Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Corny Çikolatalı Fındıklı Tam Tahıl Bar
amazon-image
Corny Çikolatalı Fındıklı Tam Tahıl Bar

Corny Çikolatalı Fındıklı Tam Tahıl Bar

Corny 
  4.20  (3549 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

En sevilen lezzet ikilisi, çikolata ve fındık, tahıllardan gelen doğal liflerle buluşuyor. Tahıl, çikolata, ve fındığın eşsiz lezzet uyumu ile 1 paketi sadece 90 kalori değerinde vazgeçilmez bir atıştırmalık. 

Doğal Lif Kaynağı, Koruyucu İçermez.

 

Alerjen Bilgileri

Gluten ve fındık içerir. Eser miktarda yer fıstığı, antep fıstığı, badem, ceviz, pikan cevizi, kaju, süt ve soya içerebilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%25
%11
%5
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nurgül T.
Nurgül T. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadi güzel. Yumuşağa yakın bir yapısı var. Klasik barlar gibi taş gibi değil. Diyet ürünü olarak şekeri bir tık yüksek gibi. Çok büyük değil. Açlık krizlerini bastırmak için işe yarar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz s.
Deniz S. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzeti muhteşem. Özellikle yoğun bir hurma tadı hakim. Tatlı krizlerini önlemek, fit kalabilmek için sürekli çanta da bulundurulmalı. İçerisinde az miktarda şeker bulunuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan E.
Nihan E. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çikolatanın bitter olmasını sevdim. Tatlı krizimi kesti. Kilosuna dikkat edenler ama bu süreçte tatlı krizine girenler icin iyi bir alternatif
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HANDE E.
Hande E. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hem dıger markalara gore fıyatının uygunlugu en cok urunde cazıp gelen bence. hemde tadı cıkolata yogunlugu cok cesıtlerı var hepsını deneyemedım ben ara ogun olarak kullandıgım bır urun yerını aldı hatta kahvaltı yerıne bıle vakıtınız olmadıgınıda tok tutacak ben ınsulın dırencım var arada boyle seyler atıstırmam gerekıyor sekerımı denegeleyıbılıyor bu yuzden cok sevdım. kahve ıle cok uyumlu bır ıkılı oldugunu dusunuyprum heh bıde tabı cayla ne guzel herseyın yanında uyumlu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tahıllı barların daha az kalorili ve rafine şeker oranı az olması beklentim vardır. Fakat bu üründe şeker oranı çok yüksek ve yerken fit bir ürün yiyormuşum algısı oluşmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Nur U.
Eda Nur U. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Corny Çikolatalı Fındıklı Tam Tahıllı Bar’ı ilk defa denebunu aracılığıyla deneyimliyorum. Ürünü yerel marketlerde görmüştüm fakat deneyememiştim. Yoğun kakako ve çikolata tadı geliyor. İçindeki fındıklar bütündü ağızda dağılıyordu. Diğer çikolatalara göre daha sağlıklı bir atıştırmalık ve çikolata krizinizi geçiriyor. Gayet yeterli ve tatlı bir ürün ben genel olarak beğendim. Bu ürünü deneyimlediğim için denebunu ailesine teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Gül S.
Ebru Gül S. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sağlıklı atıştırmalıkları günlük hayatta sıklıkla tercih ediyorum. Corny bu anlamda inanılmaz başarılı bir ürün çıkarmış. Yerken hem doku olarak hem de lezzet olarak oldukça keyif veriyor. Çok lezzetli. Çikolatalı fındıklı ve kırmızı meyveli olanları özellikle tavsiyemdir. Diğer sağlıklı atıştırmalıkları yerken ağzınıza nohut tadı vs geliyor ama Corny'de kesinlikle böyle olmadı. Sadece 90 kalori olması da inanılmaz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle beklediğimden çok daha iyi çıktığını söyleyebilirim, genel olarak bu tarz barları deneyen biri olarak ortalamanın çok üstünde bi ürün olduğunu söyleyebilirim.. İçerisindeki fındıklar iri şekilde çok lezzetli ve tazeydi. Ürünün kıvamı ve tüm parçalarıyla uyumuna bayıldım. Tek olumsuz yorumum; boyutunu biraz küçük buldum ama sadece 90 kalori minik bir atıştırmalık olarak bakıldığında gayet yeterli. Deneyeceklere tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel S.
Sibel S. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutu elime dün ulaştı direk çantama attım. Bugünde öğlen yemek yemediğim aklıma gelince hemen çıkarıp denemek istedim. Tadında baskın bir ürün yoktu bence tam kıvamında bir lezzet. Tüm marketlerde vs var mı bilmiyorum. Daha önce hiç dikkatimi çekmemişti açıkçası ama özellikle marka olarak arayıp toplu şekilde alıcam. Çantaya atmalık. Teşekkürler denebunu.🙏 Böyle deneyimleyip garanti ürün almayı seviyorum ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçen K.
Gökçen K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önce duymuştum fakat ilk kez denedim. Çikolata ve fındık ikilisini zaten çok seviyorum bir de tahıl ve bal lezzetiyle inanılmaz güzel bir atıştırmalık. Hem düşük kalorili hem de tatlı krizlerime birebir olması artı puan. Diğer çeşitlerini denemek için sabırsızlanıyorum. Benim gibi yoğun tempolu öğrenciler için tam ders aralarında yemelik. Tatlı bir ders arası motivasyonu. Atın çantanıza!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.