Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Effaclar Duo(+) La Roche-Posay Effaclar Duo(+)-badge
amazon-image La Roche-Posay Effaclar Duo(+)-badge
La Roche-Posay Effaclar Duo(+)

La Roche-Posay Effaclar Duo(+)

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.56  (14181 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Akneye Eğilim gösterebilen ciltler için uygun, cilt kusuru görünümünü düzeltmeye ve yeniden oluşmalarını engellemeye yardımcı bakım krem

Cilt kusurlarının görünümünün düzeltilmesine yardımcı olur. Daha eşit bir cilt tonu ve pürüzsüz bir cilt dokusu sağlar.

Aktif içerik yeniliği:

  • Procerad içerikli formülü leke görünümüne karşı savaşır
  • Mannose içerikli formülü cilt görünümünün yenilenmesine yardımcı olur.
  • APF içerikli formülü cildin dengesini sağlamaya yardımcı olur.
  • Piroctone olamine içerikli formülü ile cilt kusurlarının görünümünün azalmasına yardımcı olur.
  • Zinc PCA içerikli formülü ile fazla yağın azalmasına yardımcı olur.

İlk 12 saatten itibaren etkilidir*

*Cilt kusurlarının görünümünde, Instrumental test, 43 kadın

Jel-krem. Kolay uygulanabilir doku. Ciltte yapışkan ve yağlı his bırakmaz. Anında nemlendirme hissi. Mükemmel bir makyaj bazı. Komedojenik değildir.

Nasıl Kullanılır?

Parmağın ucuna az miktarda krem alın. Yüzünüze fazla yayılmadan dağılımını kolaylaştırmak için kremi parmaklarınız arasında ısıtın. Daha sonra, ellerinizi yüzünüzün her iki tarafına yerleştirerek, alnınıza hafifçe masaj yaparak yüzünüzün içinden dışına doğru hafif hareketlerle uygulayın. Aynısını yüzünüzün ortasına da, her zaman burundan yanaklara doğru hareketler yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%23
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sena C.
Sena C. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche-Posay ürünlerinin Effaclar Duo serisini akneye meyilli karma cildim olduğu için kullanıyordum. Bakım kremininin de büyük boyu denebunu denemem için ürün göndermeden önce kullanıyordum. Yüzümde özellikle t bölgemde o yağlanmadan dolayı dengesizliği ortadan kaldırıp mat bir görünüm sağlıyor. Renk eşitsizliğini ortadan kaldırıyor. Çok çabuk emiliyor. Gözeneklerimi küçülttüğünü arkadaşlarımdan sıklıkla duyduğum bir iltifat bu ürün sayesinde, düzenli kullanıyorum. Ama benim en sevdiğim özelliği çok küçük bir miktarla bu saydığım şeylerin hepsini gerçekleştiriyor. Kullandığım ve arkadaşlarıma önerdiğim hatta çevremde kullanmayan arkadaşımın olmadığı bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gozde o.
Gozde O. · 33 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu ürünlerini kullanmadan önce genellikle araştırma yaparım. Üründen ne beklemem gerektiğini benden hangi noktalarda geri dönüt istendiğine bakmaya çalışır o noktalara dikkat ederim. Bu ürünün denebunundaki yorumlarına baktığımda küçücük aldığınızda yeterli oluyor tüm yüzünüze yetiyor gibi yorumlar gördüm. Pek katılmıyorum öyle küçük alınca tüm yüze yetmiyor diğer ürünlerden ne kadarı yüzünüze yeterse bunun da o kadarı yeterli olur. Sivilcelerime de çok etkili olduğunu söyleyemem evet bir kaç sivilcemin iltihap dolmasını durdurdu ama o sivilceleri iyileştirmedi. Bunun sebebi ürünü yeteri kadar uzun süre kullanmamam olabilir. Ama elimdeki deneme ürün bittiği için devam edemedim. Onun haricinde yüzünüzde çok güzel emiliyor. Kremin çok güzel bir dokusu var kesinlikle kalın değil. Ciltte kadifemsi bir his bırakıyor ve kokusu da harika. Beğendiğim bir ürün ama sivilcelerime beklediğim kadar etki etmemesinden dolayı bir puanı kırıyorum. Onun haricinde nemlendirmesi emilmesi dokusu kokusu gayet güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda İ.
Selda İ. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche Posay ürünlerini kullanan biri olarak diyebilirim ki markanın kalitesi yine yanıltmadı. Akneye karşı savaşırken bir taraftan da eskiden kalma cilt kusurlarını gidermesi harika bir özellik. Markanın diğer ürünleri ile birlikte kullanıldığında etkisini kat kat gösteriyor. Başka ürünler gibi ciltte yağlı bir tabaka bırakmıyor ciltle bütünleşerek ilk kullanımdan itibaren kadifemsi bir görüntü bırakıyor. Deneme boyundan sonra ürünün kendisini de almaya karar verdim. Üründen az bir miktar uygulamak evet yeterli oluyor ama yine de bukadar kullanıcısı olan bir marka fiyatlarda bir tık indirime gitmeli sanki. Teşekkürler La Roche, Teşekkürler denebunu.com...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse Ç.
Buse Ç. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche-Posay Effaclar Duo+ Bakım Kremi kurudan karmaya dönük bir cildiniz varsa en ideal nemlendirici budur sizin için. bu kremin asıl amacı cildi pürüzsüzleştirmek¸ sivilce izlerini gidermek ve sivilceleri kurutmak aslında ama aynı zamanda çok iyi bir nemlendirici de. peki vaatlerini yerine getiriyor mu? sonuna kadar getiriyor!!! akneleriniz mi var? ne sürseniz yüzünüze size sivilce olarak geri mi dönüyor? artık cildiniz acılı sivilcelerden kurtulsun ama nemlensin ve aydınlansın da mı istiyorsunuz? o zaman la roche posay effaclar yüz yıkama jeli ile la roche posay effaclar duo + ikilisini baş ucunuza koyun ve 1 aylık kullanım sonucu farkı fark edin 🥳
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz A.
Deniz A. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü zaten yıllardır kullanıyorum aynı zamanda renkli nemlendiricisini de kullanıyorum. Marka La roche ise gözüm kapalı alırım. Bu krem kendi açıklamasında da yazdığı gibi kusur karşıtı akneye eğilimli ciltler için. Ben de uzun yıllar sivilce problemi yaşadım. O zamanlardan edindiğim bir kremdi, doktor tavsiyesi ile almıştım. Hala da kullanıyorum. Cilt kusurlarıyla uğraşan herkese öneririm. Ağır ya da rahatsız eden bir kokusu yok, cilt tarafından kolayca emiliyor ve nemlendirmesi de iyi. Benim cildim karma o yüzden nemlendirmesine iyi diyorum ama kuru ciltli olanlar için toleriane serisi daha iyi olabilir. Hepsini kullandığım için onu da tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve T.
Merve T. · 30 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche Posay' in adını daha önce birçok kez duysam da kullanmak nasip olmamıştı. Şimdi ilk defa denediğim bu ürün bir harika. Karma ve sivilce izli bir yüze sahip olanlar ancak beni anlar. Nemlendirmesi verimli; küçük miktar büyük bir alanı kaplıyor. Cildimde yumuşatıcı ve yatıştırıcı bir etkisi oldu Daha bir kaç kullanımda bile etkisini gösteriyor. Effaclar gibi temiz içeriği sayesinde gönül rahatlığıyla yüzüme sürdüğüm ve düzenli kullandığımda etrafımdan cildimin iyi göründüğü yönünde yorumlar aldığım, önerebileceğim bir nemlendirici. Sivilce ve gözenek sorununu yaşayan yağlı ve karma ciltli herkese Duo+'a bir şans vermelerini öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nur o.
Nur O. · 33 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim hassas bir yapıya sahip. Her kremi ya da peelingi kullanamıyorum. Kızarıklık yapıyor. Kuruya yakın ve sivilce problemi olmayan bir cildim olduğu için bu üründe o anlamda inanılmaz etkiler yaşadığımı söyleyemeyeceğim. Fakat küçücük deneme boyunda bile çok güzel bir nemlendirme etkisi gördüm. Ufacık bir parçası bile yüzünüzü nemlendirmeye yetiyor. Ayrıca şu an kullanalı 2 gün olmasına rağmen yüzümde bir pürüzsüzlük hissi var. Aynı zamanda cildimi yatıştırdığını ve kızarıklığını azalttığını hissettim. Yağlı görünüm vermeden nemlendiriyor ve yumuşacık bir his bırakıyor. Kesinlikle tavsiye ederim ve şimdi kendim için sipariş vereceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saadet K.
Saadet K. · 38 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın temizleyicisini ve nemlendirme ürünlerini daha önce de severek kullandım. Bende güven sağlayan bir marka. Tam olarak karma ve yağlıya dönük bir cildim var. Yanaklarım kuru ve hassas, yüzümün geri kalanı yağlı. Deneme paketi küçük olduğu için ürünün iyi gelip gelmediğini anlayamam diye düşünmüştüm. Fakat, dün akşam duştan sonra kullandım (duştan sonra cildim kızarık ve yanaklarım gergin olur) cildimi hemen çok güzel sakinleştirdi ve çok güzel emildi. Sabah uyandığım da cildimi çok iyi hissettim. Bana tek kullanımda bile iyi hissettiren bir ürün oldu. Kesinlikle tam boyunu almayı düşündüğüm bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MELİS K.
Meli̇s K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche posay ürünlerinin hepsi muhteşem .Muazzam bir ürün. Yüzümde sivilce lekeleri vardı ve hafif kızarıklık gece yatmadan önce sürdüm sabah kalktığımda yüzümdeki o muhteşem his tarif edilemez .Yüzüm yumuşacıktı ve yüzümdeki sivilce sönmüştü bu kadar kısa sürede etki vericeğini düşünmedim.Benim yüzüm kuru bir cilt her krem nemlendirmeye yetmiyor ama bu ürün yüzümü gün boyu yumuşacık yaptı.Yüzde hemen emiliyor .Bunlar ilk etkiler düzenli kullanımla muhteşem sonuçlar alabilirsiniz .Bu ürünü sipariş ettim bile kullanır kullanmaz.Dermotologların zaten hep tavsiye ettiği bir ürün kesinlikle alın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hale E.
Hale E. · 33 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa deneme şansım oldu. Karma bir cildim var. Yaz aylarında yoğun nemlendirici kullanmayı sevmiyorum bu sebeple yazın karmadan yağlıya ciltler için olan nemlendiricileri tercih ediyorum. Bu kremin yapısı inanılmaz güzel, sürdükten sonra yapışkan bir his bırakmıyor. Yağlı bir cildim olmamasına rağmen verdiği pürüzsüzlük hissi beni çok memnun etti. Kesinlikle yazın makyaj altına baz olarak bile tercih edilebilir, çok hafif ama yumuşacık nemlendiriyor. Mat bitişli bir krem ve zamanla ciltte yağlanma yapmıyor. Cildi rahatsız etmiyor özellikle sivilce problemi olanlar için kesinlikle öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.