Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dalin Avokado Yağlı Vazelin
amazon-image
Dalin Avokado Yağlı Vazelin

Dalin Avokado Yağlı Vazelin

dalin  · dalin.com
  4.78  (801 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • Avokado yağı içeren zengin formülü bebeğin ve senin için geliştirildi.
  • Cildi korur ve nemi hapsederek cildin onarılmasını sağlar.
  • Nem kaybına karşı en etkili formül ile üretilmiştir.
  • Klinik testlerle kanıtlanmış yumuşak formülü ile bebeğinin hassas cildine özel olarak geliştirilmiştir.
  • Bebeğinin cildini korumak ve pişik oluşmasını önlemek için her bez değişiminden ve banyodan sonra kullanım için idealdir.
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.
  • Boyaz ve paraben içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%13
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gokcen A.
Gokcen A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben vazalini yıllardır kullanan birisi olarak dalinin ürününü denebunu sayesinde ilk kez denedim farklı markanın ürününü açıkcası bebeginde kullanırken içimr sınmıyordu fakat dalinin vazelinin Kendim için hergün mutlaka dırsek dudak dizlerim için bebegim içinde her duştan sonra gönül rahatlı ile kullanırım dalin demek masumiyet demek benim için :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma S.
Fatma S. · 33 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En iyi ki kokuya sahip vazelin. Kokusu çok çok güzel bayıldım. Geldiği gibi ilk onu denedim ellerim dudaklarım yumusacik oldu ve mis gibi koktu . 3 yaşındaki kızımin da çok hoşuna gitti. Surekli anne krem sür deyip vazelin surmemi istedi.bu ürünü daha. Önce kullanmadığım için üzgünüm. Bundan sonraki favori ürünüm artık . Teşekkürler DENEBUNU.COM beni bu ürünle tanistirdiginiz için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berra E.
Berra E. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelllikle ben dalinin vazelini ilk defa kullandım ve belirtmek isterim ki hep kullanıcam bebeğimin altını her değiştirdiğimde kullanıyorum ve kızarıklığı önledi . Kendim içinde kullandım kolumda kaşıntıdan ötürü baya kızarıklık morluk oluşmuştu ve ona iyi geldi kaşıntı yok denecek kadar azaldı teşekkür ederim Dene Bunu bu güzel ürünle tanışma fırsatı buldum 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge A.
Özge A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün zaten kullandığım bir ürün ve vazelinin en sevilmeyen özelliği kokusudur. Bu üründe ise mükemmel bir koku😇 kızım(3yaşında) ve kendim için el kremi olarak ve tırnak eti kuruluklarını önleme amaçlı kullanıyorum. Kızımın diz kapaklarına kış aylarında dirseklerine kuruyan cildine bol bol hemen her gün sürüyorum ve sonuç pamuk gibi bir cilt teşekkürler Dalin 👍🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe G.
Ayşe G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin cildi çok narin ve hassas. Benim de öyle. En ufak bir soğuk su veya hava teması hemen kuruluğa ve egzama şeklinde kızarıkla kaşıntılara sebep oluyor. Duştan her çıktığımızda, dışarıya çıkarken veya ihtiyaç hissettiğimizde miniğime ve kendime kullanıyorum. Nemlendirme sağlaması beni daha da hoşnut etti. Avakadonun mis kokusunu söylemeyi de es geçmeyeceğim. Biz çok sevdik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi korumasının yanında nem oranını dengede tutuyor. Pişik oluşumunu engellemede ve pişiklerde etkisini gösteriyor. ,Bebeğinize yapacağınız masajlarda rahatça kullanabilirsiniz. Rahatlık hissini göreceksiniz. Avokado özü sayesinde etkileyici bir kokuya sahip. Dirsek, topuk gibi sert dokulara sahip bölgelerde ve dudak çatlamalarında yetişkinler de kullanabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naciye S.
Naciye S. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim kokusu çok güzel. Kurumuş cildime azıcık sürdüğümde bile hemen nemlendiriyor. Genellikle nohut tanesi kadar sürüp yayıyorum ve tüm gün ellerim ve yüzüm nemli oluyor. Bebeğim için de kullanıyorum. Soğuk havalarda onun tazecik cildi de kuruyor. Dalin avokadolu vazelin bebeğimde de nemli bir cilt sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Alican Ç.
Alican Ç. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirme özelliği oldukça yüksek ve kokusu bi harika. Hem yoğun bi kokusu var hem de hiç rahatsız etmiyor. Dudak, dirsek, diz gibi çok kuruyan yerlere duştan sonra sürüyorum. Çocuklarımıza hem alt temizliğinde hem de duştan sonra gönül rahatlığıyla kullanıyoruz çünkü temiz içerikli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah P.
Gülşah P. · 43 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vazelin yapısı itibariyle yoğun bir ürün, o nedenle kokusu ve bıraktığı his önemli benim için. Avokado yağlı Dalin vazelin özellikle aşırı yağlı bir his bırakmadan nemlendirdiği ve aşırı kuru cilde iyi geldiği için başarılı bir ürün. Bu serinin diğer ürünleri ile birlikte kullanılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma D.
Fatma D. · 31 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de sürekli kullandığım bir ürün kızıma. cildinde kuruluk olayı son buldu diyebilirim. Hergün yüzüne, ellerine ve ayaklarına sürüyorum çok güzel cildi parlıyor ve ciltteki tahriş ve kurullarına çok iyi geliyor. Tüm annelere ve anne adayların kullanmasını tavsiye ederim. Kızımın cildi yumuşacık oluyor 💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.