapısına sahip olmamıza yardım ediyor. Çok beğendim. Kesinlikle tavsiye ederim. Herkesin denemesi gerekiyor. 👌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla K.
Damla K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche-Posay zaten çok sevdiğim ve daha önce de ürünlerini kullandığım bir marka. İlk defa sivilce sorunu yaşadığım süreçte doktor tarafından yardımcı olması adına önerilmişti. O günden beri çeşitli ürünlerini deniyorum. Bu ürünse son zamanlarda derdime derman oldu. Parmağımda sürekli tekrarlayan ufak bir egzamalı bölge bulunuyor ve düzenli tedavi sonrasında bile birkaç gün arayla kaşıntı ve kuruluk başladığı için merhem sürmem gerekiyordu. Bu kremi sürmeye başladığım günden bu yanaysa merhem sürme gereği duymadım. Oradaki kuruluğu alıp kaşıntıyı engelliyor. Aynı zamanda yüzümde de kullanıyorum ve sağladığı nemlilikten memnun kaldım. Rahatsız edici, yağlı bir kıvamı olmadan güzel bir nem sağlayabiliyor. Düzenli kullandığım ürünler arasına girecek gibi görünüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sadiye B.
Sadiye B. · 38 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kendisini kanıtlamış bir marka olduğunu biliyoruz zaten bu markanın farklı ürünlerini kullandım bu markanın her ürününü güvenle kullanabileceğimi düşünüyorum.. Yüzümde bazı bölgeleri çok daha fazla kuruyor ve kuru bir cilde sahibim genel olarak bunun için birebir bir ürün. Ürünün tahriş etmeyen ve yoğun olmasıyla güzel bir nemlendirici. Ben kendi cildim için doğru ürün olduğunu düşünüyorum ve çok memnun kaldım. Özellikle hassas ciltlere sahip kişilere de tavsiye edebilirim. Bu ürünü yağlı cilt tipine sahip kişilere önermem çünkü gerçekten de yoğun nemlendiriyor ve sivilce oluşumuna sebep olabilir. Kendim için doğru ürünle karşılaştım eğer cildiniz benim gibiyse güvenle deneyebilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Y.
Eda Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güzel bir vücut nemlendiricisi. Kuru ve karma ciltlerde cildi nemlendirip, yatıştırmaya yardımcı olan bir ürün. Yatıştırma etkisi içindeki termal suyla sağlanmış. Atopik dermatitli ciltlerde pullanma ve kaşıntı önleyici. İçeriğinde probiyotik ve niasinamide var bu iki içerik nemlendirme ve cilt bariyeri onarma konusunda benim severek kullandığım maddeler. Su bazlı olması sebebiyle sürdükten sonra yağlı yapışkan bi his bırakmıyor. Ben vücut için kullandım yüzde etkisi nasıl olur tam bilemiyorum. Çok çok kuru ciltli olanlar belki memnun kalır. Üretici yüz kullanımı için de uygun olduğunu belirtmiş ancak benim yüzüm için tercih etmeyeceğim bir ürün. Vücut içinse defalarca kez alınır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAVANA A.
Havana A. · 41 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek kelime ile muhteşem abartmıyorum çok güzel nemlendirir. İyi ki denemiştim bu kremi tanımışım diyorum bunun için demebunu'ya teşekkür ediyorum. Kreme gelince benim cildim çok kuru özellikle kışın daha çok kuruyup çatlıyor o yüzden bana çok iyi geldi gayet güzel yumuşacık yaptı. Pul pul dökülüyordu şimdi daha iyi durumda. Özellikle ellerim çok kuru elime de iyi geldi. Yüzüme de makyaj bazı olarak kullandım çok iyi oldu. Tavsiye ederim. Bu markayı bilmeyen yoktur sanırım kalitesi güvenirliği tam o yüzden güvenerek kullandım. İçimde şüphe yoktu cildine zarar verir endişesi taşımadım güvendiğim için. Küçük boy olması da iyi oldu çantama atıyorum ellerim kuruyunca çıkarıp sürüyorum hemen pratik oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem T.
Çiğdem T. · 34 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü geçen ay ki kutuda deneyimlediğimde kurumuş ellerimde kullanıp memnun kalmıştım. sonra aynı gün kullanmamam gereken iki kimyasal peelingi beraber kullandığım için yanak üstü ve göz altına yakın bölgede hafif yanma ve aşırı kuruluk sorunu yaşadım. bu ürünü tüm gün düzenli aralıklarla uyguladım. her sürüşümde inanılmaz rahatlattı. karma bir cildim olmasına rağmen sivilce yapmadı. ertesi gün kuruluktan eser yoktu. ve cildimin iyileşmesini inanılmaz derecede hızlandırdı. tabi bu bahsettiğim şekilde sadece zarar verdiğim bölgede kullandım. tüm yüzüme aynı sıklıkta uygulasam muhtemelen yağlandırırdı. benim ki Farklı bir deneyim oldu. ama belki aynı dertten müzdarip birine denk gelir yorumum bir nebze faydam olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz G.
Deniz G. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu sayesinde tanıştığım bu ürünü hem kızım hem kendim için çok severek kullanıyorum. Cilde anında canlılık ve nemlilik veriyor. Çok az miktarı bile yetiyor. Özellikle yaz bitişinde, sonbahar ve kış aylarında cildimde pul pul dökülmeler ve kaşıntı oluyor. Bu his beni çok rahatsız ediyor. Yıllardır ne ürün kullandıysam geçmedi. Pahalı bir markanın ürünü ve bu ürün çok iyi geldi, hatta la roche posay baume bir adım önde diyebilirim. Kızımın da cildi atopik dermatite yatkın. Onu da her gün dışarı çıkarmaya çalışıyorum kış da olsa ve mutlaka baume sürüyorum ve bunu sürmeye başladığımdan beri kuruluk ve kaşıntı sıkıntısı yaşamadık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.