Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dove Yoğun Onarıcı 1 Min Serum Bakım Kremi
amazon-image
Dove Yoğun Onarıcı 1 Min Serum Bakım Kremi

Dove Yoğun Onarıcı 1 Min Serum Bakım Kremi

Dove Hair 
  4.67  (2636 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Şimdiye kadar ki en güçlü Dove Yoğun Onarıcı 1 Dakika Serum Bakım Kremi; yoğun ve etkili formülüyle saçlarınıza yoğun bir bakım yapar. Saçlarınızı anında onarır ve yıpranmalara karşı korur. Zayıflamış ya da yıpranmış olan saçlarınızı derinlemesine besler ve içten dışa onarır. Kırılmaların gözle görülür etkilerini sadece 1 dakikada hafifletir.

Özellikler:

·   1 dakikada yıpranmaya karşı onarım, koruma, önlem.

·   Yoğun ve etkili formüle sahiptir.

·   Saçların kolay açılmasını sağlar.

·   Saçları dökülmelere karşı korur.

·   Dove ürünlerinin hayvanlar üzerinde denenmediği PETA tarafından onaylanmıştır.

Nasıl kullanılır?

Günlük saç kremi ile birlikte veya yerine kullanın. 1 dakika boyunca saçınızda bekletin ve durulayın. Saçlarınızın hızlı ve yoğun nemlenmeye ihtiyaç duyduğu sıklıkta kullanın. Göz ile temas halinde bol su ile durulayın. Doğrudan güneş ışığından uzak, serin bir yerde saklayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%20
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gizem E.
Gizem E. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim gibi uzun saçlarınız varsa eğer kullanmanızı tavsiye ederim. Çünkü yıkama durulama esnasında saçlarım fazlasıyla birbirine karışıyor bu ürünü kullanıp durulamaya geçtiğimde saçlarım kolayca birbirinden ayrılıyor yumuşacık bir hal alıyor . Saçımda ağırlık veya yağlı bir his de bırakmadı . Kuruladıntan sonra da gerçekten kalıcı hoş bir koku bıraktı gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz 😌💖✨
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Suzan U.
Suzan U. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Düzenli olarak saç kremi kullanıyorum. İlk defa serum şeklinde olanını denedim . Farkı görmek için yarısına bu serumu kullandım ve gerçekten çok farklı sonuç ortaya çıktı. Serumu uyguladığım bölge yumuşacık oldu ve tarak resmen saçımda kaydı gitti. Belki 1 dakika bile tutmamış olabilirim. Kokusunu da çok sevdim. Uzun süreli kullanımda saç dökülmesini önleyip önlemedigini görmüş olacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazel B.
Hazel B. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tam olarak vaatlerini sağlıyor. saçlarım dalgalı kıvırcık arasında normalde düğüm olduğunda kopartmadan taramak neredeyse imkansız ama sadece 1 dakikada saçımı o kadar yumuşattı ki çok kolay taradım. Bitince tekrar almayı düşünüyorum. Kokusuna gelecek olursak Dove’ u bilen bilir klasik hoş ama baymayan bir kokusu vardır. bu da aynen onun gibi temiz ve güzel kokuyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda T.
Seda T. · 29 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım. Tek başına bile muhteşem etki sağlıyor ve haftada bir kullansam bile çok uzun süre etkisi kalıcı oluyor. Kuru ve kabaran kıvırcık saçlarımda hem buklelerim daha parlak hem de daha sağlıklı oluyor ayrıca ağırlaştırmıyor ya da yağlı görünmüyor. Saçlarim daha kolay açılıyor ve sadece 1 dakikada etki etmesi çok iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Diva K.
Diva K. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BAYILDIM.yapısı çok güzel, serum olarak geçiyor ama yoğun kıvamlı akışkan değil bu da uygulama kolaylığı sağlıyor.saçıma sürdükten sonra ellerimle saçımı açıyorum, hemen açılma sağlıyor. hem aşırı gür hem de kalın telli saçlarım var, bu kadar kolay açan başka bir ürün kullanmamıştım.kokusu da güzel.tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cevriye A.
Cevriye A. · 32 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğrusunu söylemek gerekirse ürünü ilk kızımın saçlarında kullandım çünkü hem ince telli hemde çok dolaşıyor. Çocuk spreyi alıp sıktığımd açocuğumu tıkadığı için kullandım ve çokkkk memnun kaldım. Kızımda fark etti ilkkez ağlamadan bir saç taraması yaptık. Bilmiyorum çocukta kullanmak ne kadar doğru ama ona çok iyi geldi . Çok az miktarda da olsa kullanmak iyi oldu onun için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Venhar A.
Venhar A. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün daha önceden de alıp kullandığım bir üründü ve zaten çok beğeniyorum. Duşta maske için falan uzun süre beklemeyi sevmeyen biri olarak 1 dakikada etkisini göstermesi çok iyi. Saçlarım ince telli ve çok karışıyor ve buna rağmen yumuşacık ve kolay taranabilen bir etki bıraktırıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse Nur G.
Buse Nur G. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk saçıma uyguladığımda kesin çok ağırlaştıracak yağlı gibi duracak diye düşünmüştüm. Saçlarım kuru ve yıpranmış olduğu için neme çok ihtiyaç duyuyor. Ürün saçımdan kolay arındı ve sonrasında tarama spreyi ihtiyacı duymadan kolaylıkla taradım. Saçımda ağırlaşma yapmadı. Ve neredeyse pürüzsüz ipek gibi yaptı saçlarımı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse U.
Buse U. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım boyadan dolayı sertleşmiş durumda özellikle deniz ve havuza çok giriyorsanız bu da saçları yıpratıyor ama bu ürün ağırlaştırmadan saçları yumuşacık yapıyor ve kolay taranıyor, kısa sürede etki ediyor kokusu da gerçekten kalıcı belki set olarak kullanılsa daha iyi etki verebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin Y.
Selin Y. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben daha önce 1 dakika serisinden 2 ürün kullanmıştım. Birinin kokusunu beğenmemiştim. Diğeri ise hep tercih ettiğim bir üründü. Ta ki bu yoğun onarıcıyı deneyene kadar :) o kadar iyi etki ediyor ki tek kullanımda bile farkı görebiliyorsunuz. Artık 1 numaralı saç bakım kremim budur
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.