Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Hyaluronik Aloe Jel Garnier Hyaluronik Aloe Jel-badge
amazon-image Garnier Hyaluronik Aloe Jel-badge
Garnier Hyaluronik Aloe Jel

Garnier Hyaluronik Aloe Jel

Garnier Skin  · www.garnier.com.tr
  4.52  (4155 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • Doğal kaynaklı Hyaluronik Asit ve Aloe Vera içeren formülü ile 48 saate kadar nemlendirici etkisi olan yeni Garnier Hyaluronik Aloe Jel, pürüzsüz ve rahatlamış bir cilde kavuşmanızı sağlar.
  • Normal ciltler için uygundur ve yağlı bir his bırakmaz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%26
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aybüke Gülten Ö.
Aybüke Gülten Ö. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle, artık hepimizin daha bir hassasiyetle yaklaştığı temiz içerik konusuna değinmek istiyorum. Artık kimyasallara boğulduğumuz bir dönemdeyiz ve her şeyin en temiz haline ulaşmaya çalışıyoruz. Bu bakımdan zaten bir ürünün ekside olacak özelliği olsa bile benim gözümde artıya geçiyor. Ayrı olarak ilk kez şeffaf, renksiz bir krem kullandım. Daha önce bu şekilde kullandığım makyaj bazları oldu ama krem ilk deneyimimdi. Çok hoşuma gitti. Nemlendirme gayet başarılı. Yapış yapış da kalmadı yüzümde. Bu tip girişimlerin ve yeni ürünlerin artmasını diliyorum. Firmanın eline sağlık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Senem D.
Senem D. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma ciltler için çok güzel bir nemlendirici. Cildim çok daha nemli canlı ve sağlıklı görünüyor. Jel dokuya sahip bu günlük nemlendirici, cilt tarafından anında emildiği için son derece kolay uygulanıyor. Sürdükten sonra herhangi bir yağlılık veya yapışkan bir his bırakmıyor tam tersi pürüzsüz ve rahatlamış hissettim. Ürünün %96 doğal kaynaklı ve vegan olması beni çok memnun etti. Makyaj öncesi çok güzel bir zemin hazırlıyor. Aylardır aradığım sivilce yapmayan yağlı ve yapışkan bir his bırakmadan cildimin sağlıklı görünmesini sağlayan nemlendiricimi buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Busena K.
Busena K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ulaştığından beri günlük nemlendirici olarak kullanıyorum. İlk birkaç kullanımda bile gerçekten cildimi yumuşacık yapıp rahatlatmasından çok etkilendim. Sivilce yapmadı. Çok çok az bir ürün bütün yüzüme yetiyor ve çok hızlı emildiği için yapış yapış bir his bırakmıyor. Nemlendirmesi bana çok yeterli geldi. Emilim sonrasında cildimde çok rahatlamış bir his oluşuyor. Ben maske gibi kullanmayı denemedim ama üründen bir günlük nemlendirici olarak inanılmaz memnun kaldım. Kesinlikle elimdeki ürün bittikten sonra satın almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanım Ayşe S.
Hanım Ayşe S. · 28 · Osmaniye
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aleoveranın mucizevi etkisini cildimde hissetmrk beni gerçekten çok mutlu etti. Ürünün jel yapıda olması harika bir özellik. Asla yapışkanlı bir his bırakmıyor. Tamamen cildiniz tarafından emiliyor ve 48 saat boyunca cildi muazzam şekilde nemlendiriyor. Bu sayede cildinizin pürüzsüzlüğü tüm gün size enerji veriyor ve aynaya baktığınızda mutlu olmanızı sağlıyor. Özellikle cildimin çok çok kuru olmasından dolayı şikayetçiyken bu ürün benim 1 numaralı favorim oldu. Herkese tavsiye ederim. Teşekkürler Garnier ❤️ Teşekkürler denebunu.com ❣️✨💫
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hayrun Nisa A.
Hayrun Nisa A. · 28 · Şırnak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kullanmadan önce yüzüm biraz pürüzlüydü. Yatmadan önce yüzümü yıkayıp başka nemlendirici ile nemlendiriyordum ama bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri yüzümde bir pürüzsüzlük oluştu çok mutlu oldum ayrıca yüzümde yanma hissi oluyordu önceden ama şimdi bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri yanma hissetmiyorum. Ben çok beğendim sabah ve yatmadan önce kullanıyorum artık o benim başucu kremim çok memnunum. Yüzümü çok güzel yumuşattı çok hoşuma gitti kısaca. Herkese tavsiye ediyorum ve bence herkesin başucu kremi olmalı. Sağlıcakla kalınn💕💕💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elmas B.
Elmas B. · 34 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk sürüldüğü andan itibaren etki ettiğini hissettim. Özellikle gece yatmadan önce denedim tüm gece yüzümde durup etkisini daha net görebileyim diye ve sonuca kendimde inanamadım elinize aldığınızda sanki yapışkanlık hissi verecekmiş gibi fakat yüzünüze uygulamaya başlayınca o hissin yerine nemlendirici krem sürüyormuş gibi hissetmek güzel bir duygu aleo veranın kendisini sürdüğümde rahatsızlık veriyordu fakat bu kremde rahatsızlık yerine ferahlama gelmesi mükemmel bundan sonrası elimdeki ürün bitmeden temin edeceğim bir ürün kesinlikle herkese tavsiye edebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elveda A.
Elveda A. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duş sonrası yüzümde oluşan kuruluğu ve soyulmayı nemlendirici bir krem ile yatıştırmaya çalışıyordum. Ancak nemlendirici krem yüzümde yağ birikmesine sebep oluyordu. Garnier'in bu ürününü ise yine duş sonrası kullanıyorum fakat ilk sürdüğümde yüzümde yapış yapış bir his bıraksa da birkaç dakika içinde bu his geçiyor ve yüzümü yağlandırmadan nemlendiriyor. Hem de bu nemlilik bir sonraki duşuma kadar devam ediyor. Üzerinde yazdığı gibi 48 saat etkili oldu benim üzerimde. Çok memnun kaldım. Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Kokusu da dokusu da çok güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gönül E.
Gönül E. · 25 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildimin ilk defa ihtiyaç duyduğu neme kavuştuğunu hissetim.önceden kullandığım nemlendiriciler maksimum 4 saat nemlendiriyodu faka garnierin bu ürünü dün gece kullanmama rağmen hala etkisini sürdürüyoe bu benim için çok önemli bir faktör:) asla sivilcelenme yapmadı:) etkisini sürdükten 20 25 dakika sonra göstermeye başlıyor sürdükten hemen sonra yapış yapış bir his oluyor ama kısa sürede hemen emiliyor ve yapış yapış his yok oluyor:) bu nemlendiricinin yerini kolay kolay başka bir nemlendiriciye vermicem gibi gözüküyor:) Teşekkürler denebunu ekibi beni bu ürüle tanıştırdığınız için🌸🌱
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül K.
Ayşegül K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü her akşam uyumadan önce kullandığım yüz temizleme suyumun ardından kullandım.Sürdüğüm jeli yüzüme iyice yedirdikten sonra cildimde birkaç dakikalık bir yapışkanlıktan sonra cildim yumuşamaya başladı.Sabah uyandığımda ise parlak ve yumuşak bir ciltle karşılaşmak beni mutlu etti.Ürünü dört gün üst üste uyumadan önce kullandım ve şu anda cildimin pürüzsüz bir hal aldığını hissedebiliyorum.Tekrar teşekkürler dene bunu bizleri böylesine güzel bir ürünlr tanıştırdığın için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusuna bayıldım. Cildinize sürdüğünüzde ferahlatıcı bir his bırakıyor. Bu özelliğinden dolayı yaz aylarında şu anda kullandığım kremin yerine bunu kullanabilirim. İlk sürdüğünüzde yağışkan bir his bırakacak gibi geliyor ama 2 saniye sonra tamamen geçiyor. Nemlendirme özelliği ise 2 güne kadar devam ediyor. Yani hem yapış yapış olmayıp hem de uzun süre nemli tutması çok hoşuma gitti. Saydam olması da kullanırken tamamen zararsız bir ürün kullanıyormuş algısı veriyor. 😄
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.