Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Humana Still-Tee
amazon-image
Humana Still-Tee

Humana Still-Tee

Humana 
  4.53  (3903 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Emziren anneler için klinik etkinliği kanıtlanmış emzirme çayı.


Nasıl kullanılır?

Humana Still-Tee hazırlandıktan sonra taze olarak tüketilmelidir.

200 ml suya 9 g (tek kullanımlık 1 porsiyon) ilave edilerek karıştırılır.

1. Temiz bir bardağa 200 ml kaynamış sıcak su doldurun.

2. Paketin tamamını (Humana Still-Tee 9 gr. tek kullanımlık çay) ekleyin.

3. Yaklaşık 37 C’de tüketilmesi tavsiye edilir.

*Şeker eklenmesine gerek yoktur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%22
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Anıl O.
Anıl O. · 34 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denememiz için yalnızca 1 içimlik hazır çay göndermeleri yeni deneyenler için olumlu izlenim bırakacağını düşünmüyorum çünkü kullanım kağıdında bile günde 3 kez kullanılması öneriliyor. Ürünü daha önce kullandığım için bu yorumu rahatlıkla yapabiliyorum. Ürün gerçekten anne sütü artımı konusunda iyi bir yardımcı ben emzirdiğim süre de günde 2 fincan içmeye özen gösteriyordum ve sütümde fark edilecek derece de artma görmüştüm. Düzenli kullanıldığında fayda görüleceğini düşünüyorum. Ayrıca sıcak ve soğuk şeklinde her iki türlü tüketilebilir olması da çok güzel. Bu ürünü emziren annelere tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ç.
Büşra Ç. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Humana Still-Tee'nin kokusu ve kuşburnu çayı benzeri kokusu çok hoşuma gitti. Özellikle emzirme dönemimde dinlendirici, sıcak, hoş kokulu ve bebeğim için zararsız çayları tüketmeyi seviyorum. Ben normalde de çok şeker kullandığımdan lezzeti çok yerindeydi ancak çayını şekersiz içen anneler için şekersiz seçeneği de çıkarılabilir diye düşünüyorum. Etkisine gelecek olursak sütüm bol olduğu için çayın etkisi olduysa da hissetmedim ancak bitkin hissettiğimde ya da uykusuz zamanlarda sütümün azalması ihtimaline karşı alıp tüketmeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gebeliğimin son ayındayım, doğumdan sonra süt artırıcı bir ürün kullanmam gerektiği için alışveriş listeme eklemiştim sadece hangi markanın hangi çayını alacağım konusunda kararsızdım. Tam bu sırada denebunu kutumdan Humana Still Tee çıkması harika oldu 😍 daha önce tadını hiç bilmediğim bir üründü ve almadan önce deneyimlemiş oldum böylece listeme bir tik daha attım. Özellikle benim gibi anason ve rezene içmekte zorlanan anneler için bu ürünü tavsiye ederim çünkü o tatlar çok yoğun olarak gelmiyor, içimi keyifli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin Dilmaç
Burçin Dilmaç · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hep markayı duymuştum ama deneme fırsatım olmamıştı. Beni bunun sayesinde denedim ve gerçekten miktarını artmasında önemli bir rol oynadığını öğrendim. Özel günlerimizde süt salınımı gerçekten çok fazla azalıyor. Yani en azından benim öyle. Özel günlerin birisinde denedim. Tek içimliği bile gerçekten süt anlamında etkisi olduğunu gördüm . Kokusu tadı vesaire her şeyi çok güzel ve dozundaydı. Bebeğim büyüdü ama kesinlikle bir başka hamileliğim sonrasında mutlaka kullanacağım..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah S.
Gülşah S. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun deneme boy olduğu için tek seferde etkisini görmek çok mümkün değil. Ama daha önce humanayi büyük kızımı emzirirken baya bi kullandım ve çok etkisini gördüm. Normal beslenmemde olan sütümle çayı düzenli kullandıktan sonraki sütüm gerçekten farklıydı. Süt artırıcı olması benim gözümde gayet başarılı. Ayrıca diğer çaylar gibi keskin bi tadı yok. Tozu kaynamış ılımış suya karıştırıp içiyorsunuz tadı ve rengi mükemmel :) tabi çayı içerken beslenmemize de dikkat etmemiz lazım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu D.
Burcu D. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu bitki çayını yakın çevremdeki herkes hamileliğin son haftalarında çok sık kullandı ve sonuç mükemmeldi, en güzel detay ise bebeğe herhangi bir zararının olmaması. Ben herkesten duydum fakat hiç tadına bakmamıştım sizin sayenizde tadına bakmış oldum. Tadı güzel yumuşak içimli bir bitki çayı gerçi bitki çayı diyorum ama bitki gibi bir tadı neredeyse yok gibi en azından bende doğum yapmadan kutu almadan denemiş oldum. Kesinlikle denemeye değer bir ürün olduğunu düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı poşet çay gibi değil daha çok eski tip oraletleri andırıyor bu anlamda Alman teknolojisiyle yapılmış gerçekten de. Tadındaki hafif mayhoşluk hoşuma gitti ve soğuk içilebilir olmasını da sevdim. Emzirirken böyle bir ürün keşfetmem güzel oldu. Yalnız süt kalitesiyle ilgili herhangi bir değişiklik olmadı. Sanırım bunun için daha fazla tüketmek gerekiyor yine de tavsiye ederim hakkını veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur K.
Nur K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok sevdiğim bir çay, bebegim doğduğundan beri vazgeçilmez çayım,bir kere kesinlikle süt arttırıyor bu kadar etkili olacağını tahmin etmezdim, aksam iciyorum yatıyorum gece memelerim süt doluyor taşıyor,içmediğim zamanlar sütümün ne kadar az oldugunu fark edebiliyorum,tadi da guzel ancak tek sorun biraz fazla tatlı onu da normal ölçüye gore az koyarak ayarliyorum 1 tatli kaşığı yeterli geliyor bana
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde G.
Gözde G. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı ve rengi harika. Loğusalığımın 4. Günü ve bugün deneme fırsatım oldu. Sütüm az geliyor, haliyle moral bozukluğuna sebep oluyor. İçtikten bi kaç saat sonra sağım yaptım çok rahat sütüm çıktı. Markayı araştırdığımda ürünle ilgili harika yorumlar okudum. Loğusa dönemindeki bi çok influser da markayla ilgili önerilerde bulunmuş. Ürünü internetten sipariş verdim. Hemen gelsin, kullanmak istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve D.
Merve D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadını beğendim. Sıcak ve soğuk içme seçeneği güzel. Sütümde azalma veya bi artma olmadi. memnun kaldığım için ürünü satın aldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.