Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
IVA NATURA ORGANİK BEBEK PİŞİK KREMİ KANTARON ÖZLÜ
amazon-image
IVA NATURA ORGANİK BEBEK PİŞİK KREMİ KANTARON ÖZLÜ

IVA NATURA ORGANİK BEBEK PİŞİK KREMİ KANTARON ÖZLÜ

Iva Natura  · www.ivanatura.com
  4.56  (681 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

IVA NATURA Pişik Kremi Malatya’nın verimli Darende ovalarından toplanan kantaron özleri ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde bebeğinizin hassas cildini rahatlatır. Bebeğin tahriş olan cildinin tazelenmesine, beslenmesine ve yumuşamasına yardımcı olur.

IVA NATURA Pişik Kremi kantaron özü yanı sıra Damask gülü özleri, mersin bitkisi özleri ve aynısafa çiçeği özleri içeren organik formülü ile bebeğinize pişikten uzak huzurlu bir uyku vadeder. Sarı kantaron, biyoflavonoidler, antioksidanlar, hiperisin ve hiperforin gibi pek çok aktif madde içerir. Bebeğinizin cildini sakinleştirmeye ve nemlendirmeye yardımcı olur.

Aynısafa çiçeği özleri, cilt yaralarına iyi geldiği gibi, cilt kuruluğuna karşı da etkilidir. Mersin suyu, antioksidan özelliğe sahiptir. Bebeğinizin bez bölgesi ve eklem bölgelerinde meydana gelen hassasiyetin giderilmesine yardımcı olur. Organik bebek pişik kremi, oluşması muhtemel pişikleri önlemeye yardımcı olur. Bebeğinizin rahatlamasına ve hassas cildinin korunmasına yardımcı olur.

Ürünün içeriğinde neler var?

Bu ürünün içerisinde Gül Suyu, Aloe Vera Yağı, Zeytinyağı, Ayçiçeği Yağı, Hodan Tohumu Yağı, Sarı Kantaron Yağı, Mersin Suyu, Kekik Suyu bulunmaktadır. %100 VEGAN bir ürün olup Paraben, Parafin, Gluten, SLS, Boya, Peptisit, Silikon, Amonyum, Soya, Mineral Yağ, Petrol, Alüminyum, Lateks içermez. IVA NATURA ürün formüllerinde hayvansal hiçbir içerik kullanılmamıştır. İçerisinde koku amaçlı bulunan parfüm, bitki özlerinden elde edilen ve organik sertifikaya sahip bir bitki esansıdır. Tamamen bitkiseldir.

AQUA, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER*,ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE* ,ZINC OXIDE, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL *, CETEARYL ALCOHOL, HELIANTHUS ANNUS SEED OIL*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERYL STEARATE SE, GLYCERYL STEARATE, BORAGO OFFICINALIS SEED OIL, HYPERICUM PERFORATUM EXTRACT, HYPERICUM PERFORATUM OIL, STEARIC ACID , MYRTUS COMMUNIS LEAF WATER*,THYMUS VULGARIS LEAF WATER*, BENZYL ALCOHOL , DEHYDROACETIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, GLYCERIN ,PERFUME, LIMONENE, LINALOOL.

Nelere dikkat etmeliyim?

Orijinal ambalajında ve serin yerde muhafaza edilmeli. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. Harici kullanım içindir. Kullanım talimatına uyunuz. Güneş ışığına maruz bırakmayınız. İçindeki bileşene karşı alerjiniz varsa kullanmayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%18
%3
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İlknur G.
İlknur G. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markanın almadığım tek ürünüydü sanırım o da kutumdan çıkınca çok sevindim :) bebeğime aktif olarak kullanıyorum, zaten temiz içerikli bir ürün o yüzden içim rahat sadece birazcık dağılması zor ancak severek kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
markanin bebek sampuani ve yagini kullaniyordum pisik kremini de deneme firsatim oldugu icin mutluyum. urunun tertemiz icerikli olmasini sevdim bikac gundur de bez degisiminde kullaniyorum gayet memnunum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla K.
Çağla K. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı daha önce yine Denebunu sayesinde duyup, şampuanı kullanmıştım çocuklarıma. Temiz içerikli olması ve kokusuna bayılmıştım. Pişik kreminide memnun kalarak kullandım. Kantaron özlü olması da ayrıca hoşuma gitti. Çok güzel de nemlendiriyor 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Canan G.
Canan G. · 44 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü kullanacak etrafımda ve ailemde bebek olmadığı için 11 yaşındaki oğluma kullanması için verdim. Elleri tahriş olduğu için ellerinde kullandı. Ürünü genel olarak beğendi. Ellerine iyi geldiğini söyledi ancak kokusunu beğenmemiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Enise Ö.
Enise Ö. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
degerlendirmek icin pisik olmayi beklemek gerekecek yaz ayinda gonderseniz daha makbule gecerdi 😊 alti bezlenen bebek anneleri daha iyi gozlemyebilir iceriginin temiz olmasi güzel satin alirken dikkat ettigim ozelliklerden biri
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ozge E.
Ozge E. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kızım pişik kremi çağını geçtiği için böyle organik kremleri artık kanamalı olmayan yaralarımız için kullanıyoruz özellikle morlukları inanılmaz güzel tedavi ediyor işte size farklı bir kullanım alanı daha 🤣
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru A.
Ebru A. · 30 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün inanılmaz güzel organik olması ve kızım alarjik cilt yapısı olmasına rağmen çok başarılı buldum bize uyum sağladı tek kelimeyle tercih edilebilir denemekte fayda var tek kullanımda etkili sonuç veriyor aşırı bayıldım ürüne harika
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia D.
Rabia D. · 40 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün özellikle bu sıcaklarda meydana gelen pişik konusunda etkisi çok iyi. Doğal içerik, organik bir ürün. Ayrıca pişik haricinde sıcaklardan kaynaklanan cilt kızarıklığı ya da isilik gibi konularda da etkisi güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru g.
Ebru G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı b-good markasının pişik kremine çok benziyor ilk korktum bebeğime yaramayacak diye çünkü o krem iyi gelmedi bize ama denedikten sonra gördüm ki bu gayet başarılı çok beğendim eğer fiyat olarak da güzel bir oranda ise tekrar alırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu T.
Duygu T. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markayı korkarak kullanmıştım ancak gerçekten çok iyi ve allerji yapmıyor pişik kremi için genellikle başka bir markayı tercih ediyordum ama bunu deneme imkanım oldu ve indirim oldukça yedekliyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.