Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Jenny-Willy 4’lü Bebek Bezi
amazon-image
Jenny-Willy 4’lü Bebek Bezi

Jenny-Willy 4’lü Bebek Bezi

Jenny & Willy 
  3.99  (7646 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Daha hızlı emici yüzeye sahiptir ve bağlama sistemi güçlendirilmiştir.

Dermatolojik olarak test edilmiştir.



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%37
%29
%14
%7
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elifnur H.
Elifnur H. · 30 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de kullandığım ürün olduğu için çok çok fazla yapılmadığı sürece sızıntı olmuyor, fiyatının uygun olması nedeniyle ben memnun kaldım. Ancak eklemek istediğim şöyle bir şey var benim aldıklarımla her ne kadar aynı olsa da önemli detaylarda gönderilen ürün daha kaliteli soldaki benim kullandığım sağdaki yeni gelen.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Pınar Mustafa T.
Elif Pınar Mustafa T. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir bebek bezi Dermatolojik testlerden geçmişse, pişik yapmıyorsa, sızdırmıyorsa, bel lastiği ve yapısı bebeği rahatsız etmiyorsa benim için yeterli kriterlere sahip demektir. Bunların hepsi Jenny Willy de var. Bebek bezine servet yatırmaya ya da belirli markalarda ısrar etmeye gerek yok bence. Sürekli Bim markette bulunan bir ürün. İndirime girdiği zamanlarda da stok yapıyorum. Gayet kaliteli bebeğimi hiç bir zaman pişik yapmadı ve sızdırıp beni yarı yolda bırakmadı. Yeni başlayıp ne alacağını bilmeyen annelere tavsiye ederim. Çok kaliteli, çok uygun fiyatlı, güvenilir, denenmiş bir bez gönül rahatlığıyla tercih edilebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla K.
Çağla K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası hep bildiğimiz markalar varken ve mevzubahis çocuk olunca da insan bildiğimizi, en iyisini kullanalım diyor. Fakat bu ürün beklentimin çok üstünde çıktı. Özellikle hem gece kullanım emiciğilini test ettim, hem de gündüz kullandık hareketli aktif zamandaki performansını görmek için. Bence sınavı başarıyla geçti. Üstelik özellikle arada başka marka kullanmadan ard arda bunu kullandım ki pişik vb oluşacak mı diye gözlemlemek istedim, o konuda da sıkıntı olmadı. Fiyat araştırması yaptım ve kazandı :) kesinlikle alınır, tavsiye de edilir :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Didem G.
Didem G. · 32 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir anne olarak s..p..m.. denemediğim bebek bezleri kalmadı canbebe kullanıyorum sebebi digerleri koku verme sızıntı ve o kdr para veeip aldığımız bezlerde defolu çıkınca bu beze gecip bunda kaldik bebeğimde mutlu huzurlu pişik sizinti yapmadı ama Jenny willy harika bir bez onkdr para vermeye gerek yokmus anneler hepsi reklam sanırım jenny willy kalite konusunda çok oyi geldi sizinti koku pişik olmadi bebisim bundan sonra kullanacağımız bez Jenny willy 👍bir tık dahabince olabilir ama beni de bebisimide rahatsız etmedi tabi denemeyen anneler deneyin bu bezi derim🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mahide A.
Mahide A. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün oldukça kaliteli. Kremli olması bebeğim için çok iyi oldu. Ayrıca fiyatını öğrendiğimde bu kalitenin bu fiyata olduğuna çok sevindim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fazilet A.
Fazilet A. · 32 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Birçok ünlü markayı kullandım ama en çok evy baby ile anlaştığımızı söyleyebilirim. Jenny-willy markasının bebek bezini yaklaşık 9 sene önce çok severek paket paket kullanmıştık. İkinci çocuğumda evybaby ile daha iyi anlaştığımız için yolumuza böyle devam ettik. Ama hemen hemen birebir aynı sekmentte olduklarını düşünüyorum. Koku olarak varla yok arasında inanılmaz hafifler ve bu özelliğine bayılıyorum. Çünkü diğer markaların inanılmaz bayan kokuları beni bıktırmıştı paketlerin bitmesini dört gözle bekliyordum. 12-14 saati bulan hatta geçen sıvı hapsetme durumu mevcut. Tabi bebeğin sağlığı için dikkat etmekte fayda var. Çünkü bütün bezlerde olduğu gibi herhangi bir aksaklıktan dolayı bez değişimi çok geciktiğinde malesef pişik problemi ile karşılaşılabiliyor. Özet olarak o pahalı markaları kötülemek için değil kesinlikle ama sürekli sıvı taşıran bezlerden çok çok güzel,uygun fiyatlı ve kullanışlı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceylan G.
Ceylan G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten bu markayı kullanıyorum ve Aşırı memnun kaldığım bir ürün özellikle yeni anneler için gönül rahatlığıyla tafsiye edebileceğim bir ürün.. Hem kalite açısından hem fiyat açısından bütün bütçelere uygun bir marka bebek bezi daha önce çok araştırdım ve çevreme sorduğumda herkes jenny bebek bezini bana önerdi özellikle kremli olması bebeğimde pişik asla yapmayan bir ürün akıntı yapmayan ve içinde fazla bez olması çok güzel bu fiyat bu bezi Başka yerde bulamak imkansız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine S.
Emine S. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Asla taşma yapmıyo arkadaşlar ve benim iki çocuğum var ilk çocuğumu da bu bezle büyüttüm şimdi kızımın büyümesindede yine bize bu bez eşlik ediyo bezin içinin o kokusuna bayılıyorum zaten pişik yapmadı bizi hiç bi zaman gerçekten eğer memnun olmasam bu kadar övmem bence deneyin ve görün benim çoğu arkadaşım benim tavsiyem üzerine bezlerini değiştirip buna geçtiler çok memnunum şiddetle tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hasan G.
Hasan G. · 35 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çocuğumuz 3 yaşında şu anda bezi bıraktı ancak akşamları zaman zaman bez bağladığımız oluyor. ürün elimize ulaştığında denemek için çocuğumuza akşamleyin kullandık, sabah kalktığımızda gayet iyi bir şekilde herhangi bir sızdırma yapmadığını gördük. ayrıyeten çocukta pişik oluşabileceği duyumunu almıştık, ancak yaptığımız gözlemler neticesinde çoçuğumuzda herhangi bir pişik oluşmadığını fark ettik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve G.
Merve G. · 37 · Artvin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İki çocuğumda da hep Molfix ve Prima kullandım. Yine jenny-willy bebek bezini yine ön yargımdan dolayı hiç kullanmayı düşünmemiştim. Ama kesinlikle diğer ünlü markaları aratmayacak kalitede bi ürün. Kızımda tam 11 saat kalmasına rağmen pişik yapmadı. Ayrıca sızdırma ve ıslaklıkta olmadı hiç. Benim için tek eksi yönü külot bez olmaması. Onun haricinde hem uygun fiyatlı olması hem de kaliteli olması yönünden tercih edeceğim bi ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.