Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dalin Avokado Yağlı Vazelin
amazon-image
Dalin Avokado Yağlı Vazelin

Dalin Avokado Yağlı Vazelin

dalin  · dalin.com
  4.78  (801 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • Avokado yağı içeren zengin formülü bebeğin ve senin için geliştirildi.
  • Cildi korur ve nemi hapsederek cildin onarılmasını sağlar.
  • Nem kaybına karşı en etkili formül ile üretilmiştir.
  • Klinik testlerle kanıtlanmış yumuşak formülü ile bebeğinin hassas cildine özel olarak geliştirilmiştir.
  • Bebeğinin cildini korumak ve pişik oluşmasını önlemek için her bez değişiminden ve banyodan sonra kullanım için idealdir.
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.
  • Boyaz ve paraben içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%13
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ayse b.
Ayse B. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
urunu denedim ve farki hemen gordum benim dudaklarimdaki catlaklari cok guzel nemlendirip yok etti bebegiminde pisigi icin kullandim ve hemen gecti ve tahris sikintisi ortadan kalkti cocugum mutlu ben mutluyum nemlendirme ozelligi cok guzel elde yuzdede denedim sonuc cok ama cok iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Nur K.
Şeyma Nur K. · 32 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avakadolu olmasına rağmen kokusu çok güzel..çok fazla su ile temas edilmiyorsa yaklaşık 4 saate kadar ellerde nemlilik bırakıyor..kendim için özellikle tırnak bakımında manikür öncesi yumuşatmak ve sonrasında iyileştirmek için denedim.sonuc çok iyi.cocuk için dudak ve ellerde denedim soğuk havalarda çok işe yarayacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif C.
Elif C. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar güzel bir ürün ki, yumuşaklığı hele o miss gibi kokusuna mest olduk 4.5 yasindaki kızım gidip gelip surekli eline sürüyor Evde johnson vazelin vardı bunu denedikten sonra onu bir daha kullanmam o kadar iyi. Bebekler çocuklar için bu kadar iyi ve kaliteli ürünler yaptığın icin teşekkürler Dalin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FATIMA ZEHRA T.
Fatima Zehra T. · 57 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
düzenli vazelin kullanan biriyim , özellikle kış aylarında hergün kendim için bebeğim içinse duş sonrası kesinlikle kullanıyorum.Sayenizde dalinin bu serisiyle tanışmış oldum ve çok beğendim çok başarılı bir seri olmuş ayrıca avakodolu oluşu çok güzel vazalinin yapısı gayet yumuşak kullanım için uygun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
alev t.
Alev T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
genellikle soğuk havalarda kendim içinde özellikle kullanırım. bu ürünü hem kızım hem kendim için deneme amaçlı kullandım kokusu ve vazelin dokusu anlamında gercekten güzel aşırı yağlı bir his bırakmıyor yumuşaklık konusunda iyi biraz daha yoğun olabilirdi diye düşünüyorum. Genel anlamda tercih edebileceğim bir ürün hafif yapılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa K.
Mustafa K. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutuyu açtığımda gelen kokusu avakado gibi pek kokmuyor fakat kokusu gayet güzel. 4 yaşındaki Kızıma, eşim ve ben denedik, kuru olan ellerimizi nemlendirici özelliği sayesinde pamuk gibi yaptı. ilerleyen zamanlarda güzel sonuçlar vereceğine inanıyorum. kış aylarının vazgeçilmezi olarak evimdeki yerini alacak gibi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine S.
Emine S. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dudaklarımda çatlama-kabuklanma sıkıntım var ayrıca dirseklerimde pul pul oluyor kuruluktan akşam sürdüm sabah kalktıgımda geçmişti yoğun nemlendirme özelliğine sahip onarıcı etkisi var yaglilik hissi oluşturduğu için bu özelliğini sevmeyenler bunu dikkate almalı kullanmadan önce
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar U.
Pınar U. · 38 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün önce vazelin olarak değerlendirdiğimizde kokusu harika. Genel olarak bebeğimden öncede kendime kullanıyordum çünkü tamamen bebeklere özel olduğundan tamamen doğal olduğunu düşünüyorum. Vazelin ile ilk kez tanıştım, topuk kremlerinin çözemediği çatlaklarımı yumuşattı diyebilirim. Devam edilesi bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime B.
Fadime B. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dalin çocuklugumun markasiydi ve ilerde anne oluncada oğluma kullandım cok memnunum bebek bakiminda ellerimizi daha sık yıkıyoruz ve kuruyo çatliyo ellerime gergin kullanıyorum oglumunda poposuna kullanıyorum yillar önceki kalite ve daha da gelişmiş alakadar yaglisindanda cok memnun kaldim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Görkem E.
Beyza Görkem E. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha ilk kullanımda etkisini gösterdi. İçerikleri temiz olduğundan dolayı kendimde de bebeğimde olduğu gibi hep bebek markalarını tercih ediyorum. Zaten bilindik güvenilir bir marka. Bu ürününden de memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.