Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Toleriane Caring Wash Temizleyici Jel
amazon-image
La Roche-Posay Toleriane Caring Wash Temizleyici Jel

La Roche-Posay Toleriane Caring Wash Temizleyici Jel

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.46  (5667 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Hassas ciltler için özel olarak geliştirilmiş az köpüren jel temizleyicidir.

  • Cildi nemlendirir ve cilt bariyerini korur.
  • Kuruluk ve rahatsızlık karşıtıdır.
  • Parfüm içermez.
  • Coco betaine içeren formülü ile ciltte kuruluk hissi yaratmadan makyajı ve kiri temizler.
  • Normal, kuru ve hassas ciltlerin kullanımına uygundur. 

Nasıl kullanılır?

Yeterli miktarda Toleriane Caring Wash'u önceden ıslatılmış elinize dökün. Göz çevresi hariç tüm yüzünüze yavaşça masaj yaparak uygulayın ve iyice durulayın. Kurularken sert hareketlerden kaçının.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%28
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Işıl Y.
Işıl Y. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karmadan yağlıya dönük cilt yapım kışla beraber karmadan kuruya dönük oluyor ve egzama sebebiyle gerginlik ve kuruluk oluşuyor. Ürünü kullandıktan sonra bıraktığı yumuşaklık hissi çok hoşuma gitti. Ürünün tekrar almayı düşünüyorum. kışın cilt bakım rutinimde kesinlikle olacak bir ürün. Hatta bol bol denebunu kutularının içinde yer alması gereken bir ürün olmuş :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ö.
Zeynep Ö. · 30 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bioderma sensebio kullanıyorum hassas ciltler için olanı genel olarak hemen hemen aynı hissiyatı verdi cildimde kuruluk yapmadı gerginlik hissettirmeden derinlemesine temizledi. Fakat bioderma hassas ciltler için olanı kendi cildimde daha yumuşak bir his bıraktığını düşünüyorum. İkisini de dönüşümlü olarak kullanırdım. Memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ebru Ö.
Ebru Ö. · 38 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem çok güzel temizleyen, hem de cildi kurutmayan bir ürün olduğuna pek inanmamıştım. Gerçekten bu iddiasını gerçekleştirdiğini görmek beni çok şaşırttı. makyajımı bir jelle temizledikten sonra tonikle üzerinden geçerim ve pamukta illaki fondotenden kalanlar olurdu. Bu üründe pamuk tertemizdi. bittiğinde edineceğim bir ürün. denediğim için mutluyum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aycan ışıl b.
Aycan Işıl B. · 37 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandıktan sonra cildimde gerilme olmayıp nemli bir his kalmasını sevdim. Hassas bir cildim var ve kızarıklık problemi var ürünün yatıştırıcı özelliği var. Gün boyu kullanılan makyaj sonrası akşam o makyajı temizleyip cildini bu ürünle yıkadıktan sonra pamuk gibi olan yüzün ile rahatlama hissi anlatılamaz. Ürünü tekrar tabii ki alırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze C.
Gamze C. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek kelime ile mükemmel. Zaten bu markanın hemen hemen her ürününü çok seviyorum. Gerçek anlamda tüm cilt tiplerini baz alan bir yapısı var. Zaten hassas cilt kategorisi dahilse her cilde uygun olması çok mümkün. Ürünü çok beğenerek zaten kullanıyordum. Denebunudan da satın aldım çok uyguna geldiği için mutluyum :) teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren A.
Ceren A. · 26 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün yapısını çok beğendim. Çok çok hafif bir yakma hissi var ama kesinlikle rahatsız edici değil. Ayrıca cilt temizleme ürünlerinin köpürmesini sevenler için biraz dezavantajlı olabilir çünkü çok köpüren bir yapısı yok. Ama ürünün verdiği temizlik ve duruluk hissinden memnun kaldım, bu ürünü hassas cilt yapısına sahip herkese öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUĞBA Ç.
Tuğba Ç. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gözleri yakmayan ve kolayca derinlemesine temizleme hissi veriyor. Maskaraları ve yoğun kapatıcı fondotenleri bile kolayca çıkartmama yardım ediyor. Yüzümü tahriş etmiyor, kızartmıyor. Kullandığım diğer ürünlerden önce mutlaka yaptığım bir ilk adım oldu. Beğendiğim ve kullandığım , kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu. Teşekkür ederim :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak B.
Başak B. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün jel dokusu bile yumuşacık. Bildiğimiz yüz temizleme jellerinden bambaşka. Cilt makyajını tam temizlemiyor ama maskarayı kolaylıkla çıkarıyor. Kullandığım ilk andan itibaren yüzümde kadifemsi bir his bırakıyor o yüzden sabahları yüzümü bununla yıkamaya başladım. Makyaj yapmadan önce bence cilt mutlaka bununla temizlenip makyaja hazırlanmalı. Hayran kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin S.
Aylin S. · 42 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanin effaclar serisini zaten severek kullaniyorum. Favori markam diyebilirim. Bu urunu deneyince acikcasi memnun kalmicami dusundum cunku kopurmeyen bi urun ama ardindan tonik kullandigimda pamuk tertemizdi. Mukemmdl temizlemis. Kopurmeyen urunlere karsi õnyargimi kirdi. Ayrica cildi kurutmuyor ve nemlendiriyor. Bittiginde buyuk boyunu alicam.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif t.
Elif T. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüm çok hassas ve ne kullanırsam kullanayım sorun yaşıyorum. gün içinde çok makyaj yapan biriyim ve tonikler, makyaj temizleyiciler hepsi makyaj kalıntısı bırakırken, bu jel inanılmaz iyi temizledi ve en ufak sorun yaşamadım. verdiği yumuşaklık ve iyi nemlenmiş hissi de sevdim. fiyatı uygun olduğu zaman alıp kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.