Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GERBER® Organik Elma Muz Yabanmersini ve Böğürtlen Püresi
amazon-image
GERBER® Organik Elma Muz Yabanmersini ve Böğürtlen Püresi

GERBER® Organik Elma Muz Yabanmersini ve Böğürtlen Püresi

  4.56  (1770 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gerber Organik Meyve&Sebze Püreleri:

  • 6. Aydan İtibaren
  • Her lokmada organik
  • ECOCERT organik sertfikalı
  • Organik meyve ve sebzelerden üretilir.
  • İlave şeker içermez. (Doğal olarak şeker içerir.)
  • Gluten İçermez.
  • Bebeğiniz için 130 kalite kontrolünden geçer.
  • Elma ve armutlar yere değmeden toplanır ve üç kez yıkanır.
  • Bebeğiniz 12 aydan büyükse, tek başına oturabiliyor ve besinleri ağzına götürebiliyorsa kolayca tutarak, etrafı kirletmeden yiyebilir.
  • Pratik ve taşınabilir ambalajıyla, bebeğiniz motor becerilerini geliştirebilir ve her yerde kolayca yiyebilir.


Nasıl kullanılır?

Doğrudan kaşık üzerine sıkılabilir.

Çocuğunuz 12 aydan büyükse ürünü doğrudan paketinden tüketebilir.

Mikrodalga fırında ısıtmayınız.

Bebeğiniz;

• Tek başına oturabiliyorsa

• Besinleri ağzına götürebiliyorsa

GERBER® Organik Meyve ve Sebze Püreleri ile bebeğinizi keyifle

besleyebilir ve ara öğünlerinde de kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%18
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Rahatlıkla kullanılabilen, farklı kapak tasarımı ile çocukların kendi kendine tüketebileceği ve kilit sisteminin güzel olmasında dolayı hava almayan yapıda olması kullanım kolaylığı sağlıyor. Açtık hadi hepsi bitsin demiyorsunuz. Dökülme sızma sıkıntısı yok. Tadına baktığınızda içinde gerçekten sadece meyve olduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ö.
Özge Ö. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dışarı çıktığımda çantaya mutlaka 1 tane atıyorum . Organik olması ve şeker içermemesi sebebiyle gönül rahatligi ile veriyorum evde kendi yaptığım ile ayni olarak düşünüyorum 2 yaşında çocuğum da bayılıyor. Extra kaşık taşıma ihtiyacı da yok, direkt kendi yiyebiliyor, kalırsa da kapağını kapatıp sonra tüketiyoruz, gayet pratik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zülal B.
Zülal B. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinin tertemiz olması ve ilave şeker içermemesi sebebiyle tercih sebebim oldu. Yanımızda pratik taşınmasıyla da hayat kurtarıcı. Tasarımı bebeklerin kendilerinin tüketebileceği şekilde düşünülmüş. Yaban Mersin’i biraz ekşilik katmış tada kızım yüzünü ilk ekşitti ama sonrasında yemeye devam etti belki diğer tad seçenekleri bizim için uygun olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurefşan Ö.
Nurefşan Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün en çok sevdiğim özelliği kolay taşınıyor olabilmesi yolculuklarda gerçekten çok iyi oluyor. Ben bu ürünü organik olduğu için tercih edeceğim. Karışık olanından ziyade tek meyveli olanları bence çokcuklarınız daha cok sevecektir. Evdeki kendiniz püre yapmakla uğraşmak istemiyorsanız gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebekler için güzel bir atıştırmalık. Kullanımı kolay. Kapağını açınca hüp diye içerken bi bakmış bittiğinin habercisi bir ağlama sesi. Dışarda tam bir kurtarıcı. İçeriği, kıvamı, tadı güzel. Büyük kızım da bayıldı. İkisi de çekiştire çekiştire hüpletince bi de ben tadayım dedim. Gayet de meyve tadı. Gönül rahatlığıyla verebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeşim T.
Yeşim T. · 34 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pratıkve kolay tasınabılır olmasına 5 puan az kalır 🥰10 yıldızı hak edıyor nasıl guzel birsey nasıl lezzetlı kızım cam şişelerdeki pürelerden tüketıyorduk hem bu markayı hem bu tarz pratık bir ambalajda kullanmayı ilkkez denedik resmen kurtarıcı birsey kızım eline almak istedıgınde korkmuyorym kırılcan derdi yok cunkı mükemmel bırseymiş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda B.
Sevda B. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime bu zamana kadar hazır püre hiç yedirmemiştim genelde kendim yapıordum gerber harika bir üründü organik şeker ilavesi olmaması kızıma vermeden önce tadına baktım içindeki meyveleri direk tadını alabiliyorsunuz katkı maddesi olmadığı okadar belliydiki heleki taşıma kolaylığı kzım kendi başına tüketti alıcağım tek hazır püre gerber olucak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
bilgen k.
Bilgen K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın ürünlerini sürekli sosyal medya görüyordum. Bunu ilk defa kullandım. Tadı güzel şeker olmaması , organik olması bebeğim için güvenli şekilde verebildim. Benim bebeğim sıktığı ve üzerine döktüğü için kaşık ile verdim. Dışarı çıkarken rahatlıkla yanınıza alınabilir. Ben genel olarak çok beğendim bundan sonra sürekli alacağım bir ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma G.
Fatma G. · 27 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cok guzel bir urun zaten organik meyve tadini kendiniz de fark edebiliyorsunuz ben daha oncelerde bebegim icin cok aliyordum ama tabi artiik ulkemizdeki fiyatlari cok artmis oldugu icin almiyorum cok pahali geliyor onun haricinde bebegim cok severek tuketiyor kendi kendine tutup yiyor kullanim kolayligi tasima kolayligi oldukca iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Eser
Zeynep Eser · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten çok pratik ve çok lezzetli. Normal evde yaptığımız organik meyve püresiyle aynı sadeve kıvam bakımından yoğun bir kıvamı var buda ek gıya geçen bebeğim için efsane oldu. Tabiki birazcıgınıda babamız yedi çünkü tadı efsane dışarı çıkarken at çantana atırştırmalık yap oh misss
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.