Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Effaclar Duo(+) La Roche-Posay Effaclar Duo(+)-badge
amazon-image La Roche-Posay Effaclar Duo(+)-badge
La Roche-Posay Effaclar Duo(+)

La Roche-Posay Effaclar Duo(+)

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.56  (14181 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Akneye Eğilim gösterebilen ciltler için uygun, cilt kusuru görünümünü düzeltmeye ve yeniden oluşmalarını engellemeye yardımcı bakım krem

Cilt kusurlarının görünümünün düzeltilmesine yardımcı olur. Daha eşit bir cilt tonu ve pürüzsüz bir cilt dokusu sağlar.

Aktif içerik yeniliği:

  • Procerad içerikli formülü leke görünümüne karşı savaşır
  • Mannose içerikli formülü cilt görünümünün yenilenmesine yardımcı olur.
  • APF içerikli formülü cildin dengesini sağlamaya yardımcı olur.
  • Piroctone olamine içerikli formülü ile cilt kusurlarının görünümünün azalmasına yardımcı olur.
  • Zinc PCA içerikli formülü ile fazla yağın azalmasına yardımcı olur.

İlk 12 saatten itibaren etkilidir*

*Cilt kusurlarının görünümünde, Instrumental test, 43 kadın

Jel-krem. Kolay uygulanabilir doku. Ciltte yapışkan ve yağlı his bırakmaz. Anında nemlendirme hissi. Mükemmel bir makyaj bazı. Komedojenik değildir.

Nasıl Kullanılır?

Parmağın ucuna az miktarda krem alın. Yüzünüze fazla yayılmadan dağılımını kolaylaştırmak için kremi parmaklarınız arasında ısıtın. Daha sonra, ellerinizi yüzünüzün her iki tarafına yerleştirerek, alnınıza hafifçe masaj yaparak yüzünüzün içinden dışına doğru hafif hareketlerle uygulayın. Aynısını yüzünüzün ortasına da, her zaman burundan yanaklara doğru hareketler yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%23
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche-Posay 'ın uzman bir marka olduğunu duymayan yoktur zaten. O yüzden gönül rahatlığıyla yüzüme uyguladım hassas bir cildim olmasına rağmen herhangi bir kızarıklık kaşıntı yapmadı. ayrıca akne tedavisi sonrası cildim uzun süre nemsiz kalmıştı ve bu aralar iyi bir nemlendirici arayışı içindeyken elime ulaşan bir üründü. sabırsızlıkla hemen denedim. ilk olarak benim cildim hemen kremi emmiyordu ama bu kremi anında emdi ve yağlı bir his bırakmadı cildimde. en sevdiğim özelliği bu oldu ve nemlendirmesi 10 üzerinde 10. ayrıca dokusu şahane ve minnacık bir damlası bile yetiyor. özellikle benim gibi çok kuru cilt yapısına sahipseniz alın aldırın, şans verin diyebileceğim bir ürün. düzenli kullanımda cilde daha çok daha iyi geleceğini ve düşünüyorum ve o yüzden tekrar kullanacağım bir ürün olacak kendisi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Nur D.
Fatma Nur D. · 41 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Adını daha önce çok duymuş olmama rağmen kullanmamıştım. Karma yağlı cildimde kullandığım ürünlerin çoğu bir kaç saat içinde yağlanma yaptığı için genellikle kullandığım ürünleri değiştirmiyorum. Bu krem için oldukça iyi yorumlar okumuştum. Öncelikle kokusu çok güzel aşırı parfümlü veya rahatsız edici değil, sürdüğünüzde yumuşak bir his uyandırıyor. yağlı cildimde şu sıcak az gününde bütün gün yağlanma yada parlama yapmadı, ertesi gün ufak bir iki küçük sivilce çıktı ama daha önce kullandığım ürünlerin tepkisinden olabilir. İkinci günde kullandım, uzun vadede etkisini bilemiyorum ama düzenli kullanımda etkili olabileceğini düşünüyorum, tekrar alınabilir bir ürün olduğunu düşünüyorum. Markanın güneş kremini de denemeyi düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Erginlik döneminde tanıştığım ve asla peşini bırakmadığım La Roche-Posay markasına ait Effaclar serisi...Akne problemi yaşayan ama fiyatını yüksek bulduğu için kararsız kalan arkadaşıma tavsiyemle aldırdığım Effaclar Duo (+) kreminden şuan asla vazgeçemiyor. Ben uzun süredir Effaclar K (+) kullanıyorum. Yağlı ve siyah noktalara yatkın cildim için tercihim Effaclar K(+) Dene Bunu sayesinde Duo (+) tekrardan kullanmış oldum. Sonuç, gözenekler ve sivilceler üzerinde gözle görülür etki. Akneli ve yağlı cilde sahip ve La Roche ürünleri ile tanışmamış olan herkese şiddetle tavsiyemdir. Cildime en iyi yatırımı yaparak senelerdir La Roche markasının tüm ürünlerini kullanıyorum Sonuç bebek gibi pürüzsüz bir cilt.. TEŞEKKÜRLER LA ROCHE POSAY
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Y.
Gözde Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma cilde sahibim her makyaj öncesi ve yüz temizleme sonrası cildimi nemlendiriyorum yoksa yanaklarımda pul pul bir görüntü oluyor benim sürekli aldığım nemlendiricem neutrogena yağsız nemlendirici tüm yüzüme uyguluyorum yağlanma yaşamıyorum gün boyu nem sağlıyor zaten piyasada bu kalitede bu fiyata ürün yok La Roche Posay sivilceli ciltler için olan nemlendiriciden çok memnun kaldım cildimin yağlanmasını engelledi çok güzel nem verdi makyajıma pürüzsüz bi baz oldu kısacası harika bi ürün eğer fiyatı bu kadar yüksek olmasaydı kesinlikle alırdım ve düzenli olarak kullanırdım eğer yüksek fiyatlı da olsa kaliteli bir nemlendirici arıyorsanız tercih edebilirsiniz ben bir kez kullanımım da bile memnun kaldıysam düzenli kullanımda çok beğeneceksinizdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem C.
Sinem C. · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biraz önyargılı yaklaştım ürüne açıkçası, önceden duyduğum iyi yorumların yanına kötü yorumlar da çok fazlaydı bu markanın ürünleri için, cilt kusuyor kabul etmiyor çok yağlı bırakıyor, çok parlatıyor vs. diye bir de akneye meyilli ciltler için olduğunu duyunca iyice ön yargım arttı. Kuru bir cilt tipim var ama cilt altında pütürlüklerim ve genetik olarak çillenmeye meyilli bir cilt tipim var. Ürüne gelecek olursak yüzümü yıkadıktan sonra sadece bu ürünü sürdüm ve gerçekten küçük bir damla bile tüm yüzüme yetti. Fiyat performans açısından yüksek olacağını düşünüyorum. sürer sürmez yüzümde yumuşak ipeksi bir his bıraktı ve bu hoşuma gitti, yüzümün gerginliğini aldı. Kırmızıklara iyi gelir gibi bir yorum okumuştum ama bende öyle bir etkisi olmadı belki uzun vadeli kullanımda geçirecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe S.
Tuğçe S. · 35 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu marka ile yeni tanıştım. Açıkçası marka olarak bana iddialı ve pahalı izlenimi veriyordu. Ürününü deneme şansım olduğu için çok mutluyum. Her gün düzenli kullandığım birtakım kremler mevcut, ancak ben ilk kez böyle bir krem dokusu gördüm. Elime iki damla ürün aldım ve tüm cildime masaj ile uyguladım. İnanılmaz bir yumuşaklık hissi ve cildimin kremi emmesi saniyeler sürdü. Asla yapış yapış kalmadı, bir anda pamuk gibi oldum. Gece kullanıp sabah uyandığımda ise hem cildimdeki yağ dengesinin düzene girdiğini hem de ton eşitsizliklerinin belirgin olmadığını fark ettim. Bence beklentileri karşılayan mükemmel bir ürün. Kesinlikle memnun kalacaksınız. Bu durumda fiyatı da makul gelecektir. Artık başka bir nemlendiriciyi sevebileceğimi sanmıyorum. Teşekkürler Denebunu.com :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren D.
Yaren D. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten harika bir ürün. Ben gece cildimi temizledim tonikledim ve sonrasında kullandım. Kokusu narenciye gibi hoşuma gitti nostaljik bir kokuydu bence. Cildim yağlı siyah nokta problemim var ve alın-yanak kısımlarında küçük pürüzler var çene kısmımda sivilceler var regl dönemimde olduğu için. üründen çok az aldım ve tüm yüzüme yetti bereketli bir ürün.Sürdükten sonraki hissiyat çok güzel kadife gibiydi baz olarak kullanılacaksa sürülecek ürünleri iyi tutacak bi yapısı var kesinlikle. sabah uyandığımda alnımdaki pürüzlerrin görünümü ciddi anlamda azalmıştı. yüzümü yağlandırmamıştı ve rahatsız edici bir his yoktu.Sabah da aynı şekilde kullandım ve güneşe çıkmama rağmen yağlanma ya da kusma yapmadı cildimde. Çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu S.
Duygu S. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok problemli olmasa da karma ve akneye yatkın bir cildim var. Yaklaşık 5 sene önce bir doktor tavsiyesi üzerine La Roche-Posay Effaclar ile tanıştım ve o gün bugündür yüz temizleyici olarak kullandığım tek ürün oldu. Parlama ve yanaklarımdaki kızarik görünümden tamamen kurtuldum. Düzenli kullanımda sivilceyi de önlüyor. Öncesinde hüsranla sonuçlanan onlarca deneyimden sonra böyle bir şeyin mümkün olamayacağını sanıyordum ama olabiliyormuş! Aynı markanın güneş kremi de aynı şekilde yüzümde yağlanma ve akne yapmadan kullanabildiğim tek ürün. Bakım kremini ilk defa kullandım ve neden daha önce kullanmadım diye kendime kızıyorum 😄Yumuşacık kadifemsi bir his bırakıyor, ufacık bir parçası tüm yüzümü nemlendirmeye yetiyor ve hiç parlama yapmadı. Çok memnun kaldım ve kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece B.
Ece B. · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak memnun kaldım. Küçük bir paket ama 2 kullanmaya yetecek kadar çıktı içinden. Emilimi ve nemlendirmesi güzel. Bu markanın daha önce güneş kremini kullanmıştım ondan da memnun kalmıştım. Ürün 12 saat içinde fark edeceğini söylüyor ama gözle görülür bi fark göremedim. Devamlı kullanımla fark sağlanabilir. O yüzden satın almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande Sinem K.
Hande Sinem K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün benim kullandım bi ürün zaten şiddetle tavsiye ederim .2ml testerı ürün hakkında bir kanıya varmak için kesinlikle yeterli değil. İlk olarak deneme boyunu satın almıştım ben aşırı memnun kaldım ve bittikçe almaya devam ettim .akne problemini bir sürü nedeni var arkadaşlar .hormonal bi sıkıntınız yoksa yediğiniz içtiğinize dikkat ederek stress düzeyinizi kontrol altına alarak bu tür ürünleri DÜZENLİ kullanmalıyız. Aynı segmente baska bi markadan la rosche gectim ve aşırı memnunum. Size tavsiyem deneme boyunaaa KESİNLİKLE şans verin kararınızı vereceksiniz zaten 💓💓 deneme boyu bile baya gitmişti . Nemlendirmesi çok güzel. Sivilce lekelerini açıyor .(sakın oynamayın sıkmayın sivilceleri ))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.