Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GOO.N Premium Soft Külot Bez 4 Numara
amazon-image
GOO.N Premium Soft Külot Bez 4 Numara

GOO.N Premium Soft Külot Bez 4 Numara

Goo.n 
  4.48  (3343 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni GOO.N Premium Soft Külot Bez’in nefes alan yüzeyi ve inceltilmiş yapısı bebeklere gün boyu rahatlık sağlar.

Bezin tamamını kaplayan nefes alan yüzeyi, pişik ve kızarıklık oluşumunu önler.

Anne yumuşaklığından ilham alarak tasarlanan yumuşacık dokusu, bebeklerin cildini sarar ve korur.

GOO.N Premium Soft Külot Bez, "360 derece nefes alan bez" özelliği sayesinde bezin ve bebeklerin cildinin nefes almasını sağlar.

Nefes alan yüzey, bezin içerisindeki nem oluşumunu engeller.

Pişik ve kızarıklık oluşmasını önler.

Ultra yumuşak dokusuyla bebeklerin narin cildini özenle sarar ve korur. Bu sayede bebekler gün boyu rahat eder

 

Nasıl kullanılır?

Goo.n Premium Soft Külot bez'i kullanımı çok rahat ve kolay, bebeğinizin bacaklarından normal külot giydirir gibi giydirebilirsiniz. Bez kirlendiğinde ise yanlarından yırtarak kolayca çıkartabilirsiniz. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%26
%6
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nur Hayrunnisa B.
Nur Hayrunnisa B. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden bebek mağazasında alışveriş yaparken markayı görmüştüm ama hiç duymadığımdan dolayı iyi olabileceğini düşünmemiştim.Yanız Goon kilot bezi kullanınca düşüncelerim gerçekten çok değişti.Baştan beri kullanılabilecek bir bebek bezi markasıymış.2 adet deneme ürünunde pişik için birşey diyemem kısa süreli kullanma söz konusu olduğu için ama sızdırma söz konusu olmadı. Bebeği ile rahat yaz tatili geçirmek gezmek isteyenler için ideal bir bebek bezi olduğunu düşünüyorum...☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem Dağdelen
Meltem Dağdelen · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim 17 aylık şu ana kadar birçok markanın bez çeşidini denedim. Bu markayı duymuştum ama kullanmamıştım. Öncelikle o pamuksu dokunuşunu fazlasıyla hissettiriyor yumuşacık bir bez. En çok bilinen bezler gibi incelikte. Kalın değil. Külot bez olarak yaz aylarında kullanımı zaten ekstra bir avantaj. İçinden iki tane çıktı bebeğime birini gece giydirdim birini gündüz. Gece 10-14 saat kullanımda sızdırma ve pişik yapmadı. Gündüz de bebeğim hareketli olmasına rağmen sızdırma ve pişik yapmadı. Alacaklara öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysel T.
Aysel T. · 33 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bezi elinize aldığınız anda kaliteli olduğunu hissediyorsunuz. Bezin iç kısmı çok yumuşak, bebeği rahatsız etmeyen bir yapıda. Emiciliği de harika, bez değişimlerinde bebeğimin vücudunda herhangi bir ıslaklık görmedim. Bu da bezin tüm sıvıyı emdiğini gösteriyor. Kullandığım sürede pişiğe yatkın cildi olan bebeğimde herhangi bir pişik oluşmadı. Herhangi bir sızdırma yaşamadık. Bedeni tam oldu, sıkmadı ve giydirmesi de gayet kolaydı. Gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir bez keşfetmiş oldum. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru N.
Ebru N. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oglum hassas bir cilt tipine sahip her marka bez kullanamiyoruz tedirgin yaklaşsak da denedik ve sonuc gayet iyiydi. Herhangi bir alerjik durumu olusmadi. Tek sorun bizim oglan biraz yaşının önünde olduğu için gönderilen 4 numara biraz sıktı. Yine de altında Bezi varken gayet mutlu bir şekilde oyun oynamaya devam etti. En hoşumuza giden kısmı bezin hava alması oldu. Bence kalınlığı gayet ideal. Hem sızdırma yapmadı hem de hava alabilecek kadar hafifti. Benden tam puan. 👍🏻👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYŞE G.
Ayşe G. · 29 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün kullanım kolaylığı var artık kendisi kıyafetlerini yavaş yavaş giyen oğlum külot bezi kendi giydi En çok ona sevindim sızdırma yapmadı çünkü sanki bir sızdırma olayı olacakmış gibi bir his var Bir külot bezlere karşı ama Benim düşündüğüm aksine hiç sızdırma yapmadı çok güzel belini sardı alerji yapmamasına çok sevindim Çünkü Alerjik bir bünyesi var çocuğumun Önümüz yaz Çok kullanışlı olacağını düşünüyorum Yani kısacası Bu markayı alın aldırın çok sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurdan A.
Nurdan A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başka markanın bezlerinden toplu alışveriş yaptığım için deneme sonrası ürünü alamadım ama bebeğime bu ürünün bezlerini alıp kullanmayı düşünüyorum. 2 adet gönderilmişti. Birini gün içerisinde diğerini gece kullandım. Özellikle gece sızdırma yapar mı diye çok endişe etmiştim fakat herhangi bir sorun yaşamadım. Bebeğimin yeni çok hassas çoğu marka bezi kullanmış ve özellikle baldırlarında iz yaptığı için çok bez değiştirdim. Bu üründe bunu da yaşamadım. Benden tam not aldı kullanılır bi ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Goo.n bebek bezi gelir gelmez hemen bebeğimde denedim. Kizım her bezi kullanamıyor. Bezleri ya sizdiriyor yada pişik oluyor herhangi bi pişik sizdirma yapmadi kilot gibi kolayca giydiriliyor ve sızdırmıyor. Bazı bebek bezleri pişik yaparken goo.n bez ne sızdırıyor nede pişik yapıyor üstelik çıkarırken yanlardan cirtlari çektiğinizde rahatlıkla açılıyor. Kolay giyim ve kolayca çek ve at. Herkese tavsiye ederim bebeginiz icin güvenle alabilirsiniz. Listeme eklediğim 2.bebek bezi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kadriye D.
Kadriye D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün sadece kilo durumuna gmre küçük kalıyor, Bebeğim 10 kilo olmasına rağmen 4 numara beden küçük oldu maalesef.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem K.
Sinem K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ilk eline aldığınız anda çok yumuşak oluşuyla dikkat çekiyor. Hem içi hem dışı gerçekten pamuk gibi. Pişik yapmayacağını direkt anlayabiliyorsunuz. En pahalı marka bezi 1,5 yaşındaki oğlumda sürekli kullanıyorum, diğer bezleri ara ara deneyip hiç memnun kalmamıştım, sızdırma yapmışlardı. Bu üründe öyle bir deneyim de yaşamadım şimdilik. Daha uzun denemek için siparişini verdim bile. Umarım sızdırma konusunda bir sürpriz olmaz ve hep kullanabiliriz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma H.
Fatma H. · 34 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün rahat giydirildiği gibi bebeğimde hareket ederken çok rahat koşup oynuyor. Bez yumuşacık, kenarları çok güzel esniyor ve bebeği sıkıp tahriş etmiyor lastik izi kalmıyor.sızdırma yapmadı daha önce normal olan bezlerinden de kullanmıştım onlardan da memnundum fiyat olarak da konfor olarak da karşılaştırma yaparsam normal bezine göre artırılmış kaliteyi farkedebiliyorum umarım fiyatı uygun tutarlar çünkü imkan olursa almak istiyorum😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.