Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GERBER® Organik Balkabağı Muz ve Havuç Püresi
amazon-image
GERBER® Organik Balkabağı Muz ve Havuç Püresi

GERBER® Organik Balkabağı Muz ve Havuç Püresi

  4.50  (1486 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gerber Organik Meyve&Sebze Püreleri:

  • 6. Aydan İtibaren
  • Her lokmada organik
  • ECOCERT organik sertfikalı
  • Organik meyve ve sebzelerden üretilir.
  • İlave şeker içermez. (Doğal olarak şeker içerir.)
  • Gluten İçermez.
  • Bebeğiniz için 130 kalite kontrolünden geçer.
  • Elma ve armutlar yere değmeden toplanır ve üç kez yıkanır.
  • Bebeğiniz 12 aydan büyükse, tek başına oturabiliyor ve besinleri ağzına götürebiliyorsa kolayca tutarak, etrafı kirletmeden yiyebilir.
  • Pratik ve taşınabilir ambalajıyla, bebeğiniz motor becerilerini geliştirebilir ve her yerde kolayca yiyebilir.

Nasıl kullanılır?

Doğrudan kaşık üzerine sıkılabilir.

Çocuğunuz 12 aydan büyükse ürünü doğrudan paketinden tüketebilir.

Mikrodalga fırında ısıtmayınız.

Bebeğiniz;

• Tek başına oturabiliyorsa

• Besinleri ağzına götürebiliyorsa

GERBER® Organik Meyve ve Sebze Püreleri ile bebeğinizi keyifle

besleyebilir ve ara öğünlerinde de kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%19
%6
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genellikle bebeğime kendi hazırladığım püreleri yine cam kavanozlara koyarak saklar ve yedirirdim. Daha önce dışardan satın aldığım farklı markalardaki püreleri bebeğim sevemedi ve hepsini çöpe atmak zorunda kaldım. Bu markanın püresini ise kaşık kaşık yemek istiyor resmen. Üstelik organik olması ve ilave şeker içermemesi de artı bir özellik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis şükran Ş.
Melis Şükran Ş. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
denebunu kutum gelir gelmez denediğim bir üründe bu organik püre oldu. önce ben sonra da 1 yaşındaki bebegim denedi. şeker ilavesiz olması ve organik olması içeriğinin temizliğiyle gönlümü kazandı diyebilirim. Kızımda severek yedi kendi kendine kaşıksiz yiyebilmesi çok hoşuma gitti. bundan sonra tercih edeceğim ürünler arasında. dışarıda kurtarıcımız olacak👍🏻👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şimdiye kadar farklı bir markanın bu tarz paketlenmiş olan pürelerini kullandık. Oğlum bu pürelere bayılıyor, ara öğün olarak kullanıyoruz. Bazen ise dışarda durmadığı zaman kurtarıcım oluyor. Taşınması ve kullanılması oldukça pratik. Bu markanın farklı atıştırmalıklarını daha önceden almıştık ve memnun kalmıştık. Bu ürünü ilk defa denedik ve oğluma ilk tepkisi "çirkin" oldu :) ama yinede afiyetle yedi. Sonra kendim denediğimde, tadı gayet iyi olduğunu fark ettiim. Içinde havuç ve balkabağı olduğu için tadı meyveli pürelere göre daha az tatlı. Bu sebepten dolayı oğlumun damak tadına farklı gelmiş olabilir. Tamamen organik ve sağlıklı olduğundan dolayı, içim rahat bir şekilde oğluma veriyorum. Diğer çeşitlerini de almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve İ.
Merve İ. · 31 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızım hiçbir hazır ürünü yemeyen bir çocuk abartmadan söylüyorum ki bayıla bayıla hem armutlusunu hemde bal kabaklısını peş peşe yedi. Ürünle denebunu sayesinde tanıştım ve anında sipariş verdim ☺️ Organik olması ve şeker içermemesi ile gönlüm öyle rahat yedirdim ki teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevcan C.
Sevcan C. · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok başarılı.özellikle ek gıdaya yeni yeni başlayan bebiş anneleri için çok pratik.benim oğlum 2 yaşında olduğu için karışımlar onun hoşuna gitmiyor artık oyüzden birkaç yudum alıp bıraktı.daha küçük bebekler için çok ideal.dışarda tam bir kurtarıcı olur ayrıca.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Menekşe B.
Menekşe B. · 36 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez dışarıdan bir ürünü bebeğim için kullandım. Aslında kullanmaya bilirdim ama gönderilen ürünü önce bi araştırdım ki bebek mağazalarında gördüğüm bir üründü. Ama hiç alma ihtiyacı duymadım. Ürünü 14 aylık bebeğim çok rahat bir şekilde severek tükketti. Bundan sonra dışarıda alıp kullanırım gönül rahatlığıyla.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tuğba d.
Tuğba D. · 39 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 yaşındaki kızım önce temkinli yaklaştı ama tadına bakınca bir çırpıda bitirdi. hemen başka 3 çeşitini de aldım dolaba koydum bile. üstelik lezzeti de güzel ben kendim kızıma vermeden tadına bakıyorum her yeni ürünün. ayrıca çocuklara kendileri yemek de ayrı bir tatmin veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sadiye T.
Sadiye T. · 34 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum bayıla bayıla yedi hatta devamını aradı bu lezzet ile bizi tanıştırdığınız için çok teşekkür ederiz organik, lezzetli ve sağlıklı bir ğrün tekrar alıp kullanacağım her yere rahatça taşınır olması ise daha büyük kolaylık yolculukta çok işimize yaradı doyurucu bir öğün oldu çok teşekkür ederiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysim S.
Aysim S. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızım tadını çok çok sevdi. Özellikle bal kabağı ve muz en sevdiği şeyler bu sayede havuç da yemiş oldu. Tamamen organik olması, seyahatler vs. İçin kolayca taşınması, arabada bile rahatça yenmesi, şekersiz olması gerçekten muhteşem. Bundan sonra evde mutlaka bulundururum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Tak
Gözde Tak · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başka markanın bu tip ürününü kullanıyorduk Gerber i deneme şansını denebunu sayesinde yaşadık. Lezzet organiklik ve kolay kullanım olması ve cocuğumuzun kendi kendine içiyor olması çok güzel çantaya at ve gerisini düşünme :) teşekkürler artık bu ürünüde gönül rahatlığıyla herzaman kullanabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.