Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor 7/24 Keratin Onarıcı Etki Şekillendirici Saç Bakım Kremi
amazon-image
Elidor 7/24 Keratin Onarıcı Etki Şekillendirici Saç Bakım Kremi

Elidor 7/24 Keratin Onarıcı Etki Şekillendirici Saç Bakım Kremi

Elidor 
  4.73  (2206 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Elidor 7/24 Onarıcı Etki Şekillendirici Bakım Kremi, yenilenen besleyici ve nemlendirici formülü ile ilk kullanımdan itibaren yıpranmış* saçlarının onarılmasına ve şeklinin daha uzun süre korunmasına yardımcı olur. Böylece gün boyu güçlü ve şekilli saçlar seninle olur!  

Nasıl Kullanılır?

Saçının uzunluğuna göre gerekli miktarda ürünü avucunun içine sık ve yay. diplerine değidirmeden nemli saçlarının boy ve uçlarına eşit miktarda uygula. Saçını tara ve dilediğin gibi şekillendir. Durulama gerektirmez.

*saç yüzeyindeki yıpranma

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%16
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Betül E.
Betül E. · 32 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden elidorun normal bakım kremini kullanıyordum harika bi yumuşaklık katmıştı saçlarıma fakat bu ürün daha da güzelmiş saçlarım doğumdan sonra çok döküldü ve zayıfladı inceldi 3 haftadır düzenli kullanımda gözle görülür fark kattı çevremdende olumlu tepki aldım böyle bişey beklemiyordum okadar mutluyum ki kesinlikle devam edeceğim bir ürün oldu benim için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve nur A.
Merve Nur A. · 26 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha kutusunu açmadan kokusu burnuma kadar geliyordu Kokusuna bayıldım ve hemen denedim saçlarım düz olmasına rağmen çok kolay şekkillendirebildim Keratin içerdiği için saçlarımı daha dolgun parlak canlı göründüğünü hissetttim bitmeden hemen yenisini alacağım arkadaşlarımada bu ürünü önereceğimmm...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem P.
Gizem P. · 28 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçları sürekli boyalı biri olarak aşırı yapranmış saçlarımı 5 günde kendine getirdi saçlarımda gözle görülür bir etkisi var saça başka birşey kullanmanıza gerek kalmadan saç açıcı özelliği var sayesinde saçlarımı kolay tarandı ve saçlarım kıvırcık olmasına rağmen kurudukça saçlarım kabarmadı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse Y.
Buse Y. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce saçıma maşa yaptıktan sonra uygulamıştım ve çok hoş ve daha doğal bir görünüm kazandırmıştı. Deneme ürününü de banyodan sonra hiçbir işlem uygulamadan elimle saçımı şekillendirerek uyguladım. Saçıma hacim kazandırdı ve daha sağlıklı bir görünüm sağladı. Kokusu da hoş :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra P.
Büşra P. · 30 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar memnun kaldım ki saçlarım yumuşacık ve çok parlak tek kelimeyle gözüm kapalı seçeceğim bir urun özellikle saçımda bıraktığı o kokusu ve dokusu mükemmel deneyecek arkadaşlara sidettle oneriyorum saclarim olduğundan daha dolgun teşekkürler elidor böyle bir ürün çıkardığın için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece gul D.
Ece Gul D. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğumdan sonra saçlarıma bakamadım. Hatta kestirmek zorunda kaldım. Çok yıpranmis saç tellerim vardı ben de bunun için ürün almak istiyordum bu marka bu ürün gerçekten ilaç gibi geldi. Kullandıktan sonra saçlarım daha güçlü ve parlak olmaya başladı kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze P.
Gamze P. · 26 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle cok guzel bir kokusu var saclarin kolay şekil almasını sağladı diğer kremler gibi sacta yapis yapis bir his birakmadi bekledigimden de guzel bir ürün.Saclari şekil verirken içindeki keratin bakimi ile saca bakim yapiyo .Tesekkur ederim bana boyle bir ürünu deneme firsati verdiginiz için ilk isim bu üründen almak olacak:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yonca T. V.
Yonca T. V. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başta tereddüt etrim doğrusu. Saclarda yağlanma gibi etkileri olur diye ama olmadi. Cok memnun kaldim. Hem yumuşak saçlar hem de tatmin edici sekil vericilik. Uzun saçlar dışında kisa saca yakın olanlar içinde uygun eşimde çok beğendi. Kokusuda hafif ve rahatsiz etmiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Y.
Elif Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyalı saçlara kesinlikle çok iyi gelen ürün. Boyanın verdiği o sertlik hissini düzenli kullanımda yok ediyor kokusu harika duştan sonra saçlarım hafif ıslakken avuç içimin yarısı kadar sıkıyorum saç uçlarıma iyice yediriyorum saçlarımı yumuşatıyor kokusu bile gitmiyor saçlarımdan
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda Y.
Selda Y. · 34 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce adını hatırlamadıgım ama bir çok ürününü severek ve güvenerek kullandığım bir marka. Tereddütsüz kullandığın bu ürünle kıvırcık olan saclarım doğum sonrası ilgilenemediğim saçlarıma eski doğal parlaklığını ve şeklini tekrar geri getirdi. Teşekkürler Elidor 🙏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.