Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Coca-Cola Energy
amazon-image
Coca-Cola Energy

Coca-Cola Energy

Coca-Cola  · bit.ly
  4.40  (11779 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Bambaşka tat, bambaşka enerji. Bu enerji sana, Coca-Cola Energy

Soğuk içiniz!

Haydi şimdi deneyen Denebunu üyelerinin yorumlarını oku! Hemen sen de denemek için yukarıda Coca Cola’nın yanındaki bitly linkine tıklayarak Banabi’den bu ürünü satın alabilirsin!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%29
%4
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ceren c.
Ceren C. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bence tadı çok lezzetli kolalı jelibon yada kolalı şeker gibi ayrıca az şekerli çok baymıyor ve çok asitli değil.. Diğer kolalara gore cok daha lezzetli geldi ben ürünü tekrar alırım. Normalde cok kola içen bir insan degilim ama bunu gerçekten sevdim şeker oranı çok iyi ayarlanmış ve dediğim gibi aşısı düşük midemi yormadı. Tekrar alacağım bir içecek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sait İ.
Sait İ. · 32 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
DAHA ÖNCE DENEMEDİĞİM BİR İÇECEK TÜRÜ OLMASINA RAĞMEN MARKET RAFLARINDA VE BUZDOLAPLARINDA SIKLIKLA GÖRDÜĞÜM BİR İÇECEK. MARKAYA AİT GAZLI İÇECEKLERİN BİRÇOĞUNU KULLANIYORUM. DİĞER ENERJİ İÇECEKLERİ GİBİ TADINDA BİR BURUKLUK BEKLİYORDUM FAKAT BEKLEDİĞİM GİBİ OLMADI. TADI EMSALLERİNE GÖRE DAHA GÜZELDİ. EN BEĞENDİĞİM YANI KUTUSUNUN RENKLERİNİN CANLI OLMASI OLDU.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna B.
Aleyna B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kargom gelmeden önceki gün sabaha kadar oturdum ve sabaha karşı 2 saat uyku uyuyup ertesi gün işlerim nedeniyle günü uykusuz geçirdim.Kargom geldiğinde Merakla ve ayrıca da akşama kadar uykusuzluğa dayanamayacağım için hemen açıp içtim. Gerçekten Enerji veriyor. uykum gelmeden akşama kadar dayandım kesinlikle işe yarıyor. Sınav dönemlerinde kesinlikle kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda A.
Sevda A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Coca-Cola tadının daha baskın olacağını düşünmüştüm ama aslında tadı çocukken yediğimiz kola şeklindeki jelibonlara benziyor. Alıp götürdü beni çocukluğuma. :) Yanısıra verdiği enerji de cabası. Gözlerim kapanıyordu ve uykumu o kadar güzel açtı ki.. Enerji içeceğinin tadını beğenmeyenlerin Coca-Cola energyi çok rahat içebileceklerini düşünüyorum. Deneyeceklere afiyetler olsun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinan Y.
Sinan Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çılgın bir Coca Cola tüketicisi olarak heyecanla denediğim bir ürün oldu. Enerji ürünleri de kullanan biri olarak Coca Cola’nın çıkardığı Energy serisine çok beğendim. Aroma olarak çok keyifli bir içimi var. Kesinlikle herkese öneririm. Bundan sonra ihtiyacım olduğunda sürekli kullanacağım bir ürün olduğunu söyleyebilirim! Coca Cola ❤️ Denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutu elime ulaştıktan sonra ilk denediğim ürün oldu.Önce kokusuna baktım.Kokusu kola gibi fakat isminden de anlaşılacağı üzere enerji içeceğini de andırıyordu.Tadını beğendim. Rahatsız etmiyor.Hatta çoğunluk olarak kolaya bile benziyor denebilir.Öyle koladan aşırı fazla bir farkı yok bence.Tekrar alacağım bir ürün kendisi.Teşekkürler denebunu:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin G.
Yasemin G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim gibi kahveyi sevenler ve kahvesiz yapamıyorum diyenler varsa bence kesinlikle denemelerini tavsiye ederim.Ayrıca Coca Cola Energy de en çok dikkatimi çeken sadece kafein içermesi değil çinde aynı zamanda b vitaminleri ve guarana(Metabolizma hızlandıran yağ yakıcı ve kafein içeren tropik bir bitki türü) olması. Bayıldımmmmmmm deseme tam olur herhalde
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
normalde bu tarz ürünleri sevmem, kullanmam tatları çok sert ve acı geliyor bana. coca cola energy nin tadı çok hafif. lezzetli ve ferahlatıcı. özellikle sıcaklarda tercih edeceğim bir içecek. hafif asitli cola ve enerji içeceği gibi tatlı bi tadı var jelibonlu gibi geliyor. aşırı şeker sevmeyenler için güzel bir seçecek olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saile Günçakdı
Saile Günçakdı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç bir enerji içeceği tuketmemistim o yüzden biraz önce yargıliydim açıkçası ama tadına bakınca hiç öyle olmadığını farkettim bu markanın colasını fazlasıyla severek tüketiyorum bu üründen de gayet memnunum bir daha içermiyim alır miyim diye soracak olursanız kesinlikle evet 👍 Sizde tavsiyem gayet lezzetli 😊 pişman olamayacağınıza eminim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardan beri içtiğimiz ve her daim buzdolabımızdan eksik olmayan içecek coca cola. Her yemeğin yanında eşlik eden harika gazozlu içecek. Şimdi ise her zaman olduğu gibi yeni bir tadla karşımızda. Coca colanın enerji içeceği daha önce içilen enerji içeceklerinden tadı daha güzel . Herkesin rahatlıkla içebileceği muhteşem içecek.Yüz yıl geçsede coca cola farkı her zaman üst seviyede.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.