Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
IVA NATURA ORGANİK BEBEK PİŞİK KREMİ KANTARON ÖZLÜ
amazon-image
IVA NATURA ORGANİK BEBEK PİŞİK KREMİ KANTARON ÖZLÜ

IVA NATURA ORGANİK BEBEK PİŞİK KREMİ KANTARON ÖZLÜ

Iva Natura  · www.ivanatura.com
  4.56  (681 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

IVA NATURA Pişik Kremi Malatya’nın verimli Darende ovalarından toplanan kantaron özleri ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde bebeğinizin hassas cildini rahatlatır. Bebeğin tahriş olan cildinin tazelenmesine, beslenmesine ve yumuşamasına yardımcı olur.

IVA NATURA Pişik Kremi kantaron özü yanı sıra Damask gülü özleri, mersin bitkisi özleri ve aynısafa çiçeği özleri içeren organik formülü ile bebeğinize pişikten uzak huzurlu bir uyku vadeder. Sarı kantaron, biyoflavonoidler, antioksidanlar, hiperisin ve hiperforin gibi pek çok aktif madde içerir. Bebeğinizin cildini sakinleştirmeye ve nemlendirmeye yardımcı olur.

Aynısafa çiçeği özleri, cilt yaralarına iyi geldiği gibi, cilt kuruluğuna karşı da etkilidir. Mersin suyu, antioksidan özelliğe sahiptir. Bebeğinizin bez bölgesi ve eklem bölgelerinde meydana gelen hassasiyetin giderilmesine yardımcı olur. Organik bebek pişik kremi, oluşması muhtemel pişikleri önlemeye yardımcı olur. Bebeğinizin rahatlamasına ve hassas cildinin korunmasına yardımcı olur.

Ürünün içeriğinde neler var?

Bu ürünün içerisinde Gül Suyu, Aloe Vera Yağı, Zeytinyağı, Ayçiçeği Yağı, Hodan Tohumu Yağı, Sarı Kantaron Yağı, Mersin Suyu, Kekik Suyu bulunmaktadır. %100 VEGAN bir ürün olup Paraben, Parafin, Gluten, SLS, Boya, Peptisit, Silikon, Amonyum, Soya, Mineral Yağ, Petrol, Alüminyum, Lateks içermez. IVA NATURA ürün formüllerinde hayvansal hiçbir içerik kullanılmamıştır. İçerisinde koku amaçlı bulunan parfüm, bitki özlerinden elde edilen ve organik sertifikaya sahip bir bitki esansıdır. Tamamen bitkiseldir.

AQUA, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER*,ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE* ,ZINC OXIDE, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL *, CETEARYL ALCOHOL, HELIANTHUS ANNUS SEED OIL*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERYL STEARATE SE, GLYCERYL STEARATE, BORAGO OFFICINALIS SEED OIL, HYPERICUM PERFORATUM EXTRACT, HYPERICUM PERFORATUM OIL, STEARIC ACID , MYRTUS COMMUNIS LEAF WATER*,THYMUS VULGARIS LEAF WATER*, BENZYL ALCOHOL , DEHYDROACETIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, GLYCERIN ,PERFUME, LIMONENE, LINALOOL.

Nelere dikkat etmeliyim?

Orijinal ambalajında ve serin yerde muhafaza edilmeli. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. Harici kullanım içindir. Kullanım talimatına uyunuz. Güneş ışığına maruz bırakmayınız. İçindeki bileşene karşı alerjiniz varsa kullanmayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%18
%3
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayça D.
Ayça D. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Iva Naturadan deneyimlediğim 6. ürün oldu bu krem ve hepsinden ayrı ayrı çok memnunum gerçekten çok beğendim bu kremi de. Kızımda oluşan hafif isilikte ufacık bir miktar bile cildin rahatlamasına yetti ve temiz içerikleri ile markayı severek kullanıyorum. Marka fiyat skalasını bir tık yükseltti ama malum piyasa uçtu, yine de alınabilecek düzeyde fiyatları içeriklerine gire makul.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim için doğal içerikli markaları araştırırken iva natura markasını da görmüştüm denemek istediğim markalardandı kutumun içinden çıkınca mutlu oldum ve çok beğendim. İçerik olarak güvenilir bir marka ve bu bebek pişik kremi çok hoş hafif kokusuyla, yapış yapış his bırakmamasıyla beni memnun etti 
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla U.
Damla U. · 33 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin hassas teni özellikle yaz aylarında daha çabuk pişik oluyor. Bu ürün sayesinde oluşabilecek pişikleri engelliyoruz. Kullanmadan önce araştırdım ve içeriği temiz yani gönül rahatlığıyla kullanılabilir. Ürünün ambalajında kolay kolay yıpranma olmuyor ve elde yağlı bir his bırakmıyor biz çok sevdik:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bebeğim çok fazla pişik problemi yaşamıyor ama şehirdışına çıkarken her ihtimale karşı yanımda bulunsun diye çantama atmıştım ve iyiki de öyle yapmışım. pişikle karşı karşıya geldiğimde hemen sürdüm ve tekrar bez değişiminde baktım ki işe yaramış. bu kadar çabuk sonuç alacağımı beklemiyordum. tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Benay Merve A.
Benay Merve A. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Efsane bir ürün pişiği anında geçiriyor sızısını alıyor tekrar oluşmasını engelliyor organik olması ayrı güzel çok beğendim mutlaka alınması gereken bir ürün bence ayrıca yetişkinlerde kullanabilir onuda denedik geçirdi hassas ciltler için bile alerji yan etki vs yapmıyor mutlaka evinizde olması gerek
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yüksel Nil Ayhan
Yüksel Nil Ayhan · 32 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün gerçekten doğal içerikli içinde petrol türevi ürün bulunmuyor bu yanıyla gönlümü kazandı.Çok etkili mi bence değil ama yine de her bez değişiminde kullandım ve rahat ettim kolay dağılan yapısıyla çabuk sürüldü.Doğal ürün kullanmayı seven biri olarak da çok beğendim.Mevcut pişiği geçirecek kadar etkili mi sadece orasını bilemem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ZEYNEP ÖZGE Ü.
Zeynep Özge Ü. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün organik içerikli ve vegan olması tercih ettiğim kriterler arasında. Çocuğum için gönül rahatlığıyla kullandım memnun da kaldım ama artık kızım büyüdü çok fazla ihtiyacımız kalmadı bu tarz ürünlere.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi T.
Ezgi T. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü çok begendim. markayı zaten tanıyorum daha önce de sampuanını kullanmıstım. kokusundan da belli zaten organik oldugu. fiyatı biraz yüksek ama uzun süre gidiyor. ayrıca kantaron özlü olması da iyileşme acısından büyük bir avantaj.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysun G.
Aysun G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu üründen aşırı derecede memnun kaldım diyebilirim. Özellikle içerisinde katkı maddesi olarak hiçbir şey olmaması tamamen doğal ürünlerin birleşimiyle elde edilmesi ve çocuğumun cildini korumasına bayıldım. Tek kelimeyle muhteşem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur G.
İlknur G. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markanın almadığım tek ürünüydü sanırım o da kutumdan çıkınca çok sevindim :) bebeğime aktif olarak kullanıyorum, zaten temiz içerikli bir ürün o yüzden içim rahat sadece birazcık dağılması zor ancak severek kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.