GOO.N Premium Soft Külot Bez 5 numara
Yeni GOO.N Premium Soft Külot Bez’in nefes alan yüzeyi ve inceltilmiş yapısı bebeklere gün boyu rahatlık sağlar.
Bezin tamamını kaplayan nefes alan yüzeyi, pişik ve kızarıklık oluşumunu önler.
Anne yumuşaklığından ilham alarak tasarlanan yumuşacık dokusu, bebeklerin cildini sarar ve korur.
GOO.N Premium Soft Külot Bez, "360 derece nefes alan bez" özelliği sayesinde bezin ve bebelerin cildinin nefes almasını sağlar.
Nefes alan yüzey, bezin içerisindeki nem oluşumunu engeller.
Yenilenen esnek bantlarıyla vücuda mükemmel uyum sağlar.
Pişik ve kızarıklık oluşmasını önler.
Ultra yumuşak dokusuyla bebeklerin narin cildini özenle sarar ve korur. Bu sayede bebekler gün boyu rahat eder.
Nasıl kullanılır?
Kullanımı son derece kolay, bebeğinize külot giydirir gibi GOO.N külot bezi giydirebilirsiniz.
Puan dağılımı
Bebeğimde doğduğundan beri ünlü markanın premium bezini kullanıyorum. Goon markasını daha önce duymuştum denememiştik. Bu bez ile diğer markayı kıyaslarsak goon çok az daha kalın, dokusu yumuşaklığı çok benzer. Gece taktığımda sabaha sızdırma yapmamıştı. Normalde başka marka denediğimde bir gecede pişik olmuştu. Fakat goon ile pişik te olmadı. Normal boy alıp denemeyi düşünüyorum. Fiyat performans olarak baktığınızda kesinlikle şans verilmesi gereken bir ürün.😍
Şunu söyleyebilirimki ilk defa denemiş olmama rağmen çok memnun kaldım. Kenar kısımlarının yumuşak dokusu bebeğimi hiç rahatsız etmediği gibi çok daha rahat hareket etmesine ve ergonomik açıdan huzurlu olmasına sebep oldu. Emicilik konusundada çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Bebeğim tuvaletini yaptıktan sonra bile oyunlarına rahatsız olmadan devam etti üzerindeki göstergesi ayrı bir detaydır. Bundan sonraki bez seçiminde ilk tercihim bu olacaktır
bizim için en önemlisi pişik yapmaması ve sızdırmamasıydı. Bu ürünü denemeden önce özellikle havalar da sıcak olduğundan pişik olursa diye çok korktum. Neyse ki korktuğumuz gibi olmadı. Pişik olmadı. Sızdırmaması da çok önemliydi, öyle bir sorun da yaşamadık. Genel olarak kullandığımız marka dışında kolay kolay başka marka denemiyorduk ama bu markayı çok beğendik :)
12 saat kadar durmasına rağmen sızdırma değil, nerdeyse şişme bile yapmadı. Sıvıyı çok güzel hapsediyor. Kokuyu da hapsettiği aşikar. Çünkü bezin kirli olduğunu ancak bakıp kontrol edince anladım. Sıfır koku. Sadece kirli bezi kapattıktan sonra o yapışkanını ile uğraşıp bezi kapatma kısmı zorladı beni. Cırtlı bez o açıdan daha pratik.
Korkarak kullandım ama pişik ve lastik izi hiç yapmıyor. Dokusuna bayıldım yumuşacık naylon hissi vermiyordu dokundugumda bel lastiğinden pek emin olamadım gece sızdırma yapabilir çok sıkı değildi. yanlardan yirtmasi çok kolaydı,çok memnun kaldık. Kullandığım bezden çok daha kaliteli ve yumuşak. hem de daha ucuz! Keşke ulaşmasıda mümkün olsa heryerde bulabilsek
Külot bez olduğundan dolayı giyimi rahat ve kolay oldu. Yan lastikleri bebeğimin bacaklarını sıkmamasını sevdim. Bebeğimde herhangi bir pişik veya herhangi bir rahatsızlık vermedi. Yanlız tek sıkıntı bel bölgesi biraz uzun geldi, ama oda erkek çocuklarında bazen üst tarafa çiş çıkmasını engelliyor o yüzden çok rahatsız edici bir sıkıntı değil bebeğime kullanıp satın alabilirim
Ürünü hemen denedim ve almak İçin fiyatlarına baktım fiyatları biraz yüksek geldi açıkçası ama ürünü inanılmaz beğendim kilot bez denemek istiyodum bebeğime bu benim için çok güzel bir deneyim oldu karnını komple sarması ve kolay giydirilmesinler emiciliğinden çok memnun kaldım etrafımda ki bebekli herkese de bu markanın kilot bez deneyimimi anlayıp övüyorum :)
Emici tanecikler içinde çok güzel dağılmıştı. Bazı markalarda içinde top top oluyor elimde dağıtıyordum.. Bu sorunla karşılamamak çok hoşuma gitti. Emiciliği çok iyi. Hiç sızdırma olmadı. Külot bez kavraması da çok iyiydi. İlk defa kullandım ve çok beğendim. Değişik bir marka olmasına rağmen pişik falan da yapmadı. Koku yapma özelliği de yok. Hareketli bebekler için ideal.
Çok duyduğum fakat hiç deneme fırsatı bulamadigim bir üründü. Pişik yapar kullanamam endişesiyle kullanmakta olduğum markadan başka almiyordum. Özellikle lastiklerinin yumuşaklığı çok hoşuma gitti. İnce ve yumuşak bir bez. İki tane geldi gündüz kullandım sızdırma yapmadı ama gece nasıl olur bilemiyorum. Bundan sonra alıp kullanabileceğim alternatif bir marka oldu.
İlk defa kullandığım bebek bezinden başka bir markayı beğendim. Yapısı çok güzel yumuşacık. Bebeğim alerjik ve hassa olduğu halde hiç kabarma pişik meydana getirmedi. Ayrıca öyle kalında değil. Sızdırma meydana gelmedi. Bir bebek bezinde aranan bütün şartları sağladığını düşünüyorum. Açıkçası bez markamı goon ile değiştirmeyi düşünüyorum. Çok memnun kaldım. Şans verilebilecek bir ürün bence.



