Jeuvenile SPF 50+ Pink Tone-up Sunscreen Yüksek Korumalı Renk Tonu Eşitleyici Pembe Güneş Kremi
SPF 50+ PINK Tone-Up Sunscreen 50 ml -Güneş’in Zararlı Etkilerinden Korur
İçerdiği Çinko Oksit, Octocrylene, Ethylhexyl Methoxycinnamate ve Ethylhexyl Salicylate gibi kimyasal filtrelerin kombinasyonu sayesinde hem UVA hem de UVB ışınlarına karşı geniş spektrumlu koruma sunar. Güneş yanığı ve cilt kanserini önlemeye yardımcı olur.
Tonlama Etkisi: Pembe tonlama etkisi ile cildi aydınlatmaya ve cilt tonunu eşitlemeye yardımcı olurken cildi sağlıklı ve ışıltılı bir görünüme kavuşturur.
Cildi Nemlendirir ve Besler: Centella Asiatica Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Niacinamide ve Sodium Hyaluronate gibi içeriklerin birleşimi, cildi nemlendirir ve besler, yumuşak ve esnek hissettirir.
Anti-Aging Özellikleri ve Cilt İyileştirme: Tocopheryl Acetate ve Niacinamide antioksidanları, cildi serbest radikal hasarından ve çevresel stres faktörlerinden korumaya yardımcı olurken, Panthenol ve Lactic Acid sağlıklı cilt rejenerasyonunu teşvik eder ve ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltır. Ek olarak, Centella Asiatica Leaf Extract, tahriş olmuş veya iltihaplanmış cildi yatıştırmaya ve sakinleştirmeye yardımcı olur.
Puan dağılımı
daha önce başka markalar kullandım pink tone up güneş kremi kategorisinden, fakat jeuvenile gerçekten harika bir ürün çıkarmış.cildime sürerken asla topaklanma yapmadı ve cildimdeki renk eşitsizliklerini çok güzel giderdi.BAYİLDİMM
Ton esitleme olarak beğendim. Ciltte kolay emiliyor ve beyazlık kalmıyor ama yazın kullanmak için fazla yağlı gibi ya da kuru ciltler tercih edebilir 🩷
cilt tonu eşitlemesi harika, kapatıcı etkisi de yüksek kullandığım tone up lar arasında en başarılı bulduğum. günlük olarak çok kolay kullanılıyor, topaklanmıyor ve üzerine makyaj yapması çok kolay
Bir güneş kreminden çok çok fazlası,dokusu hafif yüzde ağırlık yapmıyor,cilt tonunu eşitliyor, yüzde dökülme pütürlük asla olmuyor, bitişi çok güzel gerçekten severek kullanıyorum
ürün gayet güzel yapısı ve kokusu çok hoşuma gitti. cilt bakımı yaptıktan sonra bi süre emilmesini beklemek gerekiyor diğer türlü soyulma yapabiliyor. ama ben beğendim aşırı güzel ❤️
Harika bir krem. Bayıldım. Sürdüğüm anda o kadar tatlı bi ışıltı ve canlılık veriyo ki cildim çok güzel görünüyor. Ayrıca sürülmesi çok kolay ve hassas ciltli olmama rağmen hiç alerji yapmadı.
ürün cilt tonunu eşitliyor. hızlı emiliyor ve yağlı his bırakmıyor. cc krem uygulamış gibi ciltte ışıltılı bir etki bırakıyor. yağlı karma cildim var cildimi yağlandırmadı ve sivilce yapmadı
guzel bi etkisi var esitlik sagladı mı emin degilim ama sağlıklı gosteriyor ve yağlı hissi yok kolay emiliyor yüzüme boca etmeme rağmen
Bu markanın her ürününü ayrı ayrı beğendim. Yüzümde topak topak olmadı ve kolayca emildi. Cildimin hassas olduğu dönemlerde tercih edeceğim. Cilt tonunu çok güzel toparlıyor ve ışıl ışıl gösteriyor.
ürünü sürerken ciltte tortu bırakmıyor çok güzel dağılıyor. çok sevdim. makyaj yapmak istemediğimde sürüyorum ve cildimi çok güzel gösteriyor.


