Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
amazon-image
Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol  · hametol.com.tr
  4.58  (4450 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Hametol Cilt Bakım Kremi cildin ihtiyaç duyduğu günlük bakım ihtiyacını karşılamak üzere geliştirilmiştir.
  • Hamamelis Virginiana özü ile cildin nemli, pürüzsüz ve yumuşak kalmasını sağlar. Onarıcı etkisi ile kızarıklık ve tahrişi engellemeye yardımcı olur.
  • Provitamin B5 ile cilt bariyerini koruyarak, cildin esnek ve nemli kalmasına yardımcı olur.
  • E vitamini, allantoin, hyalüronik asit, zeytinyağı, avokado yağı, susam yağı, shea butter içeriği ile cildi besler ve nem dengesini sağlar.
  • Cilt tarafından yumuşak ve hafif dokusuyla hızla emilir.
  • Cilt bariyerinizi soğuk ve kuru hava gibi dış etkenlere karşı korurken cildinizi rahatlatır, parlaklık ve canlılık verir.
  • Renklendirici ve paraben içermez.
  • Hassas ciltler için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%25
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gökçe Ö.
Gökçe Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü gece yatmadan önce yüzüme, dirseklerime ve ellerime uyguluyorum. Çok az aldığınızda bile yeterince yayılan bir ürün cildi gerçekten yumuşacık yapıyor ve yüze parlaklık veriyor. Karma bir cildim var özellikle yaz aylarında cildimin yeterince nemli olmasına dikkat ediyorum ve ürün bana oldukça yeterli geldi. Bazen makyaj bazı olarak da kullandım ve memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusuna bayıldım. çok hafif ama huzur veren bi koku... yağsız olmasını çok sevdim. asla yapış yapış his yok. hemen emiliyor. ve etkisini çok hızlı gösteriyor. ellerimdeki egzama için kullandım. anında yatıştırdı ve rahatlattı. her yaştan herkesin kullanımına uygun olması artısı... oğlum için daha önce pişik kremini kullanmıştım ve o da çok başarılıydı. evden eksik etmem bundan sonra...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse C.
Buse C. · 24 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
her zaman evimde bulunan ürün hametol gerçekten cildi çok güzel nemlendiriyor kış aylarında ellerim çok kurur akşamları sadece uyguluyorum pürüzsüz oluyor el kremlerine boşa para vermeye gerek yok ben çok severek kullanıyorum cildim normalde de kuru ihtiyacım olduğunda her zaman kullanırım yaralara da iyi geliyor açık yaralar değil çizilmelerde vs kullanıyoruz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün hem cildimi çok güzel besliyor hem de parildiyor adeta çok canlı gösteriyor parlak bir görünüm istiyorsanız tonlarca para vermenize gerek yok başka şeylere. Eczane ürünü olması da başka bir artısı. Sabah akşam kullaniyorum çok memnunum cildim normal şartlarda çok kuru ve hassas fakat bu üründe kendi cildim için olumsuz bir şey hiç görmedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge K.
Özge K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk denemem biraz üzücü anıma denk geldi malesef kolumu çok hızlı bir şekilde kapı koluna çarpmıştım.Hemen HAMETOL cilt bakım kremini sürdüm ve sürdüğüm anda verdiği o yumuşacık histe anlamıştım iyi geleceğini. Tahmin ettiğimden daha iyi sonuç aldım.Ertesi gün cildimde en ufak bir kızarıklık ve tahriş görmemek beni inanılmaz etkiledi. Teşekkürler DENEBUNU.COM :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Y.
Betül Y. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi ilk kullanımdan yumuşacık yaptı günlük olarak kullanım çok güzel düşünülmüş. Çantaya atıp ihtiyaç duyduğum her an kullanmak isteyeceğim bir ürün oldu. Yapışkanlı hissi bırakmıyor. Cilde uyum sağlayıp hemen emilim oluyor. Günlük rutinlerimde makyaj öncesinde baz olarakta kullanmak gayet yerinde olur sanırım. Nemlendirmesi güzel. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilgün S.
Nilgün S. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinde birince sırada yer alan aqua, su bazlı bir ürün olarak cildimi yaglandirmadan nazikçe nemlendirmesi anlamına geliyor. Ve niacinamide içermesi cildimdeki lekelerin rengini açma konusunda oldukça başarılı. Daha düzenli ve daha uzun süreli bir kullanımda lekelerim icin mükemmel bir sonuç alacağından hiç şüphem yok. Ayrıca kış ayları için harika bir seçim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hümeyra ö.
Hümeyra Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak ambalajı çok başarılı buldum,kapağın arkasındaki delik ile jelatin sökülüyor,artık bu tür uygulamaları göremez olduk. Yaz kış ellerim çok kurudur daha sürer sürmez aşırı nemlendi ellerim.Ve yapış yapış bir his bırakmadan hemen emildi.Kıvamı orta diyebilirim ne sıvi ne tam katı.Ayrıca sivilcelerimin üzerine de uyguluyorum o bölgede de nemlendiğini hissettim.Kesinlikle satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büke A.
Büke A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır bepanthol kullanan biriyim. Başka bir marka kullanacağımı düşünmezdim fakat hametol bunu tamamen değiştirdi, kesinlikle alacağım. Bepanthole kıyasla daha ince yapılı ve daha çabuk emiliyor gibi geldi bana. Yüzümü gayet iyi nemlendirirken yağlandırmıyor, herhangi bir sivilcelenme problemiyle karşılaşmadım ayrıca. Yapış yapış bir his de bırakmıyor. Hamamelis içeriği de büyük artı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ş.
Emine Ş. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunu çok beğendim. Nemlendirici kremleri aradığım en önemli özellik yapış yapış his bırakmaması ve bu ürün bu özelliği ile kalbimi çaldı diyebilirim . Yaglilik hissi tahammül edemediğim özelliklerden. Böyle takıntısı olanlar bence bu kreme mutlaka şans vermeli . Nemlendirmesi de başarılı sürdükten sonra çok çabuk emilim sağlanıp cildiniz yumuşacık oluyor .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.