Jeuvenile SPF 50+ Pink Tone-up Sunscreen Yüksek Korumalı Renk Tonu Eşitleyici Pembe Güneş Kremi
SPF 50+ PINK Tone-Up Sunscreen 50 ml -Güneş’in Zararlı Etkilerinden Korur
İçerdiği Çinko Oksit, Octocrylene, Ethylhexyl Methoxycinnamate ve Ethylhexyl Salicylate gibi kimyasal filtrelerin kombinasyonu sayesinde hem UVA hem de UVB ışınlarına karşı geniş spektrumlu koruma sunar. Güneş yanığı ve cilt kanserini önlemeye yardımcı olur.
Tonlama Etkisi: Pembe tonlama etkisi ile cildi aydınlatmaya ve cilt tonunu eşitlemeye yardımcı olurken cildi sağlıklı ve ışıltılı bir görünüme kavuşturur.
Cildi Nemlendirir ve Besler: Centella Asiatica Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Niacinamide ve Sodium Hyaluronate gibi içeriklerin birleşimi, cildi nemlendirir ve besler, yumuşak ve esnek hissettirir.
Anti-Aging Özellikleri ve Cilt İyileştirme: Tocopheryl Acetate ve Niacinamide antioksidanları, cildi serbest radikal hasarından ve çevresel stres faktörlerinden korumaya yardımcı olurken, Panthenol ve Lactic Acid sağlıklı cilt rejenerasyonunu teşvik eder ve ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltır. Ek olarak, Centella Asiatica Leaf Extract, tahriş olmuş veya iltihaplanmış cildi yatıştırmaya ve sakinleştirmeye yardımcı olur.
Puan dağılımı
dağılması çok kolay sivilce yapmadı. çok yağlı değil zaten ama su gibi de değil. göz çevresine de kullanıyorum. tek beğenmediğim şişesi. pompalı şişede ucunda kalan kısım kuruyor ve her kullanımda önce kuru bir kısım geliyor. normal sıkmalı krem şişesinde olsa çok daha iyi olurdu
kullandığım en iyi pink güneş kremi. cildi ışıl ışıl yapıyor. kremi sürdükten sonra aynaya baktığımda gözeneklerime de olumlu etki yaptığını gözlemledim. yüze verdiği nem, pürüssüzlük ve ipeksi his çok güzel. ve güneş kremi gerçekten ışıltı veriyor diğerleri gibi yağlı parlak görüntü oluşturmuyor. herkese öneririm
ürünün yüzüme uygularken verdiği his daha önceki markaları terketme sebebim oldu okadar güzel emilimini var ki cildimin canlılığı beni çok mutlu etti iyiki sipariş etmişim inanın hiç pişman olmadım bence kesinlikle denenmeli bu ürün cildinizi bundan mahrum etmeyin derim
ürüne bayıldım, kullandığım en iyi pink güneş kremi. cildi ışıl ışıl yapıyor. kremi sürdükten sonra aynaya baktığımda gözeneklerime de olumlu etki yaptığını gözlemledim. yüze verdiği nem, pürüssüzlük ve ipeksi his çok güzel. ve güneş kremi gerçekten ışıltı veriyor diğerleri gibi yağlı parlak görüntü oluşturmuyor. herkese öneririm
ürün çok güzel pembe oluşu acaba iz bırakır mı diye düşündürmüştü ama cildime doğal bir parlaklık verdi bu markanın göz çevresi kremini almıştım çok memnun kalmıştım iyiki bu ürününe almışım tavsiye ediyorum
ürün çok güzel. tek sıkıntısı ucunda ürün kuruyor ve ilk pompada o ürün ele katı halde geliyor o direkt çöp oluyor çünkü yüzde dağılmıyor. ama ışıltısı emilimi makyaj altındaki performansı çok başarılı.
Güneş ışınlarına karşı etkili bir koruma sağlaması, pembe tonları ile cilt tonunu eşitlemesi, güneş yanığı ve cilt kanserine karşı koruyucu özelliğinin bulunması, cildi nemlendirmesi ve beslemesi beğendiğim özellikler arasında yer alıyor
yazın makyaj yapmadan gezebilmenin joker ürünü diyebilirim.hem güneşin zararlı etkilerinden korumasi ideal hem de pembe renkli renk esitlemesi olduğu için favori ürünüm oldu serinin en iyisi tavsiye ederim
İnsanlar genellikle kışın güneş koruyucu kullanmıyor, kışın kullanmak üzere denemek için almıştım. Kışın makyaj yapmaktan çok hoşlanmıyorum, bu ürünün renk tonunu eşitlemesi çok güzel. Sadece bu ürünü kullanıp çıkıyorum
Yağlı bir his bırakmıyor, bu yüzden günlük kullanım için gerçekten ideal. Rengi pembe, cilde tatlı bir ton veriyor fakat iz bırakmıyor. Keşke yaz başında bu ürünle tanışmış olsaydım. Kesinlikle tekrar alacağım bir ürün olduğunu düşüyorum.


