Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü
Elidor ile saç terapisine hazır mısın? İşte Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü! Saçların dış etkenlerden zarar gördüğünde, ihtiyaç duydukları besinleri ve güçlendirici öğeleri kaybederler. Artık endişelenmene gerek yok! Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü, Hidrolize Keratin, E Vitamini ve Marula Yağı ile zenginleştirilmiş özel bir formüle sahiptir. Bu formül, saçın keratin tabakasını besleyerek güçlendirir ve aynı zamanda saçın elektriklenmesini önlemeye yardımcı olur. Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü, saçlarına ipeksi yumuşaklıkta bir dokunuş kazandırır. Saç tellerini derinlemesine besler ve pürüzsüz bir görünüm sağlar. Günden güne saçların daha güçlü daha sağlıklı ve parlak bir görünüm kazanır. Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü, mis kokulu ve yumuşak bir süt kıvamıyla saçlarını şımartır. Saçlarını beslerken kendini rahatlamış ve tazelenmiş hissetmeni sağlar.
Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi Sıvı Saç Bakım Sütü, yenilenmiş ve canlı saçlarınla her gün kendini özel hissetmen için tasarlandı. Yeni Elidor Brezilya Keratin Terapisi ile 4 adımda mükemmel pürüzsüz saçlar!
Özellikler:
• Besleyici formül: Saçları besler ve güçlendirir.
• UV ışınlarının sebep olduğu yıpranmalara karşı korur.
• İpeksi yumuşaklık: Saçlara ipeksi bir dokunuş kazandırır.
• Sağlıklı ve parlak görünüm: Saçları daha sağlıklı ve parlak hale getirir.
• Rahatlatıcı ve tazelenmiş his: Kullanımı sırasında rahatlama sağlar.
Puan dağılımı
kolay tarama, yumuşaklık ve parlaklık veriyor. kokusu da çok güzel. annem için aldım tüm seriyi kullandı önce ve sonra fotoğraflarını ekledim bakabilirsiniz.
kuaförde keratin yaptırmaya son! evde sadece 1 saat kadar bir süre içinde çok basit bir tarak ve fön makinası ile yumuşacık Işıl Işıl saçlar hayal değil :) sarı ve yıpranmış olmasına rağmen harika oldular 🥹❤️🫶🏻♥️
saçlarımı dümdüz yaptı elektiriklenme girdi yumuşacık ve çok güzel kokuyor.
Ürüne gerçekten bayıldım ilk öncesinde yiğenimde gördüm bi denemek için kullanıyım dedim bişi diyim mi iyi kide kullanmışım bol keseli duşumdan çıktıktan sonra saçlarıma sıktım sonrasında bi sigara içene kadar havluyla sardım açtım taradım saçımı o sırada burnuma gelen koku♥️ kolayda taranıyo bu arada saçlarım omreli olmasına ragmen sonrasında kuruttum asla düzleştiriceye gerek kalmadı bu konuda ciddi ve netim inanılmaz güzel adeta bebeğim oldu ♥️🥰👍🏻
Çok beğendiğim bir ürün oldu. Serinin diğer ürünlerini daha deneyimleyemedim fakat bu ürün vadettiği şeyleri kesinlikle karşılıyor. Saçımı çok daha kolay tarayabiliyorum ve miiisss gibi kokuyor. Kokusu gün içinde saçınızdan gitmiyor. Bu konuda kesinlikle çok başarılı. Elektriklenmeyi de önlüyor fakat bu özelliğini çok da yeterli bulduğumu söyleyemem. Yine de bittikçe alabileceğim ürünler arasına girdi :)
Diğer ürünleri ile beraber kullanıyorum. Yıllardır aradığım ürünleri buldum. Özellikle kış aylarında saçlarım çok elektrikleniyordu ama bunlar sayesinde elektriklenmesi geçti. Çok daha kolay düzleştirebiliyorum artık saçlarımı. Keratin bakımı uygulamasıda saçlarınızın yıpranmasını önlüyor ve saçlarınızı besliyor. Çok memnun kaldım🫶🏽
Klasik diğer saç açma bakım sütleri ile karşılaştırdığınızda ilk kullanımda bile farkı görüyorsunuz saçınıza sıktıktan sonra tarama sırasında hem saçınız mis gibi kokuyor hem de kolaylıkla saçınız ne kadar karışık olsa da açılıyor tüm seriyi kullanmanın da tabii ki faydası olduğunu düşünüyorum ama bence en güzel kokuya sahip serilerden bir tanesi
Saç yapım ince telli, düz, karışmaya ve çabucak elektriklenmeye müsait, saç uçlarım oldukça kuru. Ürünü çok beğendim. Saçlarım kolaylıkla tarandı, karışmayı azalttı, fönlü gibi bir görüntü oluştu. Ürün saçlarımı ağırlaştırmadı, dolgunluk (saç tellerimin kalınlaşması gibi) bir hissiyat oldu. Tavsiye ederim. Muhakkak bitince yenilerim.
Zaten iyi bildiğim bir üründü.. Parfüm ve deodorantın dışında saç ürünlerinin kokusunun insana çok "duru" bir imaj bıraktığını düşünüyorum. Parfümü mis gibi kokan elbette hoş ancak saçları kokan kadın bence apayrı bir durulukta.. Memnun kaldım, daima da kullanacağım :)
Normalde saç ürünleri konusunda çok hassasım. Ancak sosyal medya platformlarında bu kadar önerilen bir ürün olunca şans vermek istedim. Ve o kadar memnun kaldım ki. İnce telli çabucak dolaşan saçlarımı kolaylıkla açtı, parlaklık verdi. Mutlaka deneyin pişman olmazsınız.


