Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Hyaluronik Aloe Jel Garnier Hyaluronik Aloe Jel-badge
amazon-image Garnier Hyaluronik Aloe Jel-badge
Garnier Hyaluronik Aloe Jel

Garnier Hyaluronik Aloe Jel

Garnier Skin  · www.garnier.com.tr
  4.52  (4155 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • Doğal kaynaklı Hyaluronik Asit ve Aloe Vera içeren formülü ile 48 saate kadar nemlendirici etkisi olan yeni Garnier Hyaluronik Aloe Jel, pürüzsüz ve rahatlamış bir cilde kavuşmanızı sağlar.
  • Normal ciltler için uygundur ve yağlı bir his bırakmaz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%26
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gül T.
Gül T. · 29 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremim elime ulaştı ve kullanmaya başladım. Bu aylardaki hava değişimine bağlı oluşan kuruluğa ve çatlaklığa çok iyi geldi.Aloe Vera nın jel dokusu o kadar güzel ki dokusuna aşık oldum diyebilirim. Özellikle kremi sürdükten sonra diğer kremlerin elde bıraktığı yağlılık hissini bırakmıyor; kokusu çok ferah ve sürdükten uzun bi süre sonra da aynı etkiyi gösteriyor. Kısacası hem nemlendiriciliği hem dokusu hem de kokusuyla efsane bir ürün. Kesinlikle merak edenlerin denemesini tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan Demirel
Neslihan Demirel · 35 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Göndermiş olduğunuz Garnier Hyaluronik aleo verali jel dokusunu cok severek kullaniyorum.Cildimde biraktigi ferah ve mis kokusu ile doğal oluşu bu kremi sevmem yönünde cok etkiledi.Cildimde herhangi bir alerjik durum yaratmadi ve asla rahatsiz edici şekilde yüzümde kuruluk ,gerginlik ya da yapiskan bir hal almadi.Aleo verayi yetistirip günlük hayattada kullaniyordum zaten.Şimdide artik bu krem vazgecilmezim olacak gibi görünüyorr.Tesekkurler #denebunu ekibii sizler sayenizde🌸😍👏 Teşekkürler Garnier 👏👏👏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda S.
Funda S. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba 🖑 ürün gayet güzel ama hangi açıdan😊 ben ürünü nemlendirici krem yerine değil de makyaj öncesi yüz bazı olarak kesinlikle tavsiye ediyorum. Nemlendirici olarak geç emilimi ve yapışkan his bırakması gün içinde kullanıma çok uygun olduğunu düşünmüyorum. Fakat makyaj öncesi yüz nemlendiricisi olarak kullandığımda muhteşem bir etkiye sahip. Makyaj yüze çok iyi oturuyor,kusmaları ortadan kaldırıyor ve çok iyi sabitliyor. Bence reklamı bu açıdan yapılırsa nokta atışı olmuş olur. İyi günler 🖐
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mihriban G.
Mihriban G. · 31 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aloe veranın organik jelini daha önce kullanan birisi olarak bu nemlendiricinin dokusuyla çok benzediğini söyleyebilirim. Kremi sürerken ilk başta oluşan yapışkanlık hissi 15-20 saniye sonra gidiyor. Cilt emilimi oldukça hızlı ve kolay. Kokusu sizi asla rahatsız etmeyecek şekilde hafif. Günde yalnızca bir kez kullanmama rağmen uzun süreli koruma sağlıyor ve cildim kurumuyor. Hassas ve alerjik bir cildim olmasına rağmen herhangi bir tahriş yada kızarıklık olmadı. İyi bir nemlendirici istiyorsanız şiddetli tavsiyemdir 😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval vahide Ç.
Şevval Vahide Ç. · 27 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ayyyyyy çok beğendim ben evimde aleo Vera bitkisi besliyorum ve dalları büyüdükçe kesip cildime sürüyorum bunun sayesinde çiçeğimi kesmekten kurtuldum😂 zaten %96 doğal hiç bir farkı yok :) yapışkanlık hissini de doğal olduğu için bırakıyor çünkü ben çiçeğimden kestiğim zaman da cildim de yapış yapış kalıyor bence bu benim için kötü bişey değil doğal olduğunu daha iyi belli ediyor çünkü jel kıvamın da sadece içinde parfüm var o olmasa da güzel olurdu tam doğal olurdu ama sorun değil etkisi nemlendirmesi herşeyi güzel 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusuna bayıldım. Cildinize sürdüğünüzde ferahlatıcı bir his bırakıyor. Bu özelliğinden dolayı yaz aylarında şu anda kullandığım kremin yerine bunu kullanabilirim. İlk sürdüğünüzde yağışkan bir his bırakacak gibi geliyor ama 2 saniye sonra tamamen geçiyor. Nemlendirme özelliği ise 2 güne kadar devam ediyor. Yani hem yapış yapış olmayıp hem de uzun süre nemli tutması çok hoşuma gitti. Saydam olması da kullanırken tamamen zararsız bir ürün kullanıyormuş algısı veriyor. 😄
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna P.
Aleyna P. · 28 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Garnierin her ürününü severek kullanıyorum. Daha önce yüz temizleme jelini instgram aracılığıyla görüp almıştım ve çok memnun kaldım çevremdeki birçok kişiye tavsiye ettim. Bu ürünü ilk defa denedim. Diğer nemlericilere göre daha güzel bir his bırakıyor cildinizin nefes aldığını hissediyorsunuz. En önemlisi diğerine göre dokusu krem değil jel ve daha yoğun bir his bırakıyor. Yüzde doksan altı doğal içerikli oluşu mükemmel. Bu ürün şimdiden benim vazgeçilmezim oldu. Çevremdeki herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edeceğim bi ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Firdevs C.
Firdevs C. · 32 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Garnier Hyaluronik Aloe Jel, ilk kullanımdan itibaren cildimin susuzluğunu giderip nemlendirdi. Jel dokuya sahip günlük nemlendirici, cilt tarafından anında emildiği için son derece kolay uygulandı. Sonrasında da ardında yağlı bir his bırakmadı. uzun süreden sonra cildim ilk kez nefes almış gibi hissettim.Cildim daha ışıltılı,ferahlamış ve nemli görünüme kavuştu. En güzel tarafı da %96’ya varan doğal içerikler kullanılması. çok başarılı ve etkili buldum ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Y.
Özge Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle Covid-19 salgını nedeniyle hepimizin evlerde zaman geçirmek zorunda kaldığı bu süreçte cilt bakımına daha fazla yöneldik sanırım hepimiz. Tabi ki olmazsa olmazımız nemli ve canlı görünümlü bir cilt :) Garnier hyaluronik aloe jel cildinde yapışkan bir his bırakmadan kolayca emiliyor ve uzun süre nemli kalmasını sağlıyor. %96 doğal içerikli bir ürün olması ayrıca tercih sebebi zaten üstelik bu yaz aylarında cildinizde aloe vera ferahlığını hissetmekte harika :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve G.
Merve G. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ba yıl dım!! Garnier yine süper bir ürün geliştirmiş. Uzun zamandır arayış içindeydim. Kullandığım anda hemen çeksin, yağlı olmasın ve doğal olsun. Ve bu ürün tam aradığım şey ve fazlası resmen. Eşim de kullandı ve çok memnun kaldı. Hatta geçen sabah kokusundan anladım tekrar kullandığını. Tavsiyede bulunacağım. Fiyatını da araştırdım ve çok yüksek olmadığını düşünüyorum. Arkadaşlar, samimi söylüyorum! Gönül rahatlığı ile alıp kullanabilirsiniz. Çok teşekkür ediyorum Denebunu'ya ve Garnier Türkiye'ye.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.