Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GERBER® Organik Balkabağı Muz ve Havuç Püresi
amazon-image
GERBER® Organik Balkabağı Muz ve Havuç Püresi

GERBER® Organik Balkabağı Muz ve Havuç Püresi

  4.50  (1486 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gerber Organik Meyve&Sebze Püreleri:

  • 6. Aydan İtibaren
  • Her lokmada organik
  • ECOCERT organik sertfikalı
  • Organik meyve ve sebzelerden üretilir.
  • İlave şeker içermez. (Doğal olarak şeker içerir.)
  • Gluten İçermez.
  • Bebeğiniz için 130 kalite kontrolünden geçer.
  • Elma ve armutlar yere değmeden toplanır ve üç kez yıkanır.
  • Bebeğiniz 12 aydan büyükse, tek başına oturabiliyor ve besinleri ağzına götürebiliyorsa kolayca tutarak, etrafı kirletmeden yiyebilir.
  • Pratik ve taşınabilir ambalajıyla, bebeğiniz motor becerilerini geliştirebilir ve her yerde kolayca yiyebilir.

Nasıl kullanılır?

Doğrudan kaşık üzerine sıkılabilir.

Çocuğunuz 12 aydan büyükse ürünü doğrudan paketinden tüketebilir.

Mikrodalga fırında ısıtmayınız.

Bebeğiniz;

• Tek başına oturabiliyorsa

• Besinleri ağzına götürebiliyorsa

GERBER® Organik Meyve ve Sebze Püreleri ile bebeğinizi keyifle

besleyebilir ve ara öğünlerinde de kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%19
%6
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ikbal A.
Ikbal A. · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün öncelikle organik ve ilave şeker içermemesini çok sevdim bebeğine şeker vermemeye dikkat eden bir anne olarak bence en önemli ayrıntı bu tadına gelince çok lezzetli bal kabağı havuç ve muz güzel bir karışım olmuş kıvamı çok güzel 6 aydan sonraki bebekler rahatlıkla tüketebilir. Bebeğim çok severek yedi. Ambalajı çok kullanışlı ekstra kaşık kullanmanızı gerektirmeden pratik bir şekilde ara öğün olarak bebeğiniz kendi kendine bile tüketebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha B.
Zeliha B. · 36 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum 23 aylık dene bunu paketi geldiğinde dikkatini çekti kapağını açıp doğrudan bebeğime verdim kolaylıkla eliyle tutarak afiyetle yedi.Etraf veya bebeğimin herhangi bir yeri kirlenmedi gerçekten çok pratik.Normalde oğlum balkabağını sevmez yemez besinlerin içerisine koydugumda ayırt eder yüzünü ekşitir fakat tadını çok beğendi hemen bitirdi daha fazla olsa yemeye devam ederdi.Organik olması, şeker,gluten içermemesi cezbedici..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tugba s.
Tugba S. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün özellikle içeriğini çok beğendim. Tadı da bence gayet güzeldi ancak kızım beğenmedi :( Beğenmemesinin nedeni sanıyorumki meyve pürelerinden hoşlanmaması. Çünkü gerçekten kusursuz bir içeriğe ve tada sahip. Böyle doğal ve katkısız içerikli bir ürün görmek beni çok mutlu etti. Eğer kızım tadını sevmiş olsaydı evimizden kesinlikle eksik etmeyeceğim bir ara öğün olurdu. Meyve pürelerini seven bebekler icin alınmasını gözüm kapalı tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar K.
Pınar K. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markayı kullanmamıştım ilk defa denedik diğer x markalara göre bence çok iyi orğanik şeker ilavesiz ayrıca çokta lezzetli. Bebekler kendi kendine tüketebilecek şekilde paketi tasarlanmış benim kızım 18 aylık tüm tadları ayırt edebildiği için çok fazla sevmedi diyebilirim özellikle ek gıdaya geçiş döneminde çok fazla tüketmişti. Bu markayı keşfetmiş olsak tercihim bundan yana olurdu. Ek gıdaya geçen annelere tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysegul İ.
Aysegul İ. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba bebeğime anne sütü ile besledim hiç hazır gıda vermedim ama Gerber organic meyve püresini gönül rahatlığıyla bebeğime verdim. En çok şeker ilavesiz olması ve paketin direk bebekler için rahat kullanımı özellikle beğendiğim bir özellik oldu. Bütün arkadaşlarıma da rahat kullanımı, şeker ilavesiz ve organic olduğu için gönül rahatlığıyla önerdim. Beni Gerber le tanıştırdığınız için teşekkürler 👏👏👏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm K.
Begüm K. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa duydum ambalajı çok güzel çocuğum kendi başına tükete bildin tadını da çok sevdi mutlaka devamı alacağım bir ürün kürenin kıvamı çok hoştu herhangi bir alerjik belirtisi olmadı organik olması ve kolay tasınabilir olması ayrıca hoşuma gitti çevremdeki bütün annelere tavsiye ediyorum kavanoz pürelerden çok daha iyi üstelik üstü sulu kıvamda değildi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genellikle bebeğime kendi hazırladığım püreleri yine cam kavanozlara koyarak saklar ve yedirirdim. Daha önce dışardan satın aldığım farklı markalardaki püreleri bebeğim sevemedi ve hepsini çöpe atmak zorunda kaldım. Bu markanın püresini ise kaşık kaşık yemek istiyor resmen. Üstelik organik olması ve ilave şeker içermemesi de artı bir özellik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülnur B.
Gülnur B. · 33 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ek gıda süreci sanıyorum ki her anneyi biraz zorluyor ve endişelendiriyor. Yetersiz ve yanlış beslemekten korkuyoruz. Bebeğim 13 aylık ve seçici bir bebek ürünü daha önce duymamıştım. Fakat elime ulaşınca araştırdım ve içeriği beni çok memnun etti geriye oğlumun tadımlaması kaldı yani en zoru😊 Ama tadını çok beğendi çok mutluyum sanırım beslenme listemizde yerini alacak bir ürün oldu😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeydanur Y.
Şeydanur Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim 2 yaşına gelmek üzere ve şuana kadar asla böyle bir ürün yemedi. Çok acil durumlarda kavanoz mamalarından aldım hiç bir markayı yemedi. İlk etapta bunun paketi sanırım cazip geldi ve denemek istedi ve hepsini yedi. Harika! Çok teşekkür ederim dışarı çıktığımda acil durumlarda mutlaka vereceğim bir ürün buldum.. e bebekte de bulunuyormuş bunada çok sevindim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Senem D.
Senem D. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızım 17 aylık Gerber ürünlerini zaten kullanıyorduk. Ürünlerin organik ve ilave şeker içermiyor olması benim için çok önemli o yüzden tercih etmemizde büyük katkısı var. Kızım tadını çok seviyor dışarıda olduğumuz zamanlar kesinlikle kurtarıcı oluyor hem severek tüketiyor hem de kendisi rahatlıkla yiyebiliyor. Gelir gelmez gördü ve severek yedi zaten teşekkürler Denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.