Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Lipikar Baume Light AP+M Nemlendirici Balsam
amazon-image
La Roche-Posay Lipikar Baume Light AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay Lipikar Baume Light AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay 
  4.72  (6201 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

ÇOK KURU

ATOPİYE EĞİLİM GÖSTEREBİLEN CİLTLER İÇİN

BEBEKLER-ÇOCUKLAR-YETİŞKİNLER

NEDİR

LIPIKAR Baume AP+M cilt mikrobiyomunu dengeler. Cildi yatıştırır ve kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur. Atopiye eğilim gösterebilen ciltlerde kuruluk sonucu oluşan kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olarak, tekrarlama karşıtı etki gösterir. Cilt bariyerini güçlendirerek, ciltte rahatlama sağlar. Çok kuru, atopiye eğilim gösterebilen cilde sahip bebekler, çocuklar ve yetişkinler için.

DOKU

Günlük uygulamayı kolaylaştırmak ve hızlandırmak için çabuk emilir. Yağlı ve yapışkan his bırakmaz.

La Roche-Posay Termal Suyu içerir.

ÖNEMLİ AVANTAJLAR

Lipikar Baume AP+M atopiye eğilim gösterebilen cildi yatıştırır. kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur ve cilt mikrobiyomunu dengeler.

BİLİMSEL FORMÜL

La Roche-Posay mikrobiyom biliminde öncü LIPIKAR Baume AP+M, Aqua Posae, Shea Yağı ve niacinamide ile zenginleştirilmiştir. Tüm aile içindir.

Dermatolojik ve pediatrik kontrol altında test edilmiştir.

Parfüm içermez.

Nasıl kullanılır?

Yüze ve vücuda günde bir kez uygulayın.

Temizleyici olarak LIPIKAR Syndet veya Huile lavante AP+ ve gün içerisinde kuruluk kaynaklı kaşıntı hissini azaltmak için Stick AP+ kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rana A.
Rana A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın tüm ürünleri zaten başlı başına bir olay. Fiyatı da öyle tabii. Eskiden sadece uygun fiyatlı ürünleri tercih ederdim ama denebunu sayesinde pahalı markaları da deneme fırsatı buldum ve artık verilen parayı sonuna kadar hak eden ürünleri tercih ediyorum. Bu ürünlerin başında da La Roche geliyor. Cildim alerjik yapıda bu yüzden her türlü ürünü kullanamıyorum, bu kremi de alerji olan bölgelere uyguluyorum, ufak bir miktar uygulasam da sonucu hemen fark ediyor. Gerçekten mükemmel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem K.
Sinem K. · 34 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
la Roche posayin yüz temizleme Jeli ve tonigini kullanıyorum. cildim yağlı ve sivilce oluşumuna müsait. kullandığım diğer ürünleri akneli ciltlere uyumlu ürünler. yağlı bir cilde sahip olduğum için nemlendirici kullanımı benim için çok sıkıntılı. çoğu nemlendirici yüzümü yaglandiriyor. açıkçası tedirgin olarak denedim ama kesinlikle yağlı yapış yapış ağır bir his bırakmıyor. çok hafif miktarda kullandım ama benim için nemlendirme açısından yeterliydi. tercih edebilecegim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde T.
Gözde T. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche-Posay zaten kullandığımız bir marka. Kendim için de çocuklarım için de güvenle kullanıyorum. Memnun olduğum bir markanın kutudan çıkmasına çok sevdirdim.Satın alırken sadece eczane tercih ediyorum. Güneş ürünleri, şampuanı, yıkama jel vb ürünleri gerçekten memnun olduğum ürünler. Atopik ciltler hep çok zordur ve etkiyi görmek uzun süre alır. Kremin dokusunu beğendim. Bence bu problemi yaşayanların şans vermesi gereken bir marka. Seni ailecek seviyoruz La Roche-Posay 💙
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra E.
Büşra E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İyi ki bu kremi denemişim bu fırsatı tanıdığı için denebunu'ya çok teşekkür ederim. Ellerim gün içinde sık sık kurur. Bu küçük boy ürünü çantamın içine atıyorum ve ellerim gün içinde ne zaman kurusa kullanıyorum. Özellikle kışları bacaklarım da çok kuruyor. Bacaklarıma da ara ara sürüyorum, sürdüğüm gün hiç kuruluk olmuyor daha. Sadece kuruyan bölgelere kullandım normal ciltler için nasıl bir etkisi olur bilemiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnci B.
İnci B. · 21 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir süre hem annemde hem kendimde kullanıp öyle yorumlamak istedim. Annemin cildi sahra çölü gibidir. Benimki karmadan kuruya dönük. Annemin cildini bile çok guzel bir sekilde nemlendirdi. Benim cildimide egzamali olmama ragmen nemlendirdi yatıştırdı. Yüzümde kullandığımdada ekstra yağlanma yapmayıp dengeledi. Kullandığım nemlendiriciler bittiginde almayı düşünebileceğim bir nemlendirici. Şans vermenizi öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nergiz S.
Nergiz S. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncede gelmişti. Bir kaç kez gelmesi kullanım ve sonuç açısından farkları görmemiz için daha iyi oluyor. ama kutuda tüp halinde görünmesine rağmen küçük tester şeklinde gelmesi hayal kırıklığı yaşattı. Seyahat tede kullanmsnın devamı için çok uygun olurdu. genell itibari ile bugüne kadar cildimde temizlik hissi yarattı. geceleri uyumadan önce temiz ciltte uyguluyorum. cildi biraz daha iyi toparlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Y.
Gözde Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok kuru ciltli olmamakla beraber, yine de çok memnun kaldığım bir krem. Cilt rutininizde asitleri kullanıyorsanız veya yeni bir ürün eklediğinizde listeye garanti destekleyi olarak kullanabilirsiniz. Çok çok güzel nemlendiriyor, kokusu çok yerinde. Dediğim gibi hafif yağlıya meyilli cildimde bile hiç kusma yapmadı. Her gün kullanmıyorum ama gerektiği anlarda hayat kurtarır. Bittikçe ve indirim oldukça alınabilecek bebek gibi bir ürün.🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevtap K.
Sevtap K. · 59 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche daha önce tanışmayı çok istediğim ama bir türlü deneme imkanım denk gelmeyen bir markaydi. Öncelikle bunun için denebunu.com sitesine teşekkürler. Bu tarz ürünlerde benim için en önemli kriter cildimde tonlarca yağ taşıyormuş hissi vermemesi lazım ki bü ürün de öyle bir deneyimim hiç olmadı. Biraz kokulu ürünleri severim ben bu üründe aradığım kokuyu bulamadım ama yine de bu bir dezavantaj olmadı. Satın almayı düşünürmüyüm evet düşünürüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Göktürk Ö.
Göktürk Ö. · 26 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İyi ki bu kremi denemişim bu fırsatı tanıdığı için denebunu'ya çok teşekkür ederim. Ellerim gün içinde sık sık kurur. Bu küçük boy ürünü çantamın içine atıyorum ve ellerim gün içinde ne zaman kurusa kullanıyorum. Özellikle kışları bacaklarım da çok kuruyor. Bacaklarıma da ara ara sürüyorum, sürdüğüm gün hiç kuruluk olmuyor daha. Sadece kuruyan bölgelere kullandım normal ciltler için nasıl bir etkisi olur bilemiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe M.
Ayşe M. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok çok çok sevdim. Daha önce uzun bir süredir cicaplast baume B5 kullanıyordum ve cildime biraz ağır gelmeye başladığı için alternatif arayisindaydim. Ve buldum diyebilirim. İlk kullanımda cildime verdiği nem tam ayarında, ne kuru bırakıyor ne de ağır geliyor. Günlük kullanım için çok uygun olduğunu düşünüyorum, kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.