Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi
amazon-image
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi

Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi

Love Beauty and Planet 
  4.57  (768 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 65 TL/400 ml*

Daha Güzel Bir Sen, Daha İyi Bir Dünya, Fark Yaratan Küçük İyilikler! 

Love Beauty and Planet saç kremi argan yağı ve lavanta özü içerir! Kabaran saçları kontrol altına almaya yardımcı olur, içerdiği altın argan yağı ile saçları besler. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%27
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hira C.
Hira C. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Durulanan saç kremlerini çok seven biri değilim. Kısa süreli bir güzellik sağlayıp ileride saçı daha çok mahvettiğini düşünüyorum. 1 kere kullandım ve saçıma bir zararı olmadı tabi ama kullanmaya devam eder miyim hala bilmiyorum. Ama şampuanını çok beğendim ve bence kreme ihtiyaç yok şampuan tek başına bu işleri de görüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serdem E.
Serdem E. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde çok kabaran elektriklenen dalgalı saçlarım var bu kremi kullanınca saçlarım dinginleşti. Banyodan sonra uzun süre yumuşaklığını ve kokusunu koruyor. Açıkçası bu zamana kadar kullandığım kremler arasında en güzeli diyebilirim. Yoğun lavanta kokusu var ve gerçekten güzel hissettiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm D.
Begüm D. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Marka çok güzel, krem yoğundu,üründen ceviz boyutunda aldım elime ve belime kadar gelen saçlarıma tamamen yetti. Çok bereketli ve uzun süre gidiyor. Saçalrı yatıştırıyor yumuşacık yapıyor. Kokusu da harika. Başka ne istenir ki bir saç kreminden? Her şeyi kusursuz ben kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı U.
Nazlı U. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde saç kremleri ciddi şekilde saçı döküyor uzun süredir kullanmıyordum ama deniz sonrası bu ürünü kullandım hiç dökülme yaşamadım. Belli aralıklarla kullanıyorum kokusu ve yumuşaklığıni çok sevdim. Çok uygun fiyata almıştım tekrar denk gelirsem almayı planlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülnur K.
Gülnur K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremin kokusu gerçekten çok güzel ve kalıcı. Duştan çıktığınızda etrafınıza koku yayıyorsunuz. Çok da ferah bir kokusu var. Saçınızı ağırlaştırmıyor ve hemen yumuşatıyor. Uzun süre kullanabilirsiniz, az bir miktarı yeterli oluyor. İçerik olarak temiz olması da gerçek bir artı. Saçlarınızın farkını görüyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
feyza a.
Feyza A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçları yumuşacık yapıyor böyle yumuşacık keşke elleyebilseniz saçlarımı. Daha duşta bile anlıyorsunuz yumuşaklığı. Kokusu zaten muhteşem lavanta. Keşke daha kalıcı olsa kokuları böyle saçları savurduğunda lavanta koksa ama malesef çok kalıcı değil kokusu o da muhtemelen doğal olduğundan
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün doğa dostu olmasına bayıldım. Vegan bir ürün aynı zamanda şişesi de geridönüştürülmüş plastikten üretilmiş. Bence ambalaj tasarımı çok güzel. Renkler ve desenleri çok beğendim. Ayrıca kullanışlı bir ambalaj olmuş ama şişe biraz fazla sert ve sıkmak çok kolay değil. Lavanta kokusu için özellikle sipariş vermiştim ama koku bana lavanta lı erkek kolonyalarını hatırlattı. Neyse ki saçta kalan koku çok yoğun değil. Kolay köpürmüyor. İçerik olarak temiz bir ürün olduğu için normal olduğunu düşünüyorum. Yıkadıktan sonra saçlarım hacimliydi. Elektriklenme sorunu yaşamadım. Yağlanma sorunu da yaşamadım. Genel görüşüm oldukça olumlu. Diğer çeşitleri de sırayla denemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem B.
İrem B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu hoş ve nazik bir ürün. Benim için en önemli özelliği vegan, cruelty free ve temiz içerikli olması. Elime biraz fazla alıp saç diplerimden yaklaşık 8 cm aşağısından uçlara kadar yayarak uyguladım ve ekstra bir yağlanma ya da hızlı bir yağlanma yaşamadım. Ek olarak ağırlık da yapmadı. Ambalajının da geri dönüştürülebilir olması sebebiyle doğaya minimum düzeyde zarar vermesi yukarıdaki sebeplerle birlikte ürünü tercih sıralamasında yukarı alıyor. Yalnızca ürün koyu kıvamlı olduğu için şişenin minik ağzından dökmek zor olabiliyor, sıkmak ve efor harcamak gerekli. Ambalaj ya da formülasyon konusunda ufak bir değişikliğe gidilebilirse kullanımı daha zahmetsiz olacaktır. Muhtemelen boş bir şişeye aktaracağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra ÖZTÜRK
Büşra Öztürk · 23 · Osmaniye
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok güzel. Silikon içermemesi ve doğal içerikli olması beni cezbetti. Doğal içeriklerin kokusu orijinaline çok yakın. Saçlarda elektriklenmeyi ve kabarmayı azalttı. Saçlarıma yumuşak bir his bıraktı. Tararken yolunmaları azalttı. Bu marka tutar demedi demeyin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kesinlikle tavsiye ederim. Günümüz koşullarında doğal içeriklere sahip ürün bulmak zor oluyor. Bu ürünün içeriğine bayıldım. Saçlarımda kabarma olmadı. Kolay tarama sağladı. Gün içinde yağlanma olmadı. Çok beğendim :) Denensin :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.