Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Coca-Cola Energy
amazon-image
Coca-Cola Energy

Coca-Cola Energy

Coca-Cola  · bit.ly
  4.40  (11779 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Bambaşka tat, bambaşka enerji. Bu enerji sana, Coca-Cola Energy

Soğuk içiniz!

Haydi şimdi deneyen Denebunu üyelerinin yorumlarını oku! Hemen sen de denemek için yukarıda Coca Cola’nın yanındaki bitly linkine tıklayarak Banabi’den bu ürünü satın alabilirsin!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%29
%4
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yaren D.
Yaren D. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tadına gerçekten anlamda bayıldım. Cola tadı baskın değil,arkadan geliyor. daha çok aromaların tadı baskın. Ben gerçekten çok beğendim. Enerji konusunda gerçekten uykumu etkilediğini söyleyebilirim çünkü gece tadına baktım. Ama bunu uykumu kaçırsın diye kahve gibi sürekli tüketmem çünkü şekerli bir ürün ve gece sade kahve içmek varken böyle bir ürünü içmeyi tercih etmem. Günlük hayatımda meşrubat olarak kesinlikle tüketeceğimden eminim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu K.
Duygu K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadına bayıldım ba-yıl-dım. Lezzeti çok güzel içimi kolay. ürünü daha önce duymuştum ama içmemiştim. Kullananlardan aldığım yorumlar pek iyi değildi. Denebunu kutusunda gelince sevindim ve deneme fırsatı buldum. Bence harika bir lezzet. Bundan sonra her alış-verişimde alırım coca cola energy. Sadece diğer marka enerji içecekleri gibi bende bir enerji etkisi olmadı. Ama zaten öyle bir beklentim yoktu önceki deneyimlerimden. Lezzet için alırım :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İmren T.
İmren T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uykulu ve halsiz bir anda denemeyi seçtiğim bu içecek gerçekten de olması gerektiği gibi enerjimi yerine getirdi. Daha çok Cola tadı alırım diye düşünmüştüm fakat aromalarının tadı daha yoğundu. Aromaları ise gazoz, bebe aspirini ve çok hafif de cola karışımı tarzındaydı yada bana öyle geldi..Vitamin eklemiş olmaları tercih sebepleri arasında, asidi colanın orjinal hali yani yerindeydi başarılı buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gamzenur ç.
Gamzenur Ç. · 34 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tadı bildiğimiz koladan çok farklıydı. ama kesinlikle kötü bir farklılık değil. bence kola gibi çok asitli içecekleri içemeyenlerin kesinlikle denemesi gereken bir ürün. ne çok asitli ne de çok az asitli tam ortasında. ders çalışırken veya yürüyüşe çıkarken, dinlenirken her yerde içebileceğiniz bir ürün. ayrıca içtikten sonra midede ağır bir his bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ceren c.
Ceren C. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bence tadı çok lezzetli kolalı jelibon yada kolalı şeker gibi ayrıca az şekerli çok baymıyor ve çok asitli değil.. Diğer kolalara gore cok daha lezzetli geldi ben ürünü tekrar alırım. Normalde cok kola içen bir insan degilim ama bunu gerçekten sevdim şeker oranı çok iyi ayarlanmış ve dediğim gibi aşısı düşük midemi yormadı. Tekrar alacağım bir içecek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutu elime ulaştıktan sonra ilk denediğim ürün oldu.Önce kokusuna baktım.Kokusu kola gibi fakat isminden de anlaşılacağı üzere enerji içeceğini de andırıyordu.Tadını beğendim. Rahatsız etmiyor.Hatta çoğunluk olarak kolaya bile benziyor denebilir.Öyle koladan aşırı fazla bir farkı yok bence.Tekrar alacağım bir ürün kendisi.Teşekkürler denebunu:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna B.
Aleyna B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kargom gelmeden önceki gün sabaha kadar oturdum ve sabaha karşı 2 saat uyku uyuyup ertesi gün işlerim nedeniyle günü uykusuz geçirdim.Kargom geldiğinde Merakla ve ayrıca da akşama kadar uykusuzluğa dayanamayacağım için hemen açıp içtim. Gerçekten Enerji veriyor. uykum gelmeden akşama kadar dayandım kesinlikle işe yarıyor. Sınav dönemlerinde kesinlikle kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda A.
Sevda A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Coca-Cola tadının daha baskın olacağını düşünmüştüm ama aslında tadı çocukken yediğimiz kola şeklindeki jelibonlara benziyor. Alıp götürdü beni çocukluğuma. :) Yanısıra verdiği enerji de cabası. Gözlerim kapanıyordu ve uykumu o kadar güzel açtı ki.. Enerji içeceğinin tadını beğenmeyenlerin Coca-Cola energyi çok rahat içebileceklerini düşünüyorum. Deneyeceklere afiyetler olsun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardan beri içtiğimiz ve her daim buzdolabımızdan eksik olmayan içecek coca cola. Her yemeğin yanında eşlik eden harika gazozlu içecek. Şimdi ise her zaman olduğu gibi yeni bir tadla karşımızda. Coca colanın enerji içeceği daha önce içilen enerji içeceklerinden tadı daha güzel . Herkesin rahatlıkla içebileceği muhteşem içecek.Yüz yıl geçsede coca cola farkı her zaman üst seviyede.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
normalde bu tarz ürünleri sevmem, kullanmam tatları çok sert ve acı geliyor bana. coca cola energy nin tadı çok hafif. lezzetli ve ferahlatıcı. özellikle sıcaklarda tercih edeceğim bir içecek. hafif asitli cola ve enerji içeceği gibi tatlı bi tadı var jelibonlu gibi geliyor. aşırı şeker sevmeyenler için güzel bir seçecek olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.