Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Cicaplast Onarıcı ve Yatıştırıcı Bakım Kremi
amazon-image
La Roche-Posay Cicaplast Onarıcı ve Yatıştırıcı Bakım Kremi

La Roche-Posay Cicaplast Onarıcı ve Yatıştırıcı Bakım Kremi

La Roche-Posay 
  4.72  (18147 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

YENİ CİCAPLAST BAUME B5+ ONARICI BAKIM KREMİ

MİCROBİYOM BİLİMİ İLE GÜÇLENDİRİLDİ

İLK GÜNDEN İTİBAREN DAHA HIZLI VE DAHA İYİ ONARIM*!

*Cilt bariyeri onarımı. Instrumental test, 26 kişi, bakım yapılmamış cilde kıyasla.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%70
%16
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Damla Y.
Damla Y. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce La Roche-Posay markalı bir ürün kullanmadım. Ancak iyi namından haberim vardı. İlk defa Denebunu aracılığı ile bu markanın bir ürününü denemiş oldum. Ben yüzüme önem veren birisiyim. Cildim her ne kadar karma olsa da Ankara havasından ve egzamamdan dolayı çok kuruyup dökülüyor. Ancak bu bakım kreminin cildime çok iyi geldiğini düşüyorum. Kremin resmen dibini sıyırdım, hiç bitsin istemedim. Kremden ufak alımda bile yüze çok güzel yayılıyor. İlk kullanımda bile etkisini görüyorsunuz. Cildimde çok fazla kızarıklık olmadığı için bu konuda pek yorum yapamayacağım. Bu yüzden siyah nokta üzerinden konuşacağım. Bu kremi genel cilt temizliğimi yaptıktan sonra kullandım ve sürdüğümde resmen fondöten etkisi yarattı. Üstüne makyaj yapasım gelmedi. Sürdükten sonra geriye temiz ve yumuşak bir cilt bıraktı. Çok memnun kaldım. Uzun süreli kullanımda daha iyi olacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe E.
Tuğçe E. · 24 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche Posay cilt bakımı açısından çok güvenilen bir marka eminim ki herkes ürünlerini kullanmasa bile en azından adını duymuştur. Güneş kreminden çok memnun kaldığım ve diğer ürünlerini de çok merak ettiğim bir markaydı. Denebunu sayesinde ciciaplast paume b5+ onarıcı ve yatıştırıcı kremini deneyimleme şansı buldum ve çok beğendim. Az bir miktar gönderim olduğu için uzun vaadede nasıl bir etkisi olacak bilemiyorum tabi ama ilk kullanimda bile yoğun nemlendirme özelliğini hissediyorsunuz . Açıkçası bayağı yağlı bir krem olduğu için yağlı ciltler kullanmalı mı bilemiyorum ama kuru ciltlere kesinlikle önerebilirim . Ufacık bir parça bile tüm yüzü nemlendirmeye yetiyor bu yüzden uzun sure gideceğini düşünüyorum. Cilt bariyerini onaran ve koruyan cildi yatıştıran ve içerdiği B5 vitamini ile cildi besleyen ve sağlıklı görünümü sağlayan çok başarılı bir bakım kremi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burçin K.
Burçin K. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün benim 1 senedir hayatımda olan ve asla vazgeçmeyeceğim bir krem. ürünü ilk kez kullanacakların biraz sabırlı olması gerekiyor. Ben olumlu yorumları okuyarak ilk kullanmada mucize beklemiştim. Öncelikle merhem gibi yağlı ve yoğun bir kıvamı olduğu bilinmeli. Çok az miktarda alıp parmaklar arasında biraz ısıtmak, sonrasında yüze sürmek mantıklı. Ayrıca yüzün tamamına değil sadece tahriş olmuş yerlere sürülmeli çünkü yağlı yapıda olduğu için sivilce yapabilir. İlk sürüşte epey yoğun ve kalın bir tabaka gibi oluyor ama birkaç dakika sonrasında tamamen emilip ciltle bütünleşiyor. Benim aşırı derecede tahriş olmuş, kupkuru ve pul pul dökülen yanaklarımı iki günde iyileştirdi. Sürer sürmez mucize beklemeyin ama 2-3 günlük kullanımın ardından etkisini gösteriyor, cilt adapte oluyor. Bir-iki aylık kızarık sivilce izini de geçirdi. Sanırım uzun vadede kullanacağım bir ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan E.
Nihan E. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı biraz yoğun ama nemlendirmesi çok iyi. Kokusu da yok. Hassas bir cildim olmasına rağmen en ufak bir yanma hissi bile yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Günay N.
Günay N. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yapisi cok guzel cilde surerken yapis yapis kalmiyo emilimi guzel ben dirsek uclarina kullandim normalde cok kuru oluyor ama ilk kullanimda bile nasil yumusacik yapdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
bahar k.
Bahar K. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce deneyimlediğim bir üründü ve menün kalmıştım, yumuşak bir doku bırakması ayrıca krem yağlı bir his bırakmıyor, tavsiyemdir 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem O.
İrem O. · 27 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun zamandır adını duyduğum ve deneyimlemek istediğim bir üründü, başarılı içerik, onarıcı etkisi gerçekten fark edilir, rutinime ekleyeceğim bir ürün🩵
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin A.
Selin A. · 23 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun nemlendirme ve yatıştırma özelliğine sahip. Sürdükten sonra dokunduğumda yüzüm bebek gibi oldu yumuşacık. Az bir miktar bile sürsem çok güzel nemlendiriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Senanur B.
Senanur B. · 22 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten aktif olarak kullandığım bi ürün lekelere iyi geliyor sivilceleri yatıştırıyor. 3 aydır kullanan biri olarak herkese tavsiye ederim. Biraz pahalı bi ürün ama kesinlikle değiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selvi U.
Selvi U. · 25 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche ürünlerini severek kullanan biri olarak söylemeliyim ki Cicaplast B5 kremini çok merak ediyordum. Denebunu sayesinde deneme fırsatı buldum çok hassas, dönem dönem kızaran bir cilde sahip olduğum için böyle onarıcı ve yatıştırıcı bir kreme ihtiyacım vardı. İçerisindeki ürün gerçekten tek kullanım için fazlaydı çünkü yoğun bir yapısı var bende bunu ikiye bölerek kullandım. Gerçekten hem yoğun nemlendirme sağlıyor hem de hava değişimlerinden benim gibi cildiniz çok etkileniyorsa yatıştırıyor da. Ayrıca yüzümde de güzel ve canlı bir parlaklık verdiğini söyleyebilirim. Kremde hiç parfüm kokusu yok, bu da üründe gereksiz kimyasalların olmamasının en güzel kanıtı. Koku hassasiyeti olanlar rahatlıkla tercih edebilir. Dermatologların önerdiği bir ürün olması da bana ayrıca bir güven verdi. Kendimde gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir ürün. Teşekkürler denebunu ailesi. 💜
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.