Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Toleriane Caring Wash Temizleyici Jel
amazon-image
La Roche-Posay Toleriane Caring Wash Temizleyici Jel

La Roche-Posay Toleriane Caring Wash Temizleyici Jel

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.46  (5667 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Hassas ciltler için özel olarak geliştirilmiş az köpüren jel temizleyicidir.

  • Cildi nemlendirir ve cilt bariyerini korur.
  • Kuruluk ve rahatsızlık karşıtıdır.
  • Parfüm içermez.
  • Coco betaine içeren formülü ile ciltte kuruluk hissi yaratmadan makyajı ve kiri temizler.
  • Normal, kuru ve hassas ciltlerin kullanımına uygundur. 

Nasıl kullanılır?

Yeterli miktarda Toleriane Caring Wash'u önceden ıslatılmış elinize dökün. Göz çevresi hariç tüm yüzünüze yavaşça masaj yaparak uygulayın ve iyice durulayın. Kurularken sert hareketlerden kaçının.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%28
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Töre Ö.
Töre Ö. · 44 · Tunceli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün benzerlerinden farklı olarak kuruluk hissi veya aşınma yaratmadan temizliyor. Alerjik bir yapıdayım ve parfümsüz olsa bile çoğu zaman kuru-karma cildimde egzama olabiliyor. La-Roche'yi tam olarak bu yüzden çok beğendim çünkü hiç iritasyon yaratmadı. Hem ferahlık hissi verdi hem de yeterli düzeyde alerji yapmadan nemlilik sağladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEVDA A.
Sevda A. · 30 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Jenuvenile fransız markası bir temizleme jeli kullanıyordum. Bitmek üzere olduğu için ve ismini çok duyduğumdan dolayı aldım. Zaten güneş kremini kullanıyordum marka olarak bir çok ürününü kullandım. Jelini de çok beğendim. Yüzüm yıkadıktan sonra yumuşacık oluyor. sonrasında yüzüm de kuruluk hissettirmiyor olması en güzeli. Kullanmak isteyen arkadaşlara tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEÇİL A.
Seçi̇l A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü zaten ilk olarak 1 sene önce başka bir exclusive kutunuzda deneyip çok beğenmiştim, o günden beri de kullanıyorum. Bu sebeple bu kutuda da görünce duraksamadan aldım. Ürünün en beğendiğim özelliği cildimin hassaslığına uyum sağlaması. Fazla köpürmediğinden sanki temizlemiyor gibi ilk izlenim veriyor ama sonrasında baktığımda cildimin temizlenmiş olduğunu görüyorum. Gayet memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse B.
Buse B. · 30 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüm kış aylarında çok kuru olabiliyor. Farklı markaların yüz yıkama jellerini de denedim. Ne kadar ürünlerin üstünde kuru ciltler için yazsa da yüzümü yıkadıktan sonra yüzümde bir kuruluk oluşuyor. Bu üründe de yıkadıktan sonra yüzümde kuruluk bırakacağını düşünmüştüm. Ama ürünün yapısı bile kullandığım diğer jellerden çok farklı. Bu ürünü çok sevdim. Kesinlikle büyük boyunu da alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Taha T.
Taha T. · 34 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden farklı yüz temızleme jelı kullanıyordum onun ıyı olduğunu düşünüyordum ta kı bu ürünü deneyinceye kadar yapısının ne kadar yumuşak ve kremsı olduğunu gördüm temızlemesıde gayet güzel yüzde jel temızleme ürunlerı gibi kuruluk yapmıyor hatta yüzünüzü nemlendıyor yumusacık bır hıs bırakıyor çok memnun kaldım bundan tercihim bu üründür
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Burcu K.
Yasemin Burcu K. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üçüncü denememden sonra yolladığınız ürünü seyahatlarım için bir kenara koyarak büyük boyundan satın aldım hatta şimdide diğer ürünlerini araştırıyorum. Yıllardır aradığım ürün buymuş oysa mükemmel ötesi cidden fiyat gözetmeksizin her ürününü deneyeceğim sanırım. Beni böylesine muazzam bir ürünle tanıştırdığın için teşekkür ederim Denebunu :) İyi ki tanışmışım sizinle :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem A.
Özlem A. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim. Ürünün az köpüren bir ürün olduğu zaten yazıyordu ancak hiç köpürmeyen bir ürün olacağını düşünmemiştim. Ancak denediğimde gerçekten yüzümü hiç kurutmadığını hatta nemlendirici krem sürmüşüm gibi nemlendirdiğini ve yumuşacık yaptığını aynı zamanda alerjik bir reaksiyona sebep olmadığını gördüm. Kesinlikle çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
laden a.
Laden A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllarca kullandığım tek ürün ,harika makyaj cıkartması ,cildi kurutmaması,hassas cildimde sivilce yapmaması süper fakat bir içerik değişikliği oldu sanırım eskisi gibi köpürmüyor bu sebeple sanki cildim tam temizlenmiyormus gibi düşünüyorum.Tonik ile sildiğimde makyaj kalıntısı kalmıs oluyor.Bu urun foreo gibi cihazlarla daha iyi sonuc vereceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin K.
Pelin K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas ve Kuruya dönük karma bir cildim var. Biodermanın ürünlerini severek kullanıyordum ancak ürünü, cildimi temiz hissettirsede, gözardı edilemeyecek kadar çok kurutuyordu. La Roche-Posay markasının Toleriane Sensitive Nemlendiricisini kullanıyordum zaten ama bu kadar etkili ve hassas bir temizleyicisi olduğunu bilmiyordum. Satın almaya devam ettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebrar Ö.
Ebrar Ö. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüz yıkama jellerini her gün kullanırım, ama hemen arkasından yüzüme nemlendirici sürerim. Hatta bazı markaların arkasından tüm gece etkili sürerim çünkü yüzümü inanılmaz kurutuyorlar. Ama bu üründen sonra bir nemlendirici ihtiyacı hissetmedim, yüzüm gerilmedi. Piyasadaki ürünlerin her çeşidini denemiş biri olarak söylüyorum, ürün harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.