Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GOO.N Premium Soft Külot Bez 4 Numara
amazon-image
GOO.N Premium Soft Külot Bez 4 Numara

GOO.N Premium Soft Külot Bez 4 Numara

Goo.n 
  4.48  (3343 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni GOO.N Premium Soft Külot Bez’in nefes alan yüzeyi ve inceltilmiş yapısı bebeklere gün boyu rahatlık sağlar.

Bezin tamamını kaplayan nefes alan yüzeyi, pişik ve kızarıklık oluşumunu önler.

Anne yumuşaklığından ilham alarak tasarlanan yumuşacık dokusu, bebeklerin cildini sarar ve korur.

GOO.N Premium Soft Külot Bez, "360 derece nefes alan bez" özelliği sayesinde bezin ve bebeklerin cildinin nefes almasını sağlar.

Nefes alan yüzey, bezin içerisindeki nem oluşumunu engeller.

Pişik ve kızarıklık oluşmasını önler.

Ultra yumuşak dokusuyla bebeklerin narin cildini özenle sarar ve korur. Bu sayede bebekler gün boyu rahat eder

 

Nasıl kullanılır?

Goo.n Premium Soft Külot bez'i kullanımı çok rahat ve kolay, bebeğinizin bacaklarından normal külot giydirir gibi giydirebilirsiniz. Bez kirlendiğinde ise yanlarından yırtarak kolayca çıkartabilirsiniz. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%26
%6
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aylin Y.
Aylin Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün dokusu, malzemesi, kalitesi hoşuma gitti. Özellikle bebeğimin belini saran üst kısmı belini iç sıkmayacak rahatsız etmeyecek şekildeydi. Bebeğimin vücudunu çok güzel şekilde sardı ve tam oturdu. Diğer bezlere göre daha ince bir yapısı var. Daha hafif, ince yapısı ve külot olmasından kaynaklı bebeğimin altında daha derli toplu durdu. Bu sebeple bebeğim daha rahat hareket edebildi. Fakat genel olarak bana külot bezlerin giydirmesi diğer bezlere göre daha zor geldiği için külot bezleri tercih etmiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güzel A.
Güzel A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bez mükemmel seviyede yumuşak. Özellikle de bezin içi sert olursa bebişlerin poposunda tahriş olabiliyor. Bu bezde öyle bir durum olmadı. Bedeni de gayet iyi oldu yalnız külot bezlerde bir beden büyük kullanmak gerekebiliyor bebişin rahatlığı için🤗 bacakları toplu bir bebekse tabi🤗 kuruluğu da mükemmel bebeğimde normalde idrarda bile kızarıklık olurdu öyle bir sıkıntımız olmadı, kuru kaldığı için. Gece kullanımına da uygun🌺 tavsiye ederim şans verip vazgeçilmeyecek bir bez
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysel T.
Aysel T. · 33 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bezi elinize aldığınız anda kaliteli olduğunu hissediyorsunuz. Bezin iç kısmı çok yumuşak, bebeği rahatsız etmeyen bir yapıda. Emiciliği de harika, bez değişimlerinde bebeğimin vücudunda herhangi bir ıslaklık görmedim. Bu da bezin tüm sıvıyı emdiğini gösteriyor. Kullandığım sürede pişiğe yatkın cildi olan bebeğimde herhangi bir pişik oluşmadı. Herhangi bir sızdırma yaşamadık. Bedeni tam oldu, sıkmadı ve giydirmesi de gayet kolaydı. Gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir bez keşfetmiş oldum. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru N.
Ebru N. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oglum hassas bir cilt tipine sahip her marka bez kullanamiyoruz tedirgin yaklaşsak da denedik ve sonuc gayet iyiydi. Herhangi bir alerjik durumu olusmadi. Tek sorun bizim oglan biraz yaşının önünde olduğu için gönderilen 4 numara biraz sıktı. Yine de altında Bezi varken gayet mutlu bir şekilde oyun oynamaya devam etti. En hoşumuza giden kısmı bezin hava alması oldu. Bence kalınlığı gayet ideal. Hem sızdırma yapmadı hem de hava alabilecek kadar hafifti. Benden tam puan. 👍🏻👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve F.
Merve F. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim doğduğunda piyasanın en yüksek fiyatlı bezini kullanıyordum, biraz büyüyünce bir alt fiyata geçmiştim. Çünkü sanıyordum ki en pahalısı en iyisidir. Goon bezi daha önce hiç duymamıştım, muhtemelen görsem almazdım. İyi ki deneme fırsatım olmuş, hiçbir farkı olmadığını görmüş oldum. Hatta dokusunun daha iyi olduğunu bile söyleyebilirim. (Kullandığım iki yüksek fiyatlı ürüne göre) Külot bez hareketli bebekler için kurtarıcı oluyor. Ben bundan sonra kullanmayı düşünüyorum. Goon, go on☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur Hayrunnisa B.
Nur Hayrunnisa B. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden bebek mağazasında alışveriş yaparken markayı görmüştüm ama hiç duymadığımdan dolayı iyi olabileceğini düşünmemiştim.Yanız Goon kilot bezi kullanınca düşüncelerim gerçekten çok değişti.Baştan beri kullanılabilecek bir bebek bezi markasıymış.2 adet deneme ürünunde pişik için birşey diyemem kısa süreli kullanma söz konusu olduğu için ama sızdırma söz konusu olmadı. Bebeği ile rahat yaz tatili geçirmek gezmek isteyenler için ideal bir bebek bezi olduğunu düşünüyorum...☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem Dağdelen
Meltem Dağdelen · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim 17 aylık şu ana kadar birçok markanın bez çeşidini denedim. Bu markayı duymuştum ama kullanmamıştım. Öncelikle o pamuksu dokunuşunu fazlasıyla hissettiriyor yumuşacık bir bez. En çok bilinen bezler gibi incelikte. Kalın değil. Külot bez olarak yaz aylarında kullanımı zaten ekstra bir avantaj. İçinden iki tane çıktı bebeğime birini gece giydirdim birini gündüz. Gece 10-14 saat kullanımda sızdırma ve pişik yapmadı. Gündüz de bebeğim hareketli olmasına rağmen sızdırma ve pişik yapmadı. Alacaklara öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce duymamıştım ama gelince bir denemek istedim külot bez olması zaten kolay giydirilmesine ve Bebeğimin rahat hareket edebilmesine yardımcı oldu. Pişik yapıp yapmama konusunda net bir şey söyleyemem çünkü uzun vadede kullanmadım adetten dolayı ama yapacagını düşünmüyorum çünkü içinin dokusu gerçekten pamuksu. Bir diğer sevdiğim özelliği kalıbı çok geniş başka markalarda büyük bedene hemen geçmek gerekebilir ama bu ürünün 4 numarası bile çok genişti. Bu ürünün devamını almayı düşünüyorum gerçekten
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ceylan K.
Duygu Ceylan K. · 27 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek kelime ile mü-kem-mel.! Daha ne söylenir bilmiyorum gerçekten. Başka bilindik bir markanın 4 numara külot bezini kullanıyordum oğlumun göbeğinde iz yapıyordu lastikleri. Fakat goo.n o kadar yumuşak ki sanki hiç bez yokmuş gibi. Lastikleri de çok yumuşak pamuk gibi. Pişikte yapmadı. Marka diye başka bezler kullanıyordum ama bından sonra alacağım tek bez goo.n. Yani sabaha kadar övebilirim. Sızdırmada söz konusu değil bu arada. Gidip normal sipariş vereceğim şuan hatta o kadar beğendim 👍🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
büşra öz
Büşra Öz · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızlarım için fazlasıyla marka değiştirip durdum. Kimisi pişik yaptı kimisi de sızdırıp içindeki pamukları çıktı. Bu ürünün ilk cırtlı olanından kullanmıştım. Külotlu bezini ilk kez deniyorum. İnce bir yapısı var ve kaliteli. Kokusu olmaması iyi. Fazla bekleyince bazı külotlu bezlerin aksine sıkmıyor kokmuyor. Evin içinde rahatlıkla dolaşabiliyor bu özelliği çok güzel. Sürekli bez değişen annelere tavsiye ediyorum. Gönül rahatlığıyla bebeğinize GOO.N Premium Soft Külotlu Bez alabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.