Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Corny Çikolatalı Fındıklı Tam Tahıl Bar
amazon-image
Corny Çikolatalı Fındıklı Tam Tahıl Bar

Corny Çikolatalı Fındıklı Tam Tahıl Bar

Corny 
  4.20  (3549 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

En sevilen lezzet ikilisi, çikolata ve fındık, tahıllardan gelen doğal liflerle buluşuyor. Tahıl, çikolata, ve fındığın eşsiz lezzet uyumu ile 1 paketi sadece 90 kalori değerinde vazgeçilmez bir atıştırmalık. 

Doğal Lif Kaynağı, Koruyucu İçermez.

 

Alerjen Bilgileri

Gluten ve fındık içerir. Eser miktarda yer fıstığı, antep fıstığı, badem, ceviz, pikan cevizi, kaju, süt ve soya içerebilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%25
%11
%5
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esra A.
Esra A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün iiçindeki fındık oranı çok iyi balın tadınıda alabiliyorsunuz tahıllı olmasını sevdim çok hafif asla kesmiyor tadı bana küçükken yediğim fındıklı bir çikolatayı anımsattı hoşuma gitti değişik bir özelliği ise inanın 5 taneden fazla yiyebilirsiniz yediğinizde keşke birtane daha olsaydı dedim tadı ve hafif olması buna etkili bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda H.
İlayda H. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Barları genel olarak deneneyi severim normalde de tüketen biriyim. Cornynin bu barını çok beğendim yediğim en güzel barlar arasında kesinlikle! Çikolata aşığı olup barlardan bu ihtiyacı karsılamasını beklemek biraz zordur fakat bu üründe emin olun ki çikolata ihtiyacınız da karşılanacak artık sık sık tüketeceğim bir ürün kesinlikle🤎🤎
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şuan bu ürünü hem yiyor hem yorumluyorum:) ben çokk sevdim çünkü benim yemek sonrası meydana gelen tatlı ihticamı karşıladı hemde sağlıklı bir şekilde .. içerisindeki sağlıklı besinlerden bahsetmeme gerek yok zaten alırken bunu bilerek alıyoruz.. Ben bu ürünü tekrar alırmıyım?? mutlaka alırım çünkü tam benlik... iş yerindeki atıştırmalığım için fazlasıyla ideal..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Ç.
Gülşah Ç. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem sağlıklı hem de lezzetli! Çoğu sağlıklı üründe eksik kalan lezzet kısmı bu üründe tam anlamıyla tamamlanmış. daha önce denemediğim bir marka idi ancak ilk denediğim bu ürün kesinlikle tam puan aldı ve sağlıklı bir atıştırmalık olarak ara öğünlerimde tercih edeceğim bir ürün haline geldi. Kesinlikle tatlı kriz ve atak anlarında birebir bir alternatif olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma D.
Fatma D. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Atıştırmalık olarak bu tarz tahıllı barlar tüketiyorum. Corny gerçekten bu barlar arasında çok yumuşak bir tatta. Yulafların sert bir şekilde kıtırdaması yok. Kıvamı gerçekten yumuşak ve lezzetli. Bundan sonra tercih ederim. Sadece paketi içinden çıkan bara göre baya uzun yapılmış. Boyutu büyük gibi görünüyor. Ama içinde baya boşluk var. Bence buna dikkat edilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aşkım Devrim B.
Aşkım Devrim B. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Corny Çikolata Fındık Tahıl Bar 🍫🌰🌾 Benzersiz bir lezzet deneyimi! Tadı o kadar harika ki bir ısırıkta kendinizi kaybedebilirsiniz. Tam bir enerji kaynağı ve atıştırmalık olarak mükemmel bir seçenek. İçindeki fındık ve tahıl parçalarıyla hem doyurucu hem de sağlıklı bir seçenek. Tüm çikolata severlere tavsiye ederim! 😋👌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seyhan S.
Seyhan S. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kalorisi düşük ve saglıklı bar olmasının yanı sıra koruyucu içermeyen,ve içindeki tahıl ve kuruyemişler dolayı enerjı vermesınden dolayı kullandıgım bır bar . Çikolata ve fındığın birarada kullanmıs olmalarından dolayı gun ıcındekı tatlı krizime atıştırmalık olarak muazzam şekilde eşlik ediyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Ö.
Sevgi Ö. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
corny çikolatalı fındıklı tam tahıl bar içerisindeki fındıklar iri lezzetli ve çok taze .. ürünün kıvam ve tüm parçalarıyla uyumu mükemmel ürün biraz daha büyük olabilirdi tatlı krizlerine birebir olması artı puan yeni favorim.. denebunu.com ailesine beni bu ürünle tanıştırma fırsatı sunduğu için teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kez denebu paketinde denedim. Tatlı krizleri için harika bir alternatif. Sadece 90 kalori olduğunu görünce çok şaşırdım. Diğer muadillerine göre daha yumuşak bir yapısı var. Kesinlikle lezzeti tatmin edici. Tavsiye ediyorum en azından denemek için bir kez alınması gerekiyor. Ben diyet listeme soktum bile.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zuhal T.
Zuhal T. · 39 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinin tahıl oluşu ve çikolata fındık ile zenginleştirilmiş olması ayrıca düşük kalorili olması bu ürünü benim için ilk sıraya taşıyor gün içinde sürekli acıkan biri olarak bu şekilde sağlıklı bir ürünü elbette tuketirim benim için harika bir ürün ve tok tutuyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.