Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü
amazon-image
Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü

Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü

Elidor  · www.elidor.com.tr
  4.69  (698 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Elidor ile saç terapisine hazır mısın? İşte Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü! Saçların dış etkenlerden zarar gördüğünde, ihtiyaç duydukları besinleri ve güçlendirici öğeleri kaybederler. Artık endişelenmene gerek yok! Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü, Hidrolize Keratin, E Vitamini ve Marula Yağı ile zenginleştirilmiş özel bir formüle sahiptir. Bu formül, saçın keratin tabakasını besleyerek güçlendirir ve aynı zamanda saçın elektriklenmesini önlemeye yardımcı olur. Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü, saçlarına ipeksi yumuşaklıkta bir dokunuş kazandırır. Saç tellerini derinlemesine besler ve pürüzsüz bir görünüm sağlar. Günden güne saçların daha güçlü daha sağlıklı ve parlak bir görünüm kazanır. Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü, mis kokulu ve yumuşak bir süt kıvamıyla saçlarını şımartır. Saçlarını beslerken kendini rahatlamış ve tazelenmiş hissetmeni sağlar. 

Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü, yenilenmiş ve canlı saçlarınla her gün kendini özel hissetmen için tasarlandı. Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi ile 4 adımda mükemmel pürüzsüz saçlar! 

Özellikler: 

• Besleyici formül: Saçları besler ve güçlendirir. 

• UV ışınlarının sebep olduğu yıpranmalara karşı korur. 

• İpeksi yumuşaklık: Saçlara ipeksi bir dokunuş kazandırır. 

• Sağlıklı ve parlak görünüm: Saçları daha sağlıklı ve parlak hale getirir. 

• Rahatlatıcı ve tazelenmiş his: Kullanımı sırasında rahatlama sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%16
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

NAZLI E.
Nazli E. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
• Besleyici formül: Saçları besler ve güçlendirir. • UV ışınlarının sebep olduğu yıpranmalara karşı korur. • İpeksi yumuşaklık: Saçlara ipeksi bir dokunuş kazandırır. • Sağlıklı ve parlak görünüm: Saçları daha sağlıklı ve parlak hale getirir. • Rahatlatıcı ve tazelenmiş his: Kullanımı sırasında rahatlama sağlar.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve e.
Merve E. · 33 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü reklamlarda gör.üstüm. acaba mı? diye soru işareti belirdi. daha sonra denebunu uygulamasinda gorünce alıp denemek istedim. sonuç iyiki almişim. ıslak saca uyguladim ve kolay taramayi sagladi. elektriklenme yok karısma yok. saçlarım hem daha da düz hemde yumuşak oldu. bundan sonra vazgecilmezim olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ince telli, elektriklenen, uçları kuru, dipleri yağlı bir saç derisine sahibim. ürünü set olarak kullandım. öncesinde şampuanı ve kremini kullandım, hepsi çok güzel kokuyor. saçlarım yumuşacık oldu. bakım sütü saça parlaklık veriyor. kolay taranmasını sağlıyor, ağırlık-yağlanma yapmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Y.
Beyza Y. · 27 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kabarık saçlar için güzel saçı yumuşatıyor ben keratin bakım yaptırdım ve bu setebaşladım sadece tek başına belirgin sonuç almak zor ama set kullanınca birde keratinin üstüne saçlarım çok güzel oldu kuru ve kabarık saçlı biriydim yumuşatti kabarması gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 33 · Bayburt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuan, saç kremi ve saç bakım sütünü beraberinde kullandım. Kokuları çok hoş, saçlarımı yumuşacık yaptı ve hepsinden önemlisi kurutma esnasında sadece tarayarak saçlarımı düzleştirdi. Hacim konusunda şüphelerim vardı, ancak harika hacim veriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur D.
Edanur D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kardesim denedi. Saclari kolay sekil alan bir bir aç tipi degil. Komple seriyi kullanmaya basladi. ilk kullanimda bile sacinin oncekilere gore biraz daha kolay sekil aldigini iletti. Duzenli kullanimda etkisinin daha iyi olacagini dusunuyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Seri şeklinde kullanığım için ayrı ayrı yorum yapamayacağım ama seri şeklinde kullanınca oldukça başarılı, kabarıklığı elektriklenmeyi kesti ve yumuşacık oldu saçlarım. Kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceylan e.
Ceylan E. · 29 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
duştan sonra saçlarımda kullandığımda tararken kolaylık sağladığını saçlarımın elektriğini aldığını yumuşattığını ve çok güzel koktuğunu keşfettim henüz serumu kullanmadım ama eminim daha iyi sonuçlar elde edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem K.
Gizem K. · 31 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım çok yıpranmıştı bu süt sayesinde hem saçlarımı onardı hem de saçlarımı ısıya karşı korudu ve dümdüz yaptı kokusu da o kadar güzel ki kullandığımda saçlarım mis gibi kokuyor. Stok yapılmalık bir ürün almalısınız kesinlikle
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcin K.
Burcin K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Set halinde ilk kez kullandım gerçekten çok memnun kaldım saçlarım kıvırcık , boya ve gönder dolayı da çok yıpranmıştı saçımı hem besledi hemde inanılmaz bir parlaklık verdi kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.