Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Humana Still-Tee
amazon-image
Humana Still-Tee

Humana Still-Tee

Humana 
  4.53  (3903 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Emziren anneler için klinik etkinliği kanıtlanmış emzirme çayı.


Nasıl kullanılır?

Humana Still-Tee hazırlandıktan sonra taze olarak tüketilmelidir.

200 ml suya 9 g (tek kullanımlık 1 porsiyon) ilave edilerek karıştırılır.

1. Temiz bir bardağa 200 ml kaynamış sıcak su doldurun.

2. Paketin tamamını (Humana Still-Tee 9 gr. tek kullanımlık çay) ekleyin.

3. Yaklaşık 37 C’de tüketilmesi tavsiye edilir.

*Şeker eklenmesine gerek yoktur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%22
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şule U.
Şule U. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
lezzetli bir içecek ben soğuk şekilde tercih ettim ekstra şekere gerek duymuyorsun rezene tadı rahatsız etmiyor rengi enerji veriyor. Sütümü arttıracak kadar deneyimim olmadı maalesef bu tür ürünlerin etkisini görebilmek için tek kullanım yeterli olamıyor ama hoşuma gittiği için deneyeceğim. genelde süt arttırıcı çaylar tatsız ve kokuları ağır oluyor bu çayda hiç öyle sıkıntılar yok 💯 de 💯 homojen bardağın dibinde kalıntı da kalmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabah ve Akşam olmak üzere ben 2kere kullanıyorum. •2 tatlı kaşığı humana still-tee yi bir fincan kaynar suyla karıştırıyor ardından soğumaya bırakıyoruz. Oda sıcaklığına geldiğinde 3yudumda çayımızı içiyoruz bol bol sütümüzün olduğunu görüyoruz •Tadına gelecek olursam biraz şekerli ama güzel bir tadı var. (Ben şekersiz rezeneli anne caylarının tadını pek begenmiyorum açıkçası içilmiyor) Sütü bol olsun isteyen anneler denemeden geçmeyin benden size tavsiye.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve C.
Merve C. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normal çayı bile sevmeyen özellikle bitki çaylarından hiç haz etmeyen birisiyim. Ve bu çayın tadını beğendim ve severek kullandığım bir ürün oldu. Çayın şekerli bir tadı var, çayı şekersiz içenler ve şekerli şeyler sevmeyenler içemeyebilir yada içerken zorlanır ama ben şekerli sevdiğim için gayet güzel tükettim. Süte etkisi bence tartışmaya kapalı ve aksi bişey söyleyen kimse olacağını düşünmüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü emzirme döneminde olduğum için zaten kullanıyorum. Bence tadı çok güzel ve sütü artırmada etkili. Sadece içerisinde şeker olması beni düşündürüyor. Belki doğal içerikler kullanılsa daha iti olabilir. Bir de içerisindeki çemen otu nedeniyle terde kokusu çıkıyor. Onun dışında gerçekten güzel ve sütü artırmada faydalı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meral Ç.
Meral Ç. · 35 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Emzirme doneminde 6 ay boyunca kullandigjm bir urundu. O donem ciddi anlamda cok isime yaradi. Gercekten sut yapan bir urun. Memnun kaldigim icin cevremde ki herkese de onerdim. Hazirlanmasi tadi cok guzel. Genel bu tarz seyler tatsiz tuzsuz olur ama cidden cok guzel bir tadi vardi. Keyifli ictim. Granullu yapisi cabuk cozulmesi suda en buyuk avantajlarindan.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Galibe A.
Galibe A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Anneler için özel olması zengin içeriklere sahip bir ürün.Bu tarz takviyeleri seviyorum ve yararlı buluyorum.Süt sorunu olanlar az olanlar düzenli kullanırsa süt artışıda görülen bir ürün.Vitamin yönünden zengin herhangi bir zararı yok şeker içermiyor.Tadı kötü değil güzel bence süt sorunu ogenelimiz yaşıyoruz ve çareler arıyoruz hem faydalı hemde sütü arttırıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur A.
Nur A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten süt arttiran bir cay, ilk duydugumda bu kadar etkili olacagini tahmin etmemiştim ancak kullandiktan sonra fark ettim ki aksam ictigimde gece memelerim süt dolmuş da taşıyor, bu durumdan tabi ben de bebegim de cok memnun,çok faydali gercekten hakkını veriyor tek sorun biraz fazla tatlı onu da fincana koyarken normal ölçüye gore biraz az koyarak dengeliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Emziren anne olarak dikkat ettiğim bir husus. Farklı bir markanın çayını kullanıyordum ama tadından dolayı içerken zorlanıyordum. Ben süt yapıyor mu yapmıyor mu debemek için çayı ikiye bölüp daha ufak bardaklarda günde iki kez içtim ve memnun kaldım. Ve artı olarak tadı beni kendisine çekti ki daha fazla anne çayı tüketebilicem. İlk alacağım marla humana olacak. Teşekkürler denebunu.com 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra K.
Esra K. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ilk başta rengi çok güzel bitki çayı gibi kokusu bana biraz ağır geldi tadı bitki çayına beziyor daha önce bitki çayı içmediğim için tuhaf geldi ama içtikçe alışıyor insan faydasına gelince emziriyorum 1 aylık bebeğim var ve normalde sütüm az çayı içince iki göğsümünde dolduğunu hissettim ben memnun kaldım almak isteyenlere tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur K.
Nur K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın birçok ürününü deneyimledim.Çok memnun kaldığım bir markadır.Emzirme çayını denememiştim.Ürünü incelediğimde anne sütünü arttırmada baya etkili olduğunu gördüm.Birkaç gün boyunca düzenli olarak kullandım.Sütümde gözle görülür bir artış oldu.Memnun kaldım sütü az olanlara denemesini tavsiye ederim.Kısa sürede bile etkili.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.