Estée Lauder Revitalizing Supreme+ Çok Amaçlı Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Krem
Cildiniz hepsine sahip olabilir: Sıkılaşmış, toparlanmış ve aydınlık bir cilt görünümü.
Özel Moringa ve YENİ Özel Hibiscus Sabah Çiçeği özlerini içeren güçlü teknolojiden yararlanan bu ipeksi yumuşaklıkta, derinlemesine besleyici krem; cildi nemle sarar, cildin bariyerini güçlendirirken yaşlanmaya karşı güçlü faydalar sağlar.
Formülümüz, cildin daha sıkı hissetmesine, daha gergin görünmesine ve cildin gücünü yeniden canlandırmaya yardımcı olmak için doğadan güç alan içeriklerimizi Kollajen Arttırıcı Teknolojimizle birleştirir.
Daha kalkık bir görünüm için sıkılığı, yoğunluğu ve esnekliği önemli ölçüde geliştirir. Çizgilerin, kırışıklıkların ve yeni formülü sayesinde boyun çizgilerinin görünümünü azaltır. Cilt daha güçlü, parlak, derinlemesine nemlenir ve yeni, sağlıklı görünen bir canlılık ile parlar.
Nasıl kullanılır?
Sabah ve akşam yüz ve boyun üzerine uygulayın. Onarım sonrası serum idealdir.
Puan dağılımı
kullandığım diğer kremlerde sevmediğim şey yapışık ve yağlı his bırakmasıydı aynı zamanda kısa zaman sonra hiç sürmemişsin gibi kuruluk yaşamaya devam etmemdi. bu ürün hem gerçekten nemlilik hissettiriyor, yumuşak yapıyor ama asla yağlı his bırakmıyor. teşekkürler
Ürün güzel bir şekilde nemlendiriyor. 40 yaş üzeri için kırışıklık giderici özellikli değil ancak nemlendirici olarak kullanılabilir. Yeni oluşan ince çizgileri olan satın alırsa daha memnun kalabilirler.
Bu ürün ince çizgileri zamanla açıyor ve aynı zamanda nemlendirmesini çok başarılı buluyorum. Gözlerimin çevresinde asla bir alerjik reaksiyona sebep olmadı. Aynı zamanda antioksidan içerikli olması hoşuma gidiyor.
yağlı bir yapısı yok. Cildimde rahatlama hissettim. Sabah evden çıkarken kullanıyorum gece için kullandığım ayrı bir ürün var. yeni başladım ama dokusu yapısı hoşuma gitti. Alerjen bir cilt tipim olmasına rağmen iyi geldi.
Ürünün kokusu çok hoş cildime sürdügümde ise yumuşacık ve yenilenmiş hissediyor sanki cildimi aydınlattı beyazlattı tavsiye ederim bence denemelisiniz kırışıklık için ise ben etkili olcagını düşünüyorum
Üründen çok memnun kaldım, derinlemesine nemlendirme sağlıyor. Uygulamadan sonra yüzde kalıntı ya da ağırlık hissi kalmıyor. Karma cilt yapım olduğu için bazı ürünler yağlanma yapıyor, bu üründe olmadığı için çok mutluyum!
Ürünün kokusu dokusu muhtesem zaten kalitesini ilk kullanımda dark ediyorsunuz sabah kalktıgımda cildime aydınlık bir görüntü veriyor çok iyi nemlendiriyor
Ürünü iki haftadır kullanıyorum.Kisa süreli kullanımda bile cildime canlılık kazandırdı.Uzun süreli kullanımda yaşlanma karşıtı bir krem olmasını da sevdim.
Özellikle yeni oluşan kırışıklıklar ve çizgilerin oluşumunu ve azaltımını sağlıyor veyenilenme sağlıyor. yaz ayları için asla rahatsız etmeyen bir ürün.
Yoğun nemlendirici özelliği cildime iyi geldi,cildimi toparladi tabi daha fazla kullanmak gerekir,(yaş 36) memnun kaldım tavsiye ederim


