Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam
amazon-image
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.75  (14112 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

ÇOK KURU

ATOPİYE EĞİLİM GÖSTEREBİLEN CİLTLER İÇİN

BEBEKLER-ÇOCUKLAR-YETİŞKİNLER

NEDİR

LIPIKAR Baume AP+M cilt mikrobiyomunu dengeler. Cildi yatıştırır ve kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur. Atopiye eğilim gösterebilen ciltlerde kuruluk sonucu oluşan kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olarak, tekrarlama karşıtı etki gösterir. Cilt bariyerini güçlendirerek, ciltte rahatlama sağlar. Çok kuru, atopiye eğilim gösterebilen cilde sahip bebekler, çocuklar ve yetişkinler için.

DOKU

Günlük uygulamayı kolaylaştırmak ve hızlandırmak için çabuk emilir. Yağlı ve yapışkan his bırakmaz.

La Roche-Posay Termal Suyu içerir.

ÖNEMLİ AVANTAJLAR

Lipikar Baume AP+M atopiye eğilim gösterebilen cildi yatıştırır. kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur ve cilt mikrobiyomunu dengeler.

BİLİMSEL FORMÜL

La Roche-Posay mikrobiyom biliminde öncü LIPIKAR Baume AP+M, Aqua Posae, Shea Yağı ve niacinamide ile zenginleştirilmiştir.. Tüm aile içindir.

Dermatolojik ve pediatrik kontrol altında test edilmiştir.

Parfüm içermez.

Nasıl kullanılır?

Yüze ve vücuda günde bir kez uygulayın.

Temizleyici olarak LIPIKAR Syndet veya Huile lavante AP+ ve gün içerisinde kuruluk kaynaklı kaşıntı hissini azaltmak için Stick AP+ kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%15
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Nur I.
Merve Nur I. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika! Neden daha önce almadım diye düşünüyorum. Yüzme akne tedavisi olduğum için epey kurudu ve pul pul dökülüyor kremi sürdüğüm anda yüzüm yumuşacık oldu sanki sürdukten sonraki yüz benim yüzüm değil. Ben büyük boyunu sipariş vermeye gittim bile>.<
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca T.
Gonca T. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirme özelliği çok iyi. Kokusuna takılanlar olabilir. Dermakozmetik ürünlerin parfüm içermemesi bence çok iyi bir şey. Ellerim mütemadiyen kuru ürünü kullandıktan sonra uzun süre nemli kalmasını sağladı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yagmur A.
Yagmur A. · 33 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam bana göre bir ürün atopik cildim var kupkuru sürünce nemlendiriyor mis gibi kokuyor uzun sürede nemli kalıyor aradığım şey buydu çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine S.
Emine S. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dermotologlar tarafından onaylı olması guvenilirligini ve tercih edilebilirligini bence arttıran bir faktör. Benim de kizimin ozellikle kış döneminde kasintilarimiz oluyor farkli urunleri deneyimledik ozellikle kortizon içerikli olanlar onlara nazaran bence bu ürüne öncelik verilmeli . Temiz içerikli olanlar pek fayda gorememistik ama bu ürün gerçekten güzelmiş. Sürdükten sonra yaglilik hissi bırakmaması da cok guzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şehriban Gamze G.
Şehriban Gamze G. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ilk beğendiğim özelliği su bazının yüksek olması oldu. Özellikle hassas ciltler de ve çocuklarda güvenle kullanılabilir. Diğer özelliği ise hızlı emilimi sayesinde rahat kullanım avantajı sağlıyor ve çok güzel nemlendiriyor. Hem kendim hem de kızım için kullandım. İkimizde çok beğendik. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem E.
Özlem E. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabah ve akşam temizlenmiş cildime sürüyorum. İnanması zor ama 5.gün sonunda yüzüm daha beyaz ve cilt tonum eşitlenmiş görünüyor. Bu kadar çabuk etki göstermesini ben de beklemiyordum. Abartılmış bir ürün olduğunu düşünmüştüm şaşkınım. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu kremin büyük boyunu yıllardır kullanıyorum. çok alerjik bir cildim var ne zaman alerjim tutsa hemen hafifletip cildimi rahatlatıyor. aşırı memnunum. alerjikseniz kesinlikle alın aldırın 🌸 muhteşemm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ç.
Merve Ç. · 33 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akneye meyilli, hassas, karma kuru bir cilde sahibim. Akne problemim için sabun kullanmamaya başladım. İyi geldi fakat yüzümü aşırı kuruttu. Ona rağmen etkisini beğendiğim için kullanmaya devam ediyorum. Kuruluk için nemlendirici kullanıyorum ama gün içinde mutlaka tazeliyorum. Birkaç saatten fazla makyajlı gezemiyorum. Özellikle kapatıcı, pudra gibi kuruluk artırabilecek malzemeleri hiç kullanamıyorum. Krem küçük boyutlu olmasına rağmen geldiği günden beri sabah akşam kullanıyorum. İlk 1 hafta makyaj yapmadan kullandım. Gerçekten gün içinde tekrar yenileme ihtiyacı duymadım. Nem verirken yağlı da yapmıyor. Gece rutinimi yaparken cildimin hala yumuşacık ve nemli olduğunu hissediyorum. Son 1 haftadır makyaj altında da kullandım. Çizgilerime dolmadı, pul pul olmadı gözaltı kapatıcısı. Çok mutlu etti. Her gün düzenli makyaj altında kullandım. Hiçbir sorun yaşamadım. Çabucak emiliyor. Yüzümü taze hissettiriyor. Alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla asya T.
Leyla Asya T. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben kuru bir cilt yapısına sahip değilim. Ürünü yüzüme sürdüğümde yüzüm kustu benim cilt yapım için fazlaca yoğun bir nemlendirici. Ama bebeğime büyük kızıma eşime ve evde temizlik yaparken tahriş olan ellerime dışarıda kış aylarınının etkisiyle soğuktan kuruyan ve çatlayan ellerime ve dudaklarıma akşam yatmadan önce sürdüğüm de çok etkili bulduğum ve beğendiğim bir krem oldu. Eşim taştan sonra hemen kullanıyor ve çok memnun olduğunu söyledi, hemen tahriş ve hassasiyeti yatıştırıyor. Zengin bir içeriği var niasinamid içeriyor yani cildin doğal bariyerine güçlendirip dış etkenlere karşı koruyor ve bu etki sadece krem sürdüğünde değil sonrasında da devam ediyor. Çünkü cilt bariyeri güçlenince dış etkilerden zarar görmüyor. Kokusuz ve süt ile krem arası bir kıvamda. Kullanım alanı çok fazla, tüm aile fertleri için uygun ve gerçekten kaliteli bir ürün. Parasını sonuna kadar hakediyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Y.
Ebru Y. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok iyi nemlendiriyor. Soğuk günlerde dışarıya çıkmadan günlük kullanıma ideal.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.