Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Jenny-Willy 4’lü Bebek Bezi
amazon-image
Jenny-Willy 4’lü Bebek Bezi

Jenny-Willy 4’lü Bebek Bezi

Jenny & Willy 
  3.99  (7646 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Daha hızlı emici yüzeye sahiptir ve bağlama sistemi güçlendirilmiştir.

Dermatolojik olarak test edilmiştir.



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%37
%29
%14
%7
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sercan N.
Sercan N. · 36 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün mükemmel hele ki fiyat performans olarak değerlendirilirse oldukça iyi durumda. Şuan kullandığımız markalı bebek bezlerine göre %25 daha uygun fiyatı ve aynı işi görüyor. Eşim bu ürünü hiç denememişti çocuk pişik olur falan diye. Şimdi deneme fırsatı bulduk ve açık açık söyleyebilirim ki markalı pahalı bezlerden hiçbir eksi yanı yok. Eşimi ikna etmek zordur ama artık jenny ye geçeceğiz gibi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cemal B.
Cemal B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim ilk doğduğunda pahalı olan bir bebek markasının daha iyi olacağını düşünerek hava kanallarının sıvı emiş gücünün özelliklerine göre kullanıyordum. Daha sonra bebek bezlerinin fiyatları bir anda artış gösterince daha bedeli daha makul olan jenny-will i kullanmaya karar verdim. İlk önceleri tedirgindim ancak her çiş ve kakadan sonra zaten değişim yapıldığı İçin Hiç bir problem yaşamadım. Hem hesaplı hem de kulanışlı hem de güvenilir. Hiç sızdırmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emirhan D.
Emirhan D. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim hani beğendi pişik falan yapmadı bu zaten benim önceliğim pişik yapmaması Gerek emiciliği olsun gerek dışarı sızdırmaması olsun çok mükemmel bir ürün hani beğendim Sızdırmaması lazım bir bezin çünkü hani dışarı bir anlamı yok ama gerçekten bimin bezini çok beğendi ve çok teşekkür ediyorum böyle bir bez yaptığı için bebeğim de kullanmayıGelen ürünleri de kullandım beğendim almayı düşünüyorum herkese tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Ş.
Şeyma Ş. · 35 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu’nun gönderdiği paketi çocuğum olmadığı için bebeği olan arkadaşıma vermiştim kullanmadı için, öyle güzel anlattı ki kullandıktan sonra, bebeğinde bazı dönemlerde oluşan pişik problemininden bile eser kalmamış. Benimde yeğenim doğacak 2 ay sonra, bu kadar övüldükten sonra jenny-willy’den bez stoğu yapmaya başladım, çünkü kalitesine göre fiyatı da oldukça makul.Çünkü hala olmak bunu gerektirir:) tam zamanında karşıma çıktınız jenny-willy 🥰😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu P.
Burcu P. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
20 aylık bir bebeğim var ve yeni doğduğunda birçok marka denedik. Kimisi pişik yaptı kimisi sızdırdı kimisinin yan bantları cok kötü olduğu için elimizde kaldı derken son olarak jenny willy markalı bebek bezi ile tanıştık ve nihayet dedik. Sızdırma pişik kopma yırtılma hicbir sorun ile karşılaşmadık ve hala kullanıyoruz Takdir edersiniz ki hem uygun fiyat hemde kaliteli ürünler arıyoruz bu anlamda bence gayet iyi bir marka güvenle tavsiye edebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra T.
Zehra T. · 30 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu bezi daha önce hiç kullanmamıştım.Deneme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim. Ne zaman oğluma farklı bir marka denesek pişik oluyordu. Açıkçası çok korkarak bağladım. Çünkü pişik olur yada çiş dışına taşar diye bekledim. Ama öyle bir şey kesinlikle olmadı. Verilen bezleri arka arkaya bağladım pişik yada taşma kesinlikle olmadı. Gecede asla rahatsız olmadı. Fakat bezin yapısının biraz kalın olduğunu düşünüyorum. Oğlum çiş yaptığında bez çok şiştiğinden bacaklarını açarak yürüyordu. Ayrıca bezin önünde gösterge yoktu bu benim için bir eksi. Çünkü göstergeye bakarak değişim yapıyorum genelde. Eğer bezin yapısı biraz inceltilebilirse ve gösterge eklenirse çok pahalı bezlerle bile yarışır. Eğer benim için eksi olanlar sizin için değilse kesinlikle şans verin derim. Pahalı bezlere çok para dökmeye gerek yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru D.
Ebru D. · 37 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markayı hiç duymamıştım ve hiç kullanmamıştım. Bnm oğlumun teni çok hassas en ufak birseyde tahriş alerjı oluyo, bez degıstırdıgımde resmen poposu haşlanıyor. Bu bezıde tereddütlü denedim ya pişik olursa dıye ama iyi ki denemişim. Inanamadım. Diğer markalara daha fazla para vermeye gerek yok, almayı düşünüyorum kesinliklee
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ö.
Özlem Ö. · 47 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Jenny willy bebek bezini daha önce kullanma fırsatım olmamıştı denebunu sayesinde oğlumla denemiş oldum. Memnun kaldım. Piyasada satılan orta sınıf pek çok üründen daha kaliteli olduğunu söyleyebilirim. Bel bandı çok esnek bu sebepten bebekteki hareketi kısıtlamıyor. Belde iz bırakmıyor. Pamuksu yüzeyi çok emici çok iyi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berkcan G.
Berkcan G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten bu bebek bezi markasını kullanıyorum hatta o kadar kaliteli bebek bezlerini araştırdım ve çevreme sormama rağmen çoğunlukla jenny önerdiler bana hem fiyat açısından hemde kalite performansı açısından jenny derim başka marka demem hem kremli olması hemde bebek bezenin içinde fazla olması ve kolay kullanım açısından aşırı memnun olduğum bir marka
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güray G.
Güray G. · 40 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kullandığımız markalar arasında en üst seviyede olan beze göre ilk deneyimimizde yakın performans gösterdi. kullandığımız bez piyasadaki en pahalı bez olduğu için arkadaş tavsiyesiyle başka markalar denemiştik ama hepsi vasat kalmıştı. kullandığımız bezin fiyatı daha da artarsa kesinlikle bunu kullanabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.