Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GERBER® Organik Elma Muz Yabanmersini ve Böğürtlen Püresi
amazon-image
GERBER® Organik Elma Muz Yabanmersini ve Böğürtlen Püresi

GERBER® Organik Elma Muz Yabanmersini ve Böğürtlen Püresi

  4.56  (1770 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gerber Organik Meyve&Sebze Püreleri:

  • 6. Aydan İtibaren
  • Her lokmada organik
  • ECOCERT organik sertfikalı
  • Organik meyve ve sebzelerden üretilir.
  • İlave şeker içermez. (Doğal olarak şeker içerir.)
  • Gluten İçermez.
  • Bebeğiniz için 130 kalite kontrolünden geçer.
  • Elma ve armutlar yere değmeden toplanır ve üç kez yıkanır.
  • Bebeğiniz 12 aydan büyükse, tek başına oturabiliyor ve besinleri ağzına götürebiliyorsa kolayca tutarak, etrafı kirletmeden yiyebilir.
  • Pratik ve taşınabilir ambalajıyla, bebeğiniz motor becerilerini geliştirebilir ve her yerde kolayca yiyebilir.


Nasıl kullanılır?

Doğrudan kaşık üzerine sıkılabilir.

Çocuğunuz 12 aydan büyükse ürünü doğrudan paketinden tüketebilir.

Mikrodalga fırında ısıtmayınız.

Bebeğiniz;

• Tek başına oturabiliyorsa

• Besinleri ağzına götürebiliyorsa

GERBER® Organik Meyve ve Sebze Püreleri ile bebeğinizi keyifle

besleyebilir ve ara öğünlerinde de kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%18
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Name Deniz K.
Name Deniz K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerber yurtdışında yaşayan ablam tarafından bebeğime getirilen bir üründü. Hatta nasıl Türkiye'ye getirilmiyor diye düşünüyordum, sonunda geldi. Bu ürün özellikle dışarıda geçireceğimiz zamanlarda ara öğün olarak çok pratik. Parkta vs. çok işimize yaradı. İlk çıktığında marketten elmalısını almıştım, bu çeşidini oğlum daha çok beğendi. Organik olması ve şeker içermemesi de cabası. Harika bir ara öğün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur T.
İlknur T. · 36 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün tam anlamıyla kurtarıcı harika bir ürün. Hem organik hem doğal şeker içeriyor hem glutensiz. Önce ben denedim. Sonra ürün ve içeriği hoşma gittiği icin satın aldim ve bebişlerde beğendi. keyifle tükettik. Ürün harika dedim ama ürün nekdr guzelse fiyatta aslinda bir okadar kötü. Urünü denemeden önce araştirmiştim. Başka ülkelerde severek kullanilan bir urünmüş turkiyeye sanirim yeni gelmiş. Hoşgelmiş ancak Keşke biraz daha uygun rakamlarla gelseymiş🌸😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün organik olması ve şeker ilavesiz olmasına bayıldım. Gözüm kapalı tavsiye edeceğim ürünler arasında yerini aldı. Bebeğim çok sevdi. Hemen yedi. Kıvamı, tadı, kokusu şahane. Gayet besleyici, ara öğün hatta bazen öğün yerine bile verilebilir. Evde kurtarıcı. Miktarı yeterli. Paketleme güzel. Pratik kullanım ve taşıma kolaylığı. Bebeğin kendi kendine yiyebilmesi büyük rahatlık olmuş. Çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnci Y.
İnci Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerber Organic meyve pürelerini daha önce hiç denememiştim. Seyahatte elma-muz-yabanmersini-böğürtlen püresini yanıma almıştım. Ara öğün olarak kızıma verdim. Diğer püreler gibi yoğun şeker tadı yoktu kızımın beğenmeyeceğini düşündüm ama tam tersi oldu. Paketi eline aldı ve kolaylıkla kendi yedi ☺️. Üstelik bitince bir tane daha istedi. Pratik ve katkısız bir ürün, ben de hemen sipariş verdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğum genel olarak herşeyi yemeyen ve beğenmeyen biridir. Ona bir şeyler yedirirken çok zorlanıyorum. Fakat bu ürün tam çocukların eline alıp kendi kendilerine içmeleri için tasarlanmış. Ayrıca lezzeti de çok güzel olduğu için çocuğum çok severek tüketti. Dışarıya çıkarken çantaya atmalık ve çocuk için sağlıklı bir atıştırmalık ürün. Severek kullandık. Sonrasında da temin edip kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysel S.
Aysel S. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bizimkisi paketin kapağını bize açtırıp geri hiçbir şeye karıştırmadı diyebilirim kokusundan pek hoşlanmadım ama pütürlü parçacıkları bir yapısı var ve organik olması ekstra şeker ilavesi olmamasına rağmen tadı gayet güzeldi ve severek tüketti. Ambalajına bayıldım ürünün içimi gayet kolaydı dökülme paketi sıktığı halde taşma yapmaması çok hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin O.
Yasemin O. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle bayıldık bu ürüne. Seçici olsun kızım severek tüketti. Bence tadı da gayet güzeldi. Kendi kendine tüketebilmesi özellikle dışarı çıktığınızda ve pratik bir ara öğün arayışında çok büyük avantaj. Hemen marketteki fiyatına baktım fakat maalesef çok üzülerek söylüyorum ki fiyatından dolayı alamayacağım bir ürün. Belki internet indirimleri olur da yakalayabilirsem kesin değerlendiririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meray O.
Meray O. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde bu tarz ürünlere güvenmem ve çocuğuma denetmem. Ancak şeker ilavesi ve koruyucu madde içermemesi denemem için yeterli olan olumlu yönleriydi. Oğlumun eline vermemle hemen içmesi bir oldu çok güzel bir tadı var. Biz çok beğendik fiyat performansı biraz yüksek geldi.Biraz daha uygun fiyatlı olursa devamlı kullanacağız. Biz memnun kaldık kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nefise Beyzanur B.
Nefise Beyzanur B. · 32 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1,5 yaşındaki oğlumla denedik. Tadını çok sevdi üstelik şu ara pek bir şey yemiyordu iştahla yediği için çok mutlu oldum. Paketli gıda tercih etmediğimiz için organik olmasına güvenerek yedirdim ve çok sevdi. Hem o mutlu oldu aşıdan sonra keyfi yerine geldi hem de ben sonunda bir şeyler yediği için ve yediği faydalı olduğu için çok mutlu oldum teşekkür ederiz 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine B.
Emine B. · 33 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ek gıdayla boğuştuğumuz bir dönemde geldi. Daha önce hiç duymamıştım ama kızım bayıldı. Normalde bu aralar ağzına yemek sürmüyor ama bunu bayılarak yedi. O kadar mutlu oldum ki. Tadı da kıvamı da gayet güzel bence. Kızım 19 aylık, eline verdim kendisi yedi. Herhangi bir alerjisi olmadığı için rahatlıkla yedirdim. İlave şeker içermemesi benim için çok önemli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.