Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dove Yoğun Onarıcı 1 Min Serum Bakım Kremi
amazon-image
Dove Yoğun Onarıcı 1 Min Serum Bakım Kremi

Dove Yoğun Onarıcı 1 Min Serum Bakım Kremi

Dove Hair 
  4.67  (2636 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Şimdiye kadar ki en güçlü Dove Yoğun Onarıcı 1 Dakika Serum Bakım Kremi; yoğun ve etkili formülüyle saçlarınıza yoğun bir bakım yapar. Saçlarınızı anında onarır ve yıpranmalara karşı korur. Zayıflamış ya da yıpranmış olan saçlarınızı derinlemesine besler ve içten dışa onarır. Kırılmaların gözle görülür etkilerini sadece 1 dakikada hafifletir.

Özellikler:

·   1 dakikada yıpranmaya karşı onarım, koruma, önlem.

·   Yoğun ve etkili formüle sahiptir.

·   Saçların kolay açılmasını sağlar.

·   Saçları dökülmelere karşı korur.

·   Dove ürünlerinin hayvanlar üzerinde denenmediği PETA tarafından onaylanmıştır.

Nasıl kullanılır?

Günlük saç kremi ile birlikte veya yerine kullanın. 1 dakika boyunca saçınızda bekletin ve durulayın. Saçlarınızın hızlı ve yoğun nemlenmeye ihtiyaç duyduğu sıklıkta kullanın. Göz ile temas halinde bol su ile durulayın. Doğrudan güneş ışığından uzak, serin bir yerde saklayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%20
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özlem A.
Özlem A. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
benim gibi sürekli düzelttiririm kullanan ve dön çektiren dolayısıyla saçları yıpranan biri için mucize gibi bir ürün. Bugün ikinci kez kullandım ve saçlarım ipek gibi. sönük ve cansız görünmüyor. kuaförde düzenli bakım yaptırıyordum artık daha az giderim. etkisi inanılmaz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar Ö.
Pınar Ö. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
normalde aşırı yağlı bir saç yapım var bu tip kullandığım ürünler ağırlaştırıyor ve hızlı yağlanmaya neden oluyor ama bu ürün asla yağlandırmadu, kolay tarıyorum, elektriklenmiyor, resmen bayıldım, bu arada 5 yaşındaki kızıma da kullandım, banyo sonrası taramayla açılmayan saçları mis gibi açılıyor 🥹
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müzeyyen K.
Müzeyyen K. · 28 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bi dakika da saçı yumuşatıp onarması çok iyi hem de saçı ağırlaştırmadan ve saçlarım kuruduktan sonra bile çok nemli saçlarımı hem yumuşacık yaptı hemde parlak sağlıklı ve canlı görünmesini sağladı saçlarıma dokunmalara doyamıyorum kokusu da çok güzel şans verebilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güneş Ç.
Güneş Ç. · 22 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarım dönem dönem çok sert oluyor ve bu zamanlarda onarıcı kremler kullanıyorum ama daha önce bu ürünü hiç kullanmamıştım düzenli kullandıktan sonra etkisi çok daha belli oldu ben gerçekten çok fazla tavsiye ediyorum bu ürünü sürdüğünüz an saçınızı yumuşacık yapıyor ve hiç ağırlaştırmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ayşenur y.
Ayşenur Y. · 34 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle bayıldim ürüne. daha önce şampuanini kullanmistim o da çok iyi gelmişti saçlarima. kullandiktan sonra mukemmel yumuşacik ipeksi bir saç yapisi oluşturdu, normalde saçlarim zor açilir, cok kolay açilmasini sagladi.kesinlikle alacagim ürunlerim arasina girdi. herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihal C.
Nihal C. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
merhaba dalgalı ve uzun saçlarım var saç kremleri benim için olmazsa olmazdır saçlarım başka türlü kesinlikle açılmıyor dove ürünlerini kullanmayı severim bu ürünü de çok sevdim kokusu çok güzel saçlarım kolayca açıldı🥰 ağırlık veya yağlılık olmadı ☺️ yumuşacık, parlak, dolgun saçlarım da hoş kokusu kaldı 😃
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zülal K.
Zülal K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçım ince telli ve çabuk yağlanan bir yapıya sahip. Bir nokta kadar kullandığım saç kremleri saçımı ağırlaştırıp yağlı gösteriyordu bu nedenle kendi rutinimde hafta bir saç maskesi dışında şampuan harici başka ürün kullanmıyordum. Bu ürün saçımı ağırlaştırmadı ve hafif hoş bir kokusu var. Haftada bir kez duşta kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mithat Göktürk
Mithat Göktürk · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarım boyalı ve kabarık, açılması zor durumdaydı. Dove sayesinde birkaç yıkamada saçımdaki elektriklenme gitti ve saçlar kolay açılır oldu. 1 Dakika içinde etkisini göstermesi ipek gibi yapması şok etkisi bıraktı öyle ki saçımdan ilk defa toka kaydı :) çok güzel alın aldırın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kamile Ö.
Kamile Ö. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saç kremi konusunda çok seçiciyimdir, saçımda ağırlık yapmamasına kolay durulanmasına önem veririm. ilk kez denedim ürünü, saçım ürüne alıştıktan sonra daha net sonuçlar verir ama ilk izlenimim güzel. saçımda ağırlık yapmadı. ürün üzerinde dökülme karşıtı yazıyor, umarım öyle olur 🙂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa V.
Melisa V. · 26 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ha-ri-kaa !! Daha kutuyu açar açmaz mis gibi çiçeksi bir koku yayıyordu. Dovu'un şampuan ve duş jelini çok severek kullanıyordum, kremini daha önce almadığıma pişman oldum diyebilirim. Saçlarımı yumuşacık yaptı, karışıklıkları direkt açtı, ve o kokusu :))) Bundan sonra kesinlikle kullanacağım bir ürün olmuş, bayıldımm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.