Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Cicaplast Onarıcı ve Yatıştırıcı Bakım Kremi
amazon-image
La Roche-Posay Cicaplast Onarıcı ve Yatıştırıcı Bakım Kremi

La Roche-Posay Cicaplast Onarıcı ve Yatıştırıcı Bakım Kremi

La Roche-Posay 
  4.72  (18147 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

YENİ CİCAPLAST BAUME B5+ ONARICI BAKIM KREMİ

MİCROBİYOM BİLİMİ İLE GÜÇLENDİRİLDİ

İLK GÜNDEN İTİBAREN DAHA HIZLI VE DAHA İYİ ONARIM*!

*Cilt bariyeri onarımı. Instrumental test, 26 kişi, bakım yapılmamış cilde kıyasla.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%70
%16
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve A.
Merve A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Atopik ve alerjik bir cildim olduğu için her ürünü kullanamıyorum . Denerken tereddüt ettim fakat beklediğimden daha iyi geldi . Tester boyutlarını biraz daha büyük yapabilirseniz ve kağıtta değil de şişede gelirse hem daha hijyenik olur hemde ileri vadede etkileri hakkında daha net yorum yapabilirim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Nur U.
Eda Nur U. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce La Roche-Posay Güneş Kremini kullanmıştımve çok memnun kalmıştım. Bu Cicaplast Baume B5+ Onarıcı Bakım Kremini ilk defa Denebunu sayesinde kullandım. Ben yüz ve vücudum için uyguladım. Çok yoğun nemlendirme yapısı var kesinlikle diğer bakım kremlerinden farklı. Yüzümde sivilcelenme ve kızarıklık vücudumda da kızarıklık mevcuttu. Vücuduma çok iyi geldi yoğun nemlendirme özelliğinde fakat yüzümde bir tık yağlanma yaptı. Cildim aşırı hassas ve karma bir cilt yapısına sahibim sivilcelerimde kullandıktan iki gün sonra küçülme oldu kızarıklıklarımda rahatlama ve ferahlama oldu aynı zamanda ertesi güne kızarıklıklarım geçti fakat yüzümdeki yağlılık neredeyse ertesi günde kaldı. Üründen ufak bir uygulama bile gerçekten çok etkisini gösteriyor. Ben kendimde yüz için değilde daha çok vücut için uygun gördüm. Herkesin vücut ve cilt tipi farklıdır. Yoğun nemlendirme etkili yatıştırıcı ve rahatlatıcı bir krem arıyorsanız tavsiye ederim. Bu ürünü değerlendirdiğim için Denebunu ailesine teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
barış y.
Barış Y. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akneye eğilimli bir cilde sahibim ve sivilce yüzümde çıktıktan sonra çok zor yok oluyor. Bunun için bir yüz temizleme jeline ve bir nemlendirici kreme başlamıştım. 2 gün sonra yüzümde bazı kızarıklar oluştu. Sonra kızarıklar pul pul oldu ve güneş yanığı gibi acıyordu. Cilt bariyerimde sıkıntı olmuş gibiydi. Bu yüzden bakım rutinime ara verdim, sıkıntı yapan ürünü bulup çıkardım. Ve bariyer onarıcı kremlerden cicaplast baume b5'i aldım. Aldıktan bir hafta sonra da denebunu'dan deneme boyu çıktı. Yaklaşık bir buçuk haftadır 2-3 gün arayla kullanıyorum. Öncelikle ürün bariyer onarıcı ve nemlendirici bir krem. Yüzümdeki pul pul kuru ve dokunduğumda bile fazlasıyla yanan bölgelere uyguluyorum. Uyguladığım kısımların acısını nerdeyse sıfırlıyor ve cildimin yavaş yavaş yıpranmadan önceki haline geldiğini hissediyorum. Üstelik krem önceden çıkmış ama tam olarak geçmemiş pasif sivilcelere karşı da baya iyi . Saç diplerime yakın minik minik, elimle değdiğimde nerdeyse elime batan pasif sivilcelerimi artık elimle değdiğimde bile hissetmeyeceğim hale getirdi ve bu sadece 10 günde oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmühan D.
Ümmühan D. · 26 · Kırşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim oyun oynarken yere düştü alnında morluk oluştu kremin bebeklere uygun onarıcı etki olduğunu görünce hemen kullandım inanamadım birkaç saat sürmedi yatıştırdı gözle görülür derecede morluk en aza indi yumuşadı markaya ve kreme 10 üzerinden 10 alicam ve tavsiye edicem teşekkürler denebunu.com.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı Ö.
Nazlı Ö. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun nemlendirmesi ile düzenli kullanımda iyileştirici özelliğinin artacağını düşünüyorum. Tester ürün kullanımında herhangi bir alerjik reaksiyon yaşamadım. Ama miktar elbette ki kesin kanı için yeterli değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seher M.
Seher M. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neme ihtiyacı olan bölgede, derhal ve hızlıca gözle görülür etki sağladı. Kullanım sonrası ağır ya da yağlı bir his bırakmıyor. Kokusu rahatsız edici değil, hatta hoş sayılabilir. Ürünü genel olarak beğendim. Tavsiye ederim, kullanırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nezihe K.
Nezihe K. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk deneme için izlenimim iyi. fakat bu tarz ürünler bir süre kullanım sonrası değerlendirme yapılabilecek ürünler. ben dene bunu gönderisi ile bu ürünle tanıştım. deneeme boy olduğu için kullanım yorumu yapamayacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Valentina I.
Valentina I. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa kullanmama rağmen etksini hemen gördüm yüz cildim biraz kuru ve tarişti,ama kremi sürdükten sonra hemen emilip yüzümü yumşacık yaptı,yağlı iz de hiç bırakmadı,bundan sonra ailecek kullanmaya düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Reyzan K.
Reyzan K. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle denememe fırsat verdiğiniz için teşekkür ederim.Ürünün yapısı çok güzel ama yağlı ve karma ciltler tüm yüzü nemlendirme olarak değil de lokal olarak uygularsa daha iyi olacağını düşünüyorum.Cilt bariyeri için kesinlikle alınması gereken bir ürün 🤌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza Kevser T.
Feyza Kevser T. · 28 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel anlamda la roche markasının ürünlerini severek kullanıyorum. Bu ürün de vaatlerini karşılayan bir ürün. Cildimi anında yumuşattı. Bebekler için kullanılması da ayrı bir güzel özelliği.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.