Kiehl's Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum
Yaşlanmanın gözle görülür belirtilerini hedefleyen günlük serumumuz, kırışıklıkların görünümünü azaltır, cildi sıkılaştırır, cilt tonunu eşitler ve cilt dokusunun görünümünü düzeltir. İçeriğindeki saf retinol ciltteki hücre yenilenmesini teşvik ederken, peptit ve seramidler cildi korur ve cildin sıkılığını artırmaya yardımcı olur. Günlük kullanıma uygun olarak geliştirilen formülü sayesinde retinolün kızarıklık, kuruluk veya soyulma gibi rahatsızlık yaratabilecek yan etkilerini en aza indirir.
Kiehl’s Retinol içeren Serum’u düzenli olarak kullananların:
%85 i kırışıklık görünümünde azalma gördü.*
%90’ı cildini daha sıkı hissetti.*
%94’ü cilt dokusunun görünümünde gelişme hissetti*
%91’i daha eşit bir cilt tonuna kavuştuğunu söyledi.*
%88’i gözeneklerin görünümünün azaldığını söyledi.*
%90’ı cildini rahat hissettiğini söyledi.*
Parfüm içermez.
*Kişisel değerlendirme, 12 hafta, 135 kişi
Nasıl Kullanılır?
Yüzünüzü temizledikten sonra, Kiehl’s Retinol içeren serumumuzu göz altı ve kaz ayağı bölgesi dahil tüm yüzünüze, göz, göz kapağı bölgesi ve dudaklarla temasından dikkatlice kaçınarak uygulayınız.
Yaşlanma karşıtı serumumuz gündüz veya gece kullanımına uygundur.
Bu ürünü kullanırken mutlaka SPF içeren güneş koruyucu kullanın ve güneş ışınlarına maruz kalma sürenizi kısıtlayın.
Rutininizi Super Multi-Corrective Cream ile tamamlayabilirsiniz.
Ne Zaman Kullanılır?
Gece veya Gündüz
Retinol içeren serumumuz gündüz veya gece kullanımına uygundur. Yaşlanmanın görünür belirtilerini azaltmak için bu güçlü yaşlanma karşıtı serumumuzu, temizlediğiniz cildinize nemlendiricinizi uygulamadan önce cilt bakım rutininize ekleyin.
Puan dağılımı
Ürünü geçen sene ilk çıktığında kullandığım ve çok memnun kaldığım için hemen yorum yapmak istedim. Retinol agresif bir içeriktir. Dikkatli kullanılması gerekir. Ben cildimi alıştırmak için önce bir süre haftada 3 gün sonra hergün kullandım. Ancak bu üründe o kadar dengeli kullanılmış ki cildim hassas olmasına rağmen hiç irite etmedi. Yani başlarda bile hergün kullansaydım olurmuş. Düzenli kullanıldığında cildi bebek gibi yapıyor. Ben gündüz niasinamid içeren bir serum gece bu ürünü kullandım. Tabiki retinol kullanıldığı zaman güneş kremi kesinlikle ihmal edilmemelidir. Pahalı ama değiyor. Gözüm kapalı öneririm.
Bu markanın ürünleri genel olarak çok başarılı. Ürün içerik olarak çok güzel ve düşük dozda retinol ve peptidler içeriyor. İkisini beraber formüle ettikleri için kırışıklık karşıtı güzel bir retinol serumu olmuş. Retinole başlamak isteyenler için mükemmel bir ürün alışık olmama rağmen cildimi hiç irite etmedi. 23 yaşındayım kırışıklık problemim olmadığı için tam kırışıklık ve ince çizgi görünümünü azalması özelliğini göremedim. Fakat ilk kullanımda bile cilt tonu eşitlemesi ve sürdükten sonra hafif bir sıkılşma hissi yaşadım. İndirime girmesi durumunda alabileceğim bir ürün
Kiehl's markasının ilk defa bir ürününü kullandım. Böyle krem formunda bir serumu da ilk defa kullanıyorum. Serumun kremsi yapısı diğer serumlara göre kullanım kolaylığı sağlamış. Hızlı emilmesi ve ciltte yağlı bir his bırakmaması da bir diğer özelliği. Serumun 1.5 ml halini kullandığım için 12 haftalık değişimi bu aşamada gözlemlemek imkansız . Ciltte bıraktığı ipeksi his çok güzel. İçeriğinde retinol olmasından dolayı benu gece kullamdım. Serumu satın alıp düzenli kullanmayı düşünüyorum. Markanın ürünlerinde sürdürülebilen yolları kullanması da güzel bir detay.
Ürün sadece 3 kullanımlık olduğu için ilk etkilerini anlatabilirim. Serum krem formunda sarımsı bir rengi var. Marka zaten muhteşem fiyatını merak ettim ve kesinlikle benim alabileceğim bir fiyat değil. Daha önce bu markanın BB kremini denemiştim. Bu serumu sürer sürmez nem bombası gibi hissettim. Çok minik bir miktar cildimi neme doyurdu. cilt tonunu eşitler ve cilt dokusunun görünümünü düzeltir. Saf retinol ciltteki hücre yenilenmesini teşvik ederken cildin sıkılığını artırmaya yardımcı olur. Cildim 3 günlüğüne de olsa bayram etti teşekkürler.
Ben bu ürünü çok beğendim özellikle yapısı çok iyi böyle tam krem gibi değil bir balm da değil ikisinin ortasında ve yağlı bir hissiyatı yok o yüzden hem b3nim hemde annemin gönlünü çalan bir ürün oldu çok az bir oranı bütün yüzünüze yetiyor çok bereketli bir ürün ve uzun saatler yüzünüzde o nemlilik hissini koruyor ayrıca çok hoş bor ışıltı ve canlı bir görünümde kazandırıyor cilde böyle yüzünüzü yumos yumos hissetriyor ayrıca kırışıklıkları da çok iyi geldiğini annem söyledi öyle gözeneklere dolmuyor ve emiliyormuş son olarak sarı renkte yumuşak bir yapısı var
Kiehls retinol daha önce bu ürünü denemedim.Retinol içeren ürünler genel olarak dikkatli ve cilt yapısına göre özenle kullanılması lazım..Kiehlsi duştan sonra cildime uyguladım 1.5 ml olmasına rağmen ikinci kullanımada bıraktım..Koku ve kıvamı çok iyi..cilde uyguladıktan sonra sıkılaştırdığını hissettiriyor...sabah uyandığımda bu kadar etki etmesi beni şaşırttı hem yumuşacık ve gergindi yüzüm..çok hoşuma gitti... Alıp daha uzun kullanmayı düşünüyorum...uzun kullanımda cilt tonunu eşitliyeceği kanaatindeyim.. Teşekkürler kiehls teşekkürler denebunu...
Cildim kuaförde yaptırdığım makyaj sebebiyle kuruyup pul pul döküldü ve yandı bayağı kızarıklık oluştu. Kutum mükemmel zamanlama ile geldi hemen kullanmaya başladım serumu ve fark gözle görülür durumda. Cildim nemini geri kazandı pul pul dökülmeler durdu kızarıklık azaldı ve yanmalar nerdeyse bitti. Cildimdeki gerginliği aldı çok beğendim ürünü tavsiye ediyorum özellikle böyle bir durumda denk gelmesi çok iyi olur ne kadar iyi bir ürün olduğunu kötü hale gelmiş cildimde test etmiş oldum ve olumlu sonuç aldım 👍🏻
Bu markayı daha önce duymuştum fakat kullanma fırsatım olmamıştı dene bunu Ailesi tarafından sunulan imkan doğrultusunda ürünü kullanmış bulundum çok beğendim verdiği parlaklık nemlendirme hissi çok güzel fiyat araştırması yapma fırsatım olmadı ama retinolü ence herkes kullanmalı ve İyi de bir marka tercih etmeli Çünkü içerik çok önemli cildimize kullanıyoruz Bence yediğimiz şeyler kadar cildimize sürdüğümüz şeylerin de kalitesi ciddi anlamda dikkat etmemiz gereken bir şey
Bu tarz ürünler genelde düzenli kullanımdan sonra etkisini gösteriyor fakat bu deneme ürününde İlk kullanımda bile ciltteki etkisini fark edebilirsiniz. Cildim çok hassastır hemen kızarır en ufak bir şeyde buna rağmen ürün bende hiçbir yan etki göstermedi. Bu markayı biliyordum ama fiyatlarından dolayı almayı hiç düşünmemiştim denedikten sonra cildimde hissettiğim o canlı ve pürüzsüz hissi düşüncemi değiştirdi diyebilirim. Kendime güzellik yapıp bu ürünün orijinal boyundan alacağım sanırım
Öncelikle böyle güzel bir ürünle tanışmama neden olduğu için denebunu ekibine teşekkür ederim. Retinol kullanmaya başlamayı düşünüyordum ve araştırma içerisindeyken elime bu ürünün geçmesi güzel bir fırsat oldu. İlk kez bu markanın bir ürününü deniyorum Serum değil de krem formunda bir ürün yapısı çok hafif yüzüme sürdüğümde ağırlık yapmadı. Etkileri için daha uzun vadede kullanmak gerekiyor bunun için birşey söyleyemeyeceğim ama nedense etkili bir ürün olduğunu hissediyorum.


