Carroten Anti Age & Spot SPF50 Yüksek Koruyucu Yüz Güneş Kremi (2 ml)
Anti-Yaşlanma Yüz için Yüksek SPF Korumalı Bakım Kremi SPF50, yenilikçi teknolojilerle zenginleştirilmiş içeriği sayesinde güneşe maruz kalma nedeniyle oluşan ince çizgilerin, kırışıklıkların ve lekelerin görünümünün azalmasına yardımcı olur. Formülündeki antioksidan etkili E vitamini ile cildi zararlara karşı korumaya katkı sağlar. Hafif ve yağsız yapısıyla hızla emilir, cilde kadife yumuşaklığı hissi verir. Erken yaşlanma belirtilerine ve diğer cilt problemlerine neden olabilecek tüm zararlı güneş ışınlarının (UVB+UVA+VL+IRA) en geniş spektrumunu hedefleyerek, cilde 4 aşamalı gelişmiş koruma sağlar. Tüm cilt tiplerine uygundur. Suya dayanıklıdır. Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir.
• ULTRA HAFİF (UVB+UVA+VL+IRA) TEKNOLOJİSİ
• KIRIŞIKLIK KARŞITI
• PİGMENT LEKE ÖNLEME
• HAFİF DOKU
• SUYA DAYANIKLI
• NEMLENDİRME
• ANINDA EMİLİM
• VEGAN
• DERMATOLOJİK – OFTALMOLOJİK OLARAK TEST EDİLMİŞTİR.
• YÜKSEK GÜNEŞ KORUMASI
Nasıl kullanılır?
Güneşe çıkmadan önce, temiz cildinize veya nemlendiriciden sonra kullanınız.
Puan dağılımı
Yağlı vıcık vıcık bir görüntü bırakmıyor. Emilimi gayet iyi. Koruyuculuğuda güzel. Kolay sürülüyor. Kırışıklık karşıtı pigment olması da ayrıca çok iyi. Yüzünüzde pudra varmış gibi bir görüntü sağlıyor.
Normalde güneş kremi neredeyse hiç kullanmayan biriydim. Ta ki bu seneye kadar. Hamileliğin de getirdiği cilt lekelerim olduğu ve daha da ilerlememesi adına artık kullanıyorum ve bu ürün gayet başarılı geldi bana.
Kırışıklık karşıtı , hafif dokulu , duya dayanıklı , nemlendirme , anında emilim ve vegan olması müthiş birşey. Yüksek güneş koruyucunun bu özellikleri sahip olması benim vazgeçilmezim herkese tavsiye ederim çok başarılı
Numune biraz daha fazla olabilirdi. Onun dısında ürün gayet güzel nemlendirici sürmeden kullandım ve cok rahat sürüldü ve normalde farklı koruyucular cildime kasıntı yapardı ama bu ürün cildimle uydu. Kullanmayı düşünüyorum.
Tek kullanımlık dozaj olduğu için tam işlevini anlamak zor. Ama emilimi güzel ve yumuşacık yaptı çok hoşuma gitti. Alıp detaylı kullanıp denemeyi düşünüyorum. Keşke bu tarz ürünleri biraz daha fazla ml gönderiler etkisini tam anlayabilsek
kesinlikle kullanılması gereken bi ürün hemen büyük boyunu da sipariş edicem ancak uygulamadan ricam bu tarz ürünleri tek kullanımda anlamak mümkün değil en azından içine iki adet tek kullanımlık koyarlarsa daha az yanıltıcı olur yorumlar
numuneyi 2 kez kullandım, korumasını tecrübe edemedim tabi ki , ancak kullanım olarak memnunum, sf50 olmasına rağmen çok yoğun değil, kolayca sürüp çıktım, kokusuda günlük kullanımda rahatsız edecek kadar yoğun değil, sevdim.
43 yaşındayım kimyasallardan uzak durarak bakım yapmaya çalışıyorum tek kullanımlık olduğu için çok da sonuç için konuşmam yersiz olur ama ilk hissiyat gayet güzel ve olumlu sanırım alıp devam edebilirim
krem bir harika hem teninizle uyum sağlıyor renk eşitliği sağlıyor hemde güneşten 50 faktör olarak korunmamızı sağlıyor, cildi hem koruyor hemde etkili bir şekilde nemlendiriyor gün içerisinde 4 kez yeniliyorum 3 saat aralıklarla çok memnun kaldım :)
Sürümü o kadar güzel ki ve çok güzel nem de veriyor. Diğer bazı güneş kremleri gibi beyazlık bırakmıyor ve zor emilimli değil. Başka bir markanın kullanıyorum ama cidden bu ürünü kullandıktan sonra değiştirmeye karar verdim.

