Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi
amazon-image
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi

Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi

Love Beauty and Planet 
  4.57  (768 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 65 TL/400 ml*

Daha Güzel Bir Sen, Daha İyi Bir Dünya, Fark Yaratan Küçük İyilikler! 

Love Beauty and Planet saç kremi argan yağı ve lavanta özü içerir! Kabaran saçları kontrol altına almaya yardımcı olur, içerdiği altın argan yağı ile saçları besler. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%27
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bahar Aylin K.
Bahar Aylin K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü şampuanıyla birlikte kullandım ve tamamiyle harika bir sonuç elde ettim. Saçımın bütün kabarıklığını aldı, kokusu çok uzun süre kaldı, yumuşacık yaptı ve tarayıp kuruturken farkı kesinlikle gözle görebiliyorsunuz. Hem saç kremini hem de şampuanını alıp denemenizi tavsiye ederim. Düzenli kullanımda hemen fark yaratıyor. Ayrıca ambalajı geri dönüştürülebilir, vegan, paraben silikon gibi zararlı içerikleri yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Göksu Y.
Göksu Y. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürüne tam anlamıyla bayıldım. öncelikle vegan ve doğaya dost bir ürün olması ile beni cezbetmişti. kullandığımda saçımdaki koku vazgeçilmezim oldu. elektriklenme problemi yaşıyordum yüzde yüz bir sonuç aldım diyemem ama bir oran vermem gerekirse yüzde altmışlarda bir sonuç olur herhalde. genel anlamda kullanılmasını tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayfer A.
Ayfer A. · 31 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
duş jeli, şampuan ve krem arasından en sevdiği krem oldu. saçlarınızı yıkadıktan sonra saç boyunca ve saç uçlarınıza kullandığınızda oluşan yumuşaklığa bayılıyorsunuz. yağlılık hissi uyandırmadan saçlarınıza yaptığım bu bakım çok hoşuma gitti. yaşadığım zorluklardan birisi duş sonrası saçlarımın tararken kırılması ve dolaşması bu krem sayesinde bu sorununda üstesinden gelmiş oldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım öncelikli olarak her zaman silikonsuz ürünler kullanmaya özen gösteriyorum. Bu ürün hem silikon içermiyor hem de doğal bir ürün. Çok güzel kokusunun yanında saçımı çok güzel yumuşattı ve taranmasını kolaylaştırdı. Saç kremi olması rağmen herhangi bir yağlanma da yapmadı. Çok memnun kaldım ve bundan sonra mutlaka bu saç kremini kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ronay D.
Ronay D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç kremini duşta aynı marka sampuandan sonra saç uçlarıma uyguladım. Saçlarımı anında yumuşattı. Çok kolay durulaniyor olmasıni da çok sevdim. Tekrar almayı düşünüyorum. İçeriğinin temiz olması bu markayı ayrıcalıklı kılıyor. Ürünün tek olumsuz ozellifi çok ağır parfüm kokuyor. Kötü bir kokusu yok ama duşta genizde hissediliyor biraz kokusu hafifletilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur A.
Ayşenur A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda şampuanı ile birlikte kullandım, gerçekten etkisini farketmemek mümkün değil. Saçlarımda kabarma sorunu yaşadığım için, sürekli olarak saç kremi kullanmak durumundayım. Bu ürünle ilgili de güzel yorumlar duymuştum ancak hiç kullanma fırsatım olmamıştı. VEGAN bir ürün olması zaten ürünü bir çok markadan ayırıyor. Bundan sonra başka marka tercih edeceğimi düşünmüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rojda E.
Rojda E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım. Bayıldım. Bayıldım. Kokusu mis gibi lavanta ve kalıcı, verdiği yumuşaklık hissi ve saçtan arınmasi orta dereceli, duş sonrası kabarmayi önledi mi kısmen evet ama birkaç saat sonrasındaki parlaklık ve canlılık hissi gerçekten çok güzel. Doğal içeriklerden oluşmasını saymıyorum bile.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude K.
Sude K. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanın ürünün kokusu harikaaa! Şampuanını kullanınca saç kremine gerek bile kalmıyor etkisini siz düşünün! Bir süredir deniyorum ve markanın ürünlerini övmekle bitiremiyorum kesinlikle kullanmaya devam edeceğim tavsiye ediyorum fiyat performans açısından güzel bir ürün saçlarım yumuşacık, parlak, kaygan... Teşekkürler denebunu 💜
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serap S.
Serap S. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün vegan kesinlikle hayvanlar üzerinde test yapılmadığına dair ibaresi yer alıyor ve saçlarımı yumuşacık yaptı ve patlattı kokusu muhteşem lavanta kokusu sadece kutu konusunda biraz dökerken zorlandım onu da sürekli ters tutarak hallededebilirsiniz kesinlikle tavsiyem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi C.
Ezgi C. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanin daha once coconutli olan sac kremini kullanmistim ve kullandigim en iyi sac kremlerinden biriydi. Lavantalinin da performansini cok begendim. Saclarim alismazsa hep bu markadan devam edecegim. Sadece aroma olarak lavanta kokusu bana pek hitap etmiyor baska cesitlerine yonelirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.