Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
amazon-image
Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol Cilt Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol  · hametol.com.tr
  4.58  (4450 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Hametol Cilt Bakım Kremi cildin ihtiyaç duyduğu günlük bakım ihtiyacını karşılamak üzere geliştirilmiştir.
  • Hamamelis Virginiana özü ile cildin nemli, pürüzsüz ve yumuşak kalmasını sağlar. Onarıcı etkisi ile kızarıklık ve tahrişi engellemeye yardımcı olur.
  • Provitamin B5 ile cilt bariyerini koruyarak, cildin esnek ve nemli kalmasına yardımcı olur.
  • E vitamini, allantoin, hyalüronik asit, zeytinyağı, avokado yağı, susam yağı, shea butter içeriği ile cildi besler ve nem dengesini sağlar.
  • Cilt tarafından yumuşak ve hafif dokusuyla hızla emilir.
  • Cilt bariyerinizi soğuk ve kuru hava gibi dış etkenlere karşı korurken cildinizi rahatlatır, parlaklık ve canlılık verir.
  • Renklendirici ve paraben içermez.
  • Hassas ciltler için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%25
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülfem B.
Gülfem B. · 53 · Sinop
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinde hamamelis virginiana bitki özü bulunan Hametol cilt bakım kremi cildi yoğun miktarda nemlendirerek, daha yumuşak ve ipeksi olmasını sağlıyor. Kısa sürede cildin eski elastik yapısını geri kazandıran bu krem, kızarıkları giderek renk eşitsizliğine çözüm oluyor. Cildi yumuşacık yaparken içerisinde bulunan Provitamin B5 sayesinde ise soğuk havalara karşı koruyor. Özellikle kuru, karma ve yağlı cilde sahip olanların rahatlıkla kullanabilirler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
müslime o.
Müslime O. · 31 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüz Nemlendirme için uygun değil fakat yara iyileşmesinde yararlı bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla asya T.
Leyla Asya T. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem yüz hem de ellerimizi nemlendirmek için tercih edilebilecek bir ürün. Hassas bir cilt tipine sahibim çoğu nemlendirici krem kızarıklıklara ve cildimde yanma hissine sebep oluyor. Ama Hametol kullanırken kızarıklık ya da batma yanma hissi olması. Sabah akşam temizlenmiş cildime uyguladım. Makyaj altına kullanıma uygun. Kokusu da çok güzel. Kıvamı da hafif olduğu için cilt tarafından hemen emiliyor ve uygulaması da kolay. Beğendim tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime D.
Fadime D. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak çok güzel diyebilirim hep duyduğum ve gördüğüm ama bir türlü alıp kullanmaya cesaret edemedigim ama bir o kadar da merak ettiğim bir üründü sayenizde deneme firsatim oldu cildimde çok güzel bir etki birakiyor nemlendirmesi ve dokusu çok muhteşem yüzüm ve ellerim yumusacik oluyor bundan sonra da kullanmayi düşündüğüm bir ürün kesinlikle tavsiye ederim gerçekten muhteşem bir etki birakiyor asla pişman olmazsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye O.
Sümeyye O. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma cildim var yanaklarımda çok kuruluk oluyor orayı çok güzel nemlendiriyor. Cildim çok canlı ve parlak duruyor kullandığım zaman. Hyalüronik asit var içeriğinde buna ayrıca bayıldım. Nemlendirme etkisi güzel, yüzümde yağlı his bırakmıyor. Karma cildimi yağlı göstermeden nemlendirdi. Kesinlikle iyileştirici onarıcı bir etkisi var. Ben memnun kaldım. Kızarıklık, döküntü vs. varsa gideriyor. Ağırlaştırmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna G.
Aleyna G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün benden tam puan aldı. Bu zamana kadar sayısız nemlendirici kullandım fakat bu ürün gibisi ile ilk defa karşılaştım. Ürünü cildime sürdüğüm an cildim ile bütünleştiğini , hızlı emilmesini ve cildimde bıraktığı neme hayran kaldım. Cilde bıraktığı pürüsüzlük etkisi , cildi bebek gibi yapması ile de benim için yanımdan artık hiç eksik etmeyeceğim ve sürekli kullanacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla U.
Damla U. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün daha çok kuru, mat bitişi ciltler için uygun olduğunu düşünüyorum.Kuru ciltler için tam bir nem bombası.Pul pul dökülen cildimi çok güzel topladı.Kokusu daha güzel olabilir.Kurtarıcı ve emilimi kolay.Yoğun yağlı yapısıyla tam anlamıyla kuru ciltler için.Yüze aydınlık bir görünüm veriyor.Eller için ise tam bir performans ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda Ö.
İlayda Ö. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok rahatsız edecek derecede değil gayet güzel kokuyor. Ürünü teslim aldığımdan beri her akşam cilt bakım rutinimin nemlendirici kısmında kullandim. Diğer kremler nazaran asla yağlılık hissi bırakmadı. Normalde krem sürdükten birkaç saat sonra ve özellikle uyandığımda yüzüm yağlı olurdu ama bu kremle öyle bir şey yaşamadım. Rutinime eklediği bir nemlendiricidir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Nihal Ç.
Beyza Nihal Ç. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce çok fazla duymuştum. Özellikle kuruluk problemi olan bir arkadaşım çok memnun olduğundan bahsediyordu. Açıkcası uygun fiyatlı bir ürünün güzel çıkabileceğini düşünmedim. Ürünü sürdükten çok çok güzel yumuşaklık veriyor. Sadece zamanla sivilceye neden olup olmayacağını gözlemlemem gerekiyor. Sivilceye neden olmazsa ürünğ almaya devam ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe Ö.
Gökçe Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü gece yatmadan önce yüzüme, dirseklerime ve ellerime uyguluyorum. Çok az aldığınızda bile yeterince yayılan bir ürün cildi gerçekten yumuşacık yapıyor ve yüze parlaklık veriyor. Karma bir cildim var özellikle yaz aylarında cildimin yeterince nemli olmasına dikkat ediyorum ve ürün bana oldukça yeterli geldi. Bazen makyaj bazı olarak da kullandım ve memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.