Estée Lauder Revitalizing Supreme+ Çok Amaçlı Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Krem
Cildiniz hepsine sahip olabilir: Sıkılaşmış, toparlanmış ve aydınlık bir cilt görünümü.
Özel Moringa ve YENİ Özel Hibiscus Sabah Çiçeği özlerini içeren güçlü teknolojiden yararlanan bu ipeksi yumuşaklıkta, derinlemesine besleyici krem; cildi nemle sarar, cildin bariyerini güçlendirirken yaşlanmaya karşı güçlü faydalar sağlar.
Formülümüz, cildin daha sıkı hissetmesine, daha gergin görünmesine ve cildin gücünü yeniden canlandırmaya yardımcı olmak için doğadan güç alan içeriklerimizi Kollajen Arttırıcı Teknolojimizle birleştirir.
Daha kalkık bir görünüm için sıkılığı, yoğunluğu ve esnekliği önemli ölçüde geliştirir. Çizgilerin, kırışıklıkların ve yeni formülü sayesinde boyun çizgilerinin görünümünü azaltır. Cilt daha güçlü, parlak, derinlemesine nemlenir ve yeni, sağlıklı görünen bir canlılık ile parlar.
Nasıl kullanılır?
Sabah ve akşam yüz ve boyun üzerine uygulayın. Onarım sonrası serum idealdir.
Puan dağılımı
Kivami ve kokusu harika, gece yatarken sürüp sabaha yeni nemlenmis gibi uyanıyorsun. Minnacik parça yetiyor.yillardir aradığım kremi buldum
İlk tepkiler olarak gayet iyi fakat ilk defa kullandığım için deneyim süresinde olduğumu söyleyebilirim. Umuyorum ki beklentilerimden çok daha iyi olacak.
Boyut olarak makyaj çantasında kullanabileceğiniz bir ürün. Yapısı hissiyatı herhangi bir alerjik etki bırakmaması çok güzel. Severek kullanıyorum
İlk kullanımdan itibaren pürüzsüz güzel bir görüntü bırakıyor nemlendirme derecesi çook yüksek üstelik yağlı cildimi daha da yağlandırmadan
cildimde kadife gibi duruyor, düzenli kullanımda mutlaka pozitif etkisi de olacaktır. yalnız, keşke koruma jelatini vs bir şeyi olsa, insanın aklına her şey geliyor...
çok sevdiğim bir marka, beni hayal kırıklığına pek uğratmadı açıkcası. yoğun yapıda bir krem ancak kesinlikle yağlı değil aksine çabuk emiliyor ve cildi yumuşacık yapıyor. mükemmel…
Bir süre kullandıktan sonra gerçekten ince kırışıklıklara, mimik çizgilerine etki eden onları hafifletecek bir ürün. Mutlaka kullanılmalı
Gerçekten yoğun bir yapısı var cildi çok güzel besliyor ve az miktarda almanız bile yeterli, sadece kokusu biraz fazla yoğun geldi bana, sanki parfümlü gibiydi.
Çok güzel üst düzey bir nemlendirici, daha önceki serilerinde gece kremi yoktu sanırım bunun var onu da ayrıca denemeyi dört göZle bekliyorum.
İçeriği çok zengin olduğu için tercih ediyorum. Daha önce de kullanmıştım. Çoğu cilt tipine uyabilir, anti aging etkisini kullandıkça görebilirsiniz


