Kiehl's Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum
Yaşlanmanın gözle görülür belirtilerini hedefleyen günlük serumumuz, kırışıklıkların görünümünü azaltır, cildi sıkılaştırır, cilt tonunu eşitler ve cilt dokusunun görünümünü düzeltir. İçeriğindeki saf retinol ciltteki hücre yenilenmesini teşvik ederken, peptit ve seramidler cildi korur ve cildin sıkılığını artırmaya yardımcı olur. Günlük kullanıma uygun olarak geliştirilen formülü sayesinde retinolün kızarıklık, kuruluk veya soyulma gibi rahatsızlık yaratabilecek yan etkilerini en aza indirir.
Kiehl’s Retinol içeren Serum’u düzenli olarak kullananların:
%85 i kırışıklık görünümünde azalma gördü.*
%90’ı cildini daha sıkı hissetti.*
%94’ü cilt dokusunun görünümünde gelişme hissetti*
%91’i daha eşit bir cilt tonuna kavuştuğunu söyledi.*
%88’i gözeneklerin görünümünün azaldığını söyledi.*
%90’ı cildini rahat hissettiğini söyledi.*
Parfüm içermez.
*Kişisel değerlendirme, 12 hafta, 135 kişi
Nasıl Kullanılır?
Yüzünüzü temizledikten sonra, Kiehl’s Retinol içeren serumumuzu göz altı ve kaz ayağı bölgesi dahil tüm yüzünüze, göz, göz kapağı bölgesi ve dudaklarla temasından dikkatlice kaçınarak uygulayınız.
Yaşlanma karşıtı serumumuz gündüz veya gece kullanımına uygundur.
Bu ürünü kullanırken mutlaka SPF içeren güneş koruyucu kullanın ve güneş ışınlarına maruz kalma sürenizi kısıtlayın.
Rutininizi Super Multi-Corrective Cream ile tamamlayabilirsiniz.
Ne Zaman Kullanılır?
Gece veya Gündüz
Retinol içeren serumumuz gündüz veya gece kullanımına uygundur. Yaşlanmanın görünür belirtilerini azaltmak için bu güçlü yaşlanma karşıtı serumumuzu, temizlediğiniz cildinize nemlendiricinizi uygulamadan önce cilt bakım rutininize ekleyin.
Puan dağılımı
tek kullanımlık deneme boyu kullandım ilk anna etkisinin güzel olduğunu hissettim.
ilk defa böyle bir ürün kullaniyorum ve gayet memnun kaldım ilk kullanimdan sonra hemen etkisini göreceğimi hiç beklemiyordum
Kihel’s bir çok ürününü gibi bunuda kulanmıştım daha önce gerçekten hepsinde başarılı olduğu gibi bundada çok başarılılar
Ürünü duştan sonra yatmadan önce nemlendiricimin altına uyguladım. Cildime verdiği parlaklıktan çok hoşlandım. Anti Aging etkisini görmek için muhtemelen çok daha uzun süre deneyimlemek gerekiyordur ama ilk izlenim olarak gerçekten cildimin gerildiğini hissettim. Gönderilen ürün 1.5 ml olmasına rağmen daha içinde 3'ten fazla kullanıma yetecek ürün var yani bereketli bir ürün, en çok sevdiğim özelliklerinden birisi de kokusunun olmaması, cildinize temiz içerikli bir eczane ürünü sürüyormuşsunuz gibi hissettiriyor. Dikkat edilmesi gereken nokta retinol içeriğinden ötürü mümkünse akşam kullanmak mümkün değilse de mutlaka üründen sonra güneş kremini aksatmamak. Henüz 22 yaşındayım ama ileriki yıllarda büyük boyunu alıp kullanmayı kesinlikle düşünürüm. :)
Şahsım adına konuşacak olursam yaştan bağımsız olarak cilt yaşımın bulunduğum yaşa göre (33) daha genç olduğunu uzman dermotologlar tarafından daha önce öğrenmiştim. Fakat her ne kadar cildime 20'li yaşların başından beri gece-gündüz bakım rutini uygulasam da yerçekimi dolayısıyla nazolabial bölgede çizgi görünümü ve çok hafif sarkma mevcut. Ürünü özellikle o bölgelere uyguladım etkisini değerlendirebilmek adına. Bir haftada tabiki de o çizgiler tamamen yok olmadı fakat o bölgenin daha fazla sıkılaştığını hissediyorum. Bu nedenle ürünün orjinal boyutunun düzenli kullanımı neticesinde çizgi görünümünü azaltacağını düşünüyorum. Ayrıca sabah kalkınca pamuk gibi ciltle güne merhaba diyorsunuz. Bu da oldukça keyif veriyor insana.
Bir serum bu kadar mı müthiş hissiyat bırakır. 1.5 ml olması ne kadar üzücü olsa da kullandıktan hemen sonra büyük boyunu sipariş etme kararı aldım. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki çok çabuk kızaran hassas ciltli bana bile kızarıklık ve hassasiyet oluşturmadı. Gece yatmadan 2 3 saat önce kullandım ben. Bu tarz serumları kullanırken mutlaka güneş kremi kullanmalıyız unutmamamız gereken en büyük kural budur. Vaat ettiği üzere yaşlanma karşıtı özelliğini bu kadar minik bir üründe deneyebilmem imkansız olsa da serumu sürdükten sonra cildinizde oluşan o gerginlik hissi müthiş sıkılaştırdığını hissettiriyor. Herkesin sahip olması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. Mutlaka deneyin .
Bu markayı daha önce çok duymuştum. Hatta yakın bir arkadaşım da farklı bir cilt sorunu için kendi cilt sorununa uygun olan ürünleri kullanmıştı ve şiddetle tavsiye etmişti. Şunu söyleyebilirim ki abartıldığı kadar var. Bir serumdan beklediğim her şeyi benim için sağladı. Özellikle ilerleyen yaşla cildime daha da özen göstermeye başladığım sıralarda iyili bu ürünle de karşılaşmışım diyorum. Şu an için bu tür bir ürün kullanmam gerekmese de kesinlikle ilerleyen zamanlar için hem aklımda hemde listemde olacak. Ürünü uyguladığım ilk andan itibaren cildimdeki sıkılaşma hissi çok hoşuma gitti. Dediğim gibi kesinlikle kırışıklık sorunlarımda kullanacağım bir ürün oldu 🙃.
özellikle benim gibi cilt rengi sorunu yaşayanlar için ideal bir ürün diye düşünüyorum. krem tek kullanımlık olmasına rağmen ikiye bölüp kullandım. renk açısından gözle görülür bir değişiklik hissetmedim (güneş lekelerim mevcut) fakat sıkılaştırma hissi çok hoşuma gitti. malum yaş 35 e gelince insan böyle kremlere daha bir merak sarıyor. bu yüzden ürünü satın alıp bir ay gibi süreyle kullanıp ona göre değerlendirmek çok daha doğru bir yorum olacak benim açımdan. ha sıkılaştırma hissi var, onu anlık olarak gözlemleyebildim. güneş lekelerim için kullanmadığım krem kalmadı sanıyordum, bir de bunu deneyeceğim bakalım.
Retinol içerikli ürün kullanmak isteyen varsa mutlaka şans versin. Ürün normal serum formuna göre daha yoğun yani krem forma daha yakın, hoşuma giden ilk özelliği bu oldu çünkü sıvı formda olan serumların daha yapış yapış bir his bıraktığını düşünüyorum. Ayrıca bu serumu kullandıktan sonra ekstra bir nemlendirici kullanmadım ve asla gergin bir his oluşturmadı, hatta daha çok ipeksi bir his verdi ve nemlendirdiğini düşünüyorum. Makyaj altı için de çok ideal bir ürün bence. Bu yüzden ürünün en çok formu ve ciltte oluşturduğu doku etkiledi beni. Ek olarak hassas ciltli biri olarak herhangi bir hassasiyet ya da sivilce oluşturmadı.
Retinol ürünleri düzenli kullanım gerektirse de bu deneme ürününü bile 2 sefer kadar rahatça kullanabilirsiniz. İlk kullanımda bile ciltteki sıkılık hissini ve çok az da olsa çizgilerin görünümünün azaldığını görebiliyorsunuz. Cildim hassas olmasına rağmen ürün bende hiçbir kötü yan etki göstermedi ve uyguladıktan sonra cildim yumuşacık oldu. Ürünün normal boy fiyatı aslında uygun fiyatlı sınıfına girmiyor ancak üründen aldığınız verimi görünce fiyatına değer diyorsunuz. Ben cilt tonumun eşitlendiğini hissedemedim ancak dediğim gibi düzenli kullanımda o konuda da etkili olabileceğini düşünüyorum.


