Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor 7/24 Keratin Onarıcı Etki Şekillendirici Saç Bakım Kremi
amazon-image
Elidor 7/24 Keratin Onarıcı Etki Şekillendirici Saç Bakım Kremi

Elidor 7/24 Keratin Onarıcı Etki Şekillendirici Saç Bakım Kremi

Elidor 
  4.73  (2206 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Elidor 7/24 Onarıcı Etki Şekillendirici Bakım Kremi, yenilenen besleyici ve nemlendirici formülü ile ilk kullanımdan itibaren yıpranmış* saçlarının onarılmasına ve şeklinin daha uzun süre korunmasına yardımcı olur. Böylece gün boyu güçlü ve şekilli saçlar seninle olur!  

Nasıl Kullanılır?

Saçının uzunluğuna göre gerekli miktarda ürünü avucunun içine sık ve yay. diplerine değidirmeden nemli saçlarının boy ve uçlarına eşit miktarda uygula. Saçını tara ve dilediğin gibi şekillendir. Durulama gerektirmez.

*saç yüzeyindeki yıpranma

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%16
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Onarıcı etkisini henüz görmesem de saçıma gerçekten iyi geldi. Özellikle de saç uçlarımdaki yıpranmış görüntüyü alma ve saçımın daha kolay şekillenmesinde konusunda etkili oldu. Saçım uzun olduğu için boyadan kaynaklanan yıpranmalara ve duştan sonra nemli saçımın daha kolay açılıp şeklini korumasında yardımcı oldu. Üstelik üründen çok fazla kullanmadan bu sonuca ulaştım. Ayrıca kokusu da saçta oldukça kalıcı. Son derece fetah ve kalıcı kokusuyla son zamanlarda en beğendiğim saç ürünlerinden biri oldu benim için. Teşekkürler Denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Tiryaki
Gülşah Tiryaki · 31 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elidor benim hayatım aslında kendimi bildim bileli hani şu pembiş kutuda ki şampuanı ve onun yanında minik saç kremi varya heh iste onlar benim bebeklerim:) Gelelim onarıcı şekillendirici kremine bişey bu kadar mı harika olur ben neden daha önce almadım ki denemedim ki diye kendime hesap sordum nasıl heyecanlandım şuan anlatırken kullananlar bıraktığı etkiyi bilir sacları ağırlaştırmıyor asla farkli bir his vermiyor ayrıca ancak kullanınca anlaşılıyor ki saçıma harika şekil verdim dalgalı saç düz saç ne olursa olsun şekil severler demeli çünkü kimin saçları önemli değil ki ;) canım Elidor!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım duşdünyası hep kabarır çok rahatsız eden bir görüntü oluşur.bu ürünü duştan sonra saçlarım hafif nemliyken denedim ve sonuç mükemmel.kabarmadan dolgun bir görünüm sağladı.hem de saçlarım yumuşacık oldu.en güzel özelliği durulamaya gerek yok.10 saniye sür şekillendir.kokusu da çok güzel bayıldım.denemek icin kuru saclarima da sürdüm onda da sonuc mukemmel at cantana taşı her daim yaninda dursun.bu ürünü bundan sonra kullanırım.herkese tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur M.
Nur M. · 39 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım kalın telli gür ve röfleli düşünün bakımının ne kadar zor olduğunu şekil alması zor ve sürekli kabarıyor farklı yağlar kullanmama rağmen duzlestirtikten yada fön den sonra tekrar kabariyordu bu ürünü kullandıktan sonra aldığı şekli daha uzun süre sabit kaldığını farkettim saç ucu kırıklarım içinde onarıcı etkisini zamanla gozlemleyecegim suanlik memnunum uzun bir zaman kullanacağım gibi gözüküyor ayrıca saçtaki kokusu ve kalıcılığı müthiş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevcan S.
Sevcan S. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Selamlar , Bu ürünü daha önce duymuştum denebunu.com sayesinde kullanma imkanım oldu çok teşekkürler.Saclarim kırıkla dolmuştu resmen.Bana gönderilen ürün de keratin ve cayagaci yağlı olduğu için büyük avantajim oldu.Ben banyo sonrası uyguladım ürün yıpranmış saçlarımı anında onardı yumuşacık yaptı.Ayrica durulamaya da gerek kalmıyor .Cok memnun kaldım muhtesem bir ürün .TEŞEKKÜRLER denebunu.com . TEŞEKKÜRLER Elidor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül E.
Betül E. · 32 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden elidorun normal bakım kremini kullanıyordum harika bi yumuşaklık katmıştı saçlarıma fakat bu ürün daha da güzelmiş saçlarım doğumdan sonra çok döküldü ve zayıfladı inceldi 3 haftadır düzenli kullanımda gözle görülür fark kattı çevremdende olumlu tepki aldım böyle bişey beklemiyordum okadar mutluyum ki kesinlikle devam edeceğim bir ürün oldu benim için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zahide D.
Zahide D. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel bir yapısı var. Saçıma istediği yumuşaklığı verebiliyor. Dün geldi ama gelir gelmez hemen deneyip çok memnun kaldığım bir ürün artık yeni saç bakım kremi olarak kullanacağım bir ürün denebunu.com ailesine bu ürünü denemem için bana fırsat sunduğu için teşekkür ederim ve bunun gibi başka ürünlerde denememe fırsat vereceği için çok mutluyum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mevlüde K.
Mevlüde K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun saçlara sahibim ve uçları için serum kullanıyorum aksi halde saçlarımı taramak benim için eziyetli bir durum oluyordu ürünü üzeründeki talimatlara göre saçlarıma uyguladım tararken bile farkı gördüm işimi kolaylaştırdı normalde dalgalı saçlarım var tararken düzleşti bunun için farklı bir malzeme kullanmadım ve bu hoşuma gitti elimdeki bittikten sonra tekrar alabilirim...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma K.
Fatma K. · 24 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda hafif dalgalar var ve jöle gibi sertleştirmeden şekil verdi. Önceden kullandığım saç şekillendiricileri gibi ağırlaştırmadan bakım ve onarım yaptı. Ayrıca içinde bulunan çay ağacı kokusu beni mest etti saçlarım bütün gün mis gibi koktu :)) bittikçe alacağım ürünlerden biri oldu. Yapısı, kokusu, etkisi benim isteklerim için çokk güzel.🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi K.
Sevgi K. · 29 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten kokusu bıraktığı yumuşaklık harikaydı kıvırcık sacliyim ve saçlarım çok çabuk karışır hep keçe gibi topak topak olur ve tararken canımı acıtırdı . Ama bu ürün harikaydı kolayca açtı saçlarımı durulama gerektirmediği için hemen uyguladım sonuç görülmeye değer herkese tavsiye ederim iki gündür hiç bir karışma yok sacimda ve harika kokuyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.