La Roche-Posay Lipikar Baume Light AP+M Nemlendirici Balsam
ÇOK KURU
ATOPİYE EĞİLİM GÖSTEREBİLEN CİLTLER İÇİN
BEBEKLER-ÇOCUKLAR-YETİŞKİNLER
NEDİR
LIPIKAR Baume AP+M cilt mikrobiyomunu dengeler. Cildi yatıştırır ve kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur. Atopiye eğilim gösterebilen ciltlerde kuruluk sonucu oluşan kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olarak, tekrarlama karşıtı etki gösterir. Cilt bariyerini güçlendirerek, ciltte rahatlama sağlar. Çok kuru, atopiye eğilim gösterebilen cilde sahip bebekler, çocuklar ve yetişkinler için.
DOKU
Günlük uygulamayı kolaylaştırmak ve hızlandırmak için çabuk emilir. Yağlı ve yapışkan his bırakmaz.
La Roche-Posay Termal Suyu içerir.
ÖNEMLİ AVANTAJLAR
Lipikar Baume AP+M atopiye eğilim gösterebilen cildi yatıştırır. kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur ve cilt mikrobiyomunu dengeler.
BİLİMSEL FORMÜL
La Roche-Posay mikrobiyom biliminde öncü LIPIKAR Baume AP+M, Aqua Posae, Shea Yağı ve niacinamide ile zenginleştirilmiştir. Tüm aile içindir.
Dermatolojik ve pediatrik kontrol altında test edilmiştir.
Parfüm içermez.
Nasıl kullanılır?
Yüze ve vücuda günde bir kez uygulayın.
Temizleyici olarak LIPIKAR Syndet veya Huile lavante AP+ ve gün içerisinde kuruluk kaynaklı kaşıntı hissini azaltmak için Stick AP+ kullanın.
Puan dağılımı
cildim hafif yağlı ve nemsiz efaclar yüz temizleme jelinden sonra kullandım. emilimi güzeldi nemlendirme hissi uzun süre ciltte kalıyor. yüzümü yumuşacık yaptı
Bayıldımmmm. Yağlı bir cildim olduğu için günde sadece 1 kere kullanmaya özen gösteriyorum. Asla sivilce yapmadı üstelik kokusuz ve renksiz olması da bir hayli cezbedici
cildimi bebbek gibi hissediyorum asla ciltte agirlik yapmiyi ve sanki cildim isildamaya basladi
bu markanın çoğu ürününü kullanan biri olarak alınacaklar listesine ekledim. nemlendirmesi gayet başarılı
kokusuz olması çok güzel. nemlendirmesi çok iyi ben zaten B5 kullanıyordum bundan da çok memnun kaldım.
Ürün güzel suanlik memnunum
Öncelikle La Roche firmasına teşekkür ederim 15 ml deneme boyu ürün gönderdikleri için. Çünkü tek kullanımda bir ürünü deneyimlemek pek de sağlıklı olmuyor. Ürünün kıvamı ve ciltteki emilimi çok güzel. Bu kış aylarında cildin ihtiyaç duyduğu nemi fazlasıyla sağlıyor. Sabah sürdüğümde akşama kadar yüzümde nemi hissedebiliyorum. Sadece yüzümde bazi kızarıklıklar oluştu üründen mi kaynaklı onu görmek için bırakıp cildim düzeldikten sonra tekrar deneyip bakacağım aynı tepkiyi verecek mi. Çok hassas bir cilde sahibim bazen ilk defa kullandığım ürünlere karşı cildim tepki veriyor. Tekrar kullanımda cilt herhangi bi tepki vermezse tercih edeceğim ürünler arasına girebilir.
Hep gördüğüm bir üründü. Özellikle atopik dermatitli çok kuru ciltlere öneriliyordu. Ağır gelebileceğini düşünmüştüm cildime fakat h öyle olmadı. Vücudumu hiç ağırlık yapmadan çok güzel nemlendirdi ve verdiği nem uzun süre etkisini sürdürdü. Kokusunun olmaması da benim için önemli bir özelliği. Ben yüzüme kullanmadım, akneye meyilli bir cildim olduğundan ağır geleceğini düşündüm. Fakat vücut nemlendirme performansını o kadar beğendim ki büyük boyunu sipariş ettim bile. Kış ayı için kuru, kuruya dönük karma ciltlerin çok seveceği bir vücut nemlendiricisi olduğunu düşünüyorum.
Kokusu yok gibi, kullandım gözle görülür bir farklılık göremedim, sadece nemlendirdi. Uzun süreli kullanımda etkili olabilir diye düşünüyorum.
lrp bildiğim ve kullandıgım bir marka özellikle kuru ve atopiğe eğilimli ciltlerin kesinlikle yıkaması ile birlikte tercih etmelerini şiddetle öneririm. asla yapışkanlık hissi bırakmıyor. Her zaman vakit farketmeksizin kullanılabilecek bir ürün. özellikle bu nemlendiricisini sıcak duş sonrası kesin sürülmeli çünki sıcak duş vücudu iyice kuruttugu için neme ihtiyac duyuyor vücut. bebek cocuk yetişkin farketmeksizin kullanılabilir olması ayrıca cezbedici kullanmayan bilmeyen varsa bu markanın her ürününğ gözü kapalı kullanmalı

