GOO.N Premium Soft Külot Bez 5 numara
Yeni GOO.N Premium Soft Külot Bez’in nefes alan yüzeyi ve inceltilmiş yapısı bebeklere gün boyu rahatlık sağlar.
Bezin tamamını kaplayan nefes alan yüzeyi, pişik ve kızarıklık oluşumunu önler.
Anne yumuşaklığından ilham alarak tasarlanan yumuşacık dokusu, bebeklerin cildini sarar ve korur.
GOO.N Premium Soft Külot Bez, "360 derece nefes alan bez" özelliği sayesinde bezin ve bebelerin cildinin nefes almasını sağlar.
Nefes alan yüzey, bezin içerisindeki nem oluşumunu engeller.
Yenilenen esnek bantlarıyla vücuda mükemmel uyum sağlar.
Pişik ve kızarıklık oluşmasını önler.
Ultra yumuşak dokusuyla bebeklerin narin cildini özenle sarar ve korur. Bu sayede bebekler gün boyu rahat eder.
Nasıl kullanılır?
Kullanımı son derece kolay, bebeğinize külot giydirir gibi GOO.N külot bezi giydirebilirsiniz.
Puan dağılımı
5 numara yazıyordu üzgünüm 4 geldi. Kilo olarak kızım aslında uyuyor ama sanırım kalıp küçük 11 kilo kızımın karnını sıktı. Şansıma 2 bezden biri çiş diğeri dışkıya denk geldi ikisini de görmüş oldum. Asla sızdırma vs olmadı. Kullanımı çok rahat. Çok beğendim. Henüz cırtlı bez kullanıyorum ama külot bez alırsam tercih edeceğim. Fiyat olarakta uygun.
Bebeğimin cildi oldukça hassas ,pişik oluşmaya müsait bir yapısı var cildin, bu bezde pişik olmadı hiç,oldukça yumuşak, ergonomik ,rahat ediyor poposu ,hiç kaşıntı , rahatsızlık vs olmadi ,görsel resimleri de çok güzel 😃,bebeğim çok sevdi ,ıslaklık göstergesi de çok iyi düşünülmüş,Japonya'daki kuruluşuyla aynı teknolojiyi kullanıp Türkiye'de üretmelerini de ayrıca takdir ettim 👍
Kesinlikle sızdırmıyor . Potluk yapmıyor. Daha önce bilinen markalardan birinde kullanmıştım. Kullandıktan sonra kapatması bile işkenceydi. Nedeni ise kapatmak için bir bant var bu üründe harika kapanıyor geri açılmıyor. Ama diğer markalarda o bant hiç basarili değildi. Kayma yapmıyor. Benim çok hoşuma gitti rahatca çıkar at .
GOO.N Premium Soft Külot Bez,bebeğimin vücuduna çok güzel uyum sağladı.Bel bölgesi yumuşacık ve cook esnek.Nefes alma özelliğinden dolayı pişik oluşumu hiç olmadı.Bebeğimjn cildinde kızarma olmadı.Kaliteli bir bez.Çok sevdim.Bundan sonra bebeğime severek kullanacağım
Pahalı markalarin ürünleriyle kıyaslandığımda hiçbir farkının olmadığını gözlemledim oğluma ne bir pişik ne de kızarıklık yaptı zaten emici nefes alan yapıda olduğu için tercihlerim arasindaydi uzun zamandır da kullandığım bir marka kesinlikle anneler e gönül rahatlığıyla o öneririm bebeğiniz için goonu tecih edebilirsiniz.
Ürün çok güzel goon markasını denk geldiğimde alıyorum. 11 kilo 14 aylık kızıma 5 numara oldukça rahat oldu. Bedenleri geniş. Fakat marketlerde ya da uygulamadan market siparişi verdiğim yerlerde bu markayı bulmak çok zor. Varsa da küçük bedenleri buluyor. Umarım almamız daha kolaylaşır.
Kızımda doğduğu günden beri hiç bez değişikliğine gitmedim ve üstelik ilk Külot bez deneyimiz oldu. Şaşırtıcı derece de kullanımı kolay geldi ve oldukça memnun kaldım. Külot bezlerin çevremden kullanımı pek pratik değil diye adlandırılıyordu ama keşke daha önce keşfetseymişim dedim goo.n külot bez sayesinde.
Üründen çok memnun kaldım zaten daha öncede hem cırtlı bezini hemde külot bezinide kullaniyodum. Lastikleri çok yumuşak çocuğun bedeninde hiç iz birakmiyor. Emciligi çok iyi hiç sızdırma yada tasirma yaşamadım. Ama bezin kilo aralığının üst sınırına yakınsa bebek bı üst numara almakta fayda var
Ürün oldukça yumuşak ve rahat. Bebeğimin cildi hassas olmasına rağmen, lastik izi yapmadı. Özellikle denemek için gece kullandım. Taşırmadı. Koku yapmadı. Giydirmesi de kolay oldu. Kaliteli bir bez olduğunu düşünüyorum. Kullandıktan sonra yeniden almaya karar verdim.
Açıkçası duyup cesaret edememiştim ancak birçok kilot bez denedim ama (4 marka) ama bunun lastikleri yumaşacıkkkk diğerleri hep kabuk gibiydi, çocuğu bezmelemeden önce elime açıyordum sıkmasın diye ve gene de sıkıyordu çok beğendim.. artık kilot bez markam belli… denemeyen anneler varsa fırsat verin



